Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Планшети ( громадський проект 582)
Очікувана вартість
48 813,00 UAH
UA-2019-07-29-000128-a ● 225d1042d78d4851bd09d1e9ba526737
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 48 813,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 244,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Планшети ( громадський проект 582)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2019 16:42 |
технічний опис-1.docx | |
29 липня 2019 11:30 |
Кваліфікаційні вимоги.docx | |
29 липня 2019 11:30 |
1цінова пропозиція.docx | |
29 липня 2019 11:30 |
1 Проект договору.doc |
29 липня 2019 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 липня 2019 16:42 |
технічний опис-1.docx
|
||
29 липня 2019 11:30 |
Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||
29 липня 2019 11:30 |
1цінова пропозиція.docx
|
||
29 липня 2019 11:30 |
1 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяги
Дата подання: 29 липня 2019 13:25
Дата відповіді: 29 липня 2019 16:45
з технічного опису не зрозуміло кількість планшетів, які планує закупити Замовник
Відповідь: 10 шт однієї моделі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:51
Дата відповіді: 30 липня 2019 10:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги, еквіваленти не пропонувати. Пропозиція буде розглядатись згідно технічного опису предмета закупівлі. 2. Ціна буде розглядатись остаточна після проведення аукціону ФОП без ПДВ, ТОВ з ПДВ. 3. Всі вимоги Замовника викладено в прикріплених до закупівлі документах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
48 780,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 07:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:38
|
додаткова планшети.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2019 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:33
|
договір планшети.pdf | укладений |
27 серпня 2019 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; |
Номер договору про закупівлю: | 148 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 148 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |