Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшети ( громадський проект 582)
Очікувана вартість
48 813,00 UAH
UA-2019-07-29-000128-a 225d1042d78d4851bd09d1e9ba526737
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 15:00
Очікувана вартість: 48 813,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 244,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.

В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом протягом 5 діб з дня укладення договору. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Планшети ( громадський проект 582)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:42
технічний опис-1.docx
29 липня 2019 11:30
Кваліфікаційні вимоги.docx
29 липня 2019 11:30
1цінова пропозиція.docx
29 липня 2019 11:30
1 Проект договору.doc
29 липня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:42
технічний опис-1.docx
29 липня 2019 11:30
технічний опис.docx
29 липня 2019 11:30
Кваліфікаційні вимоги.docx
29 липня 2019 11:30
1цінова пропозиція.docx
29 липня 2019 11:30
1 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяги
Дата подання: 29 липня 2019 13:25
Дата відповіді: 29 липня 2019 16:45
з технічного опису не зрозуміло кількість планшетів, які планує закупити Замовник
Відповідь: 10 шт однієї моделі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:51
Дата відповіді: 30 липня 2019 10:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги, еквіваленти не пропонувати. Пропозиція буде розглядатись згідно технічного опису предмета закупівлі. 2. Ціна буде розглядатись остаточна після проведення аукціону ФОП без ПДВ, ТОВ з ПДВ. 3. Всі вимоги Замовника викладено в прикріплених до закупівлі документах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 48 780,00
UAH з ПДВ
48 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 15:26
Пропозиція.pdf
31 липня 2019 15:26
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2019 12:28
Пропозиція.pdf
31 липня 2019 12:28
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 48 780,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 07:56

Документи

22 серпня 2019 07:56
Електронний підпис
22 серпня 2019 07:55
рішення 249.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 07:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
48 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 07:56
Електронний підпис
22 серпня 2019 07:55
рішення 249.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:38
додаткова планшети.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:33
договір планшети.pdf укладений
27 серпня 2019 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 148
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 43 902,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 317,00 UAH)