Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сосиски варені вищого ґатунку та Ковбаса варена вищого ґатунку (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
137 500,00 UAH
UA-2019-07-26-002818-b ● a2a5a2ca53dc4ad59b9ab1dc1a163c1c
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147078 |
Вебсайт: | http://korsunosvita.clan.su |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35 |
Контактна особа: |
Грушевська Оксана Миколаївна 380473520153 korsun_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2019 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2019 11:46 |
Очікувана вартість: | 137 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Вимоги до товару визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
970 кілограми
Сосиски варені вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
330 кілограми
Ковбаса варена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 17:54 |
ТД_м'ясопродукти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-26-002818-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа підприємець Коваленко Юлія Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3425614365
Дата подання: 22 серпня 2019 15:23
Інформація щодо протоколу про відхилення пропозиції ФОП Коваленко Ю. С.
ФОП Коваленко Ю. С., як учасник процедури закупівлі надав в складі тендерної пропозицій документ (Декларація виробника сосиски ковбаса.pdf Експортовано: 12-08-2019, 17:59:06), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та містить інформацію про повне найменування, місцезнаходження виробника (в даному випадку ТОВ "МАГРОК"), а контактний номер телефону, відповідно до статті 21 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" і листа Державної ветеринарної та фітосанітарнї служби України від 29.05.2014 №15-9-3-13/16594, не обов'зковий, оскільки відповідно до ч.3 розділу V Наказу Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 "Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" контактний номер телефону юридичної особи (в даному випадку ТОВ "МАГРОК") є в безоплатному доступі до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі та надається через портал електронних сервісів (посилання: "https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch"). Враховуючи вищевикладене, відповідно до ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", відсутність контактного номеру телефону виробника продукції є несуттєвою умовою для відхилення тендерної пропозиції, тому що дана інформація не впливає на вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 09:01
Дякуємо на повідомлення, проте зміст Вашої вимоги суперечить положенням тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-07-26-002818-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа підприємець Коваленко Юлія Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3425614365
Дата подання: 20 серпня 2019 17:00
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТД
Повідомляємо про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" (далі - Учасник) умовам ТД, а саме: 1. Технічна специфікація Учасника не відповідає умовам, визначеним п.3 Додатку 1 до ТД, а саме не містить підтверджуючої інформації щодо забезпечення належного санітарного утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також забезпечення контролю за дотриманням працівниками виконавця правил особистої гігієни. Відсутня інформація про санітарні книжки водія транспорту, а також осіб, що супроводжують продукти. Відсутні санітарні паспорти на автомобілі. 2. Учасник не надав листи-гарантії щодо заходів необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція учасника не містить підтверджуючих документів на транспортні засоби, оснащені відповідним холодильним обладнанням необхідним для перевезення вершкового масла. 3. Учасник не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (довідка про несудимість, довідка з ДФС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи). Також не подані підтверджуючі документи про особу уповноважену підписувати тендерну документацію (документ що посвідчує особу та ін.) Враховуючи вищезазначене, на підставі ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 1.6, Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 20 серпня 2019 17:01
Причина: некоректно підтверджений ідентифікатор закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-07-26-002818-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа підприємець Коваленко Юлія Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3425614365
Дата подання: 20 серпня 2019 17:08
Невдіповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації
Повідомляємо про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" (далі - Учасник) умовам ТД, а саме: 1. Технічна специфікація Учасника не відповідає умовам, визначеним п.3 Додатку 1 до ТД, а саме не містить підтверджуючої інформації щодо забезпечення належного санітарного утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також забезпечення контролю за дотриманням працівниками виконавця правил особистої гігієни. Відсутня інформація про санітарні книжки водія транспорту, а також осіб, що супроводжують продукти. Відсутні санітарні паспорти на автомобілі. 2. Учасник не надав листи-гарантії щодо заходів необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція учасника не містить підтверджуючих документів на транспортні засоби, оснащені відповідним холодильним обладнанням необхідним для перевезення м'ясопродуктів. 3. Учасник не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (довідка про несудимість, довідка з ДФС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи). Також не подані підтверджуючі документи про особу уповноважену підписувати тендерну документацію (документ що посвідчує особу та ін.) Враховуючи вищезазначене, на підставі ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 1.6, Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Коваленко Юлія Сергіївна |
125 750,00
UAH з ПДВ
|
105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" |
124 429,20
UAH з ПДВ
|
118 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Семененко Віра Миколаївна |
130 930,00
UAH з ПДВ
|
130 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Коваленко Юлія Сергіївна #3425614365 |
Відхилено |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 15:18
|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" #38729191 |
Переможець |
118 950,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 18:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:46
|
ДУ_ТОВ.jpg | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 16:20
|
ДУ_нива.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 17:00
|
Договір.pdf | укладений |
17 вересня 2019 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 323 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 323 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
48 154,26
UAH (в тому числі ПДВ 8 025,71 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Вид предмета закупівлі – товар; Кількість товару за договором – Сосиски – 380 кг, Ковбаса – 182 кг, Умови оплати договору визначені в договорі про закупівлю; Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти. |