Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер в комплекті
Очікувана вартість
364 000,00 UAH
UA-2019-07-26-002689-b ● 5696291cf4a94abb93ee324a41c6c190
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №7 М.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 25803007 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 4/3 |
Контактна особа: |
Ярослава Балабась +380972082557 khmnvk7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 364 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 комплект
Персональний комп'ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29025, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Курчатова, 4/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки на підставі видаткової накладної. Фінансування здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджету | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 17:03 |
ТД комп.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 липня 2019 09:32
Дата відповіді: 31 липня 2019 18:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
3. Повідомляємо Вас, що тендерним комітетом передбачено примітку в додатку № 1 до тендерної документації, а саме в графі «найменування товару» учасник зазначає конкретну назву товару який ним пропонується. Вказана примітка забезпечує дотримання всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
3. Повідомляємо Вас, що тендерним комітетом передбачено примітку в додатку № 1 до тендерної документації, а саме в графі «найменування товару» учасник зазначає конкретну назву товару який ним пропонується. Вказана примітка забезпечує дотримання всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-26-002689-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: РИМ2000, Код ЄДРПОУ:23646710
Дата подання: 19 серпня 2019 09:35
Вимога скасувати рішення Протоколу №3 від 13.08.2019 тендерного комітету
Шановний Замовнику, наша вимога у вкладинці.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 08:57
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо неправомірного обрання переможцем закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та скасування рішення про обрання переможцята повідомляє, що не погоджується з доводами, вказаними у Вашій вимозі,виходячи з наступного.
1. Щодо не зазначення переможцем процедури в тендерній пропозиції, а саме не зазначення в колонці «Найменування товару в комплекті» конкретної назви товару повідомляємо, що згідно примітки до додатку № 1 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» Учаснику процедури закупівлі необхідно вказати конкретну назву товару, який ним пропонується.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" міститься Форма «Тендерна пропозиція» вих. № 11/08 від 08.08.2019 року,де в колонці «Найменування товару в комплекті» вказана конкретна назва товару Microsoft Windows 10 Professional x64. Тендерною документацією не встановлювалась вимога щодо зазначення в Формі «Тендерна пропозиція» парт номеру продукту Windows. Щодо Ваших доводів про відповідність запропонованого товару технічним вимогам та справжності ліцензії, зазначаємо, що згідно технічних вимог додатку 2 до тендерної документації інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Microsoft для перевірки справжності ліцензії.
2) Щодо доводів про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" технічним вимогам встановленим у додатку 2 до тендерної документації повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 Технічних вимог додатку 2 до тендерної документації товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, які встановлені у Технічних вимогах, викладені у даному додатку до тендерної документації.
Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному додатку до ТД, надається Учасником у пропозиції у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання згідно з формою, що наведена у даному Додатку. У графі «Характеристики товару, запропоновані учасником процедури закупівлі» Учасником зазначається конкретна назва та характеристики запропонованого обладнання та/або його частини. У графі «Відповідність» необхідно зробити відмітку «Так або Ні», у разі якщо технічні та якісні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги, та відмітку «Не відповідає», у разі якщо технічні та якісні характеристики нижче зазначених вимог.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" міститься Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника за вих. № 10.2/08 від 08.08.2019 року та інші документи на підтвердження технічним вимогам встановленим в додатку № 2 до тендерної документації.
У довідці щодо виробника персональних комп’ютерів вих. № 8/08 від 08.08.2019 року вказана конкретна назва персонального комп’ютера, що пропонується Учасником DiaWest™.
На підтверження того, що виробником запропонованого товару є ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та того, що вказаний товар відповідає всім чинним технічним вимогам у складі пропозиції надано Сертифікат відповідності від 12.02.2019р. дійсний до 11.02.2020р. на «Персональні комп’ютери та сервери ТМ “ DiaWest”», виданий ОС ТОВ «Житомирстандарт» на підставі протоколу випробувань № Т021201/19 від 12.02.2019 р. Атестат про акредитацію органу сертифікації, що проводив випробування обладнання, в НААУ № 2Н485 від 05.12.18 р по 04.12.2023 р., ТУ У 30.0-37416186-001:2011 видані Укрметртестстандарт 17.06.2011р. чинні до 17.06.2021р. та Сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) від
06.03.2018р. виданий ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації,
метрології та сетрифікації», дійсний до 05.03.2021р., Сертифікат на Систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001: 2015, IDT) ) від14.06.2018р. виданий ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сетрифікації», дійсний до 13.06.2021р.
Окрім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" міститься авторизаційний лист вих. № 19/08 від 08.08.2019 року де вказано конкретну назву персонального комп’ютера – Комп'ютер DiaWest (INTEL PentiumG5400/s1151 /4GB 2400 MHz /SSD 240 Gb/HD Graphics/400W/клавіатура та мишка/Монітор ASUSVP228DE / ліцензійна Програмна продукція Microsoft Windows 10 Professional x64) та конкретна назва операційної системи - Microsoft Windows 10 Professional x64.
Враховуючи вищевикладене переможцем закупівлі дотримано всіх вимог, що зазначенні в додатку № 2 до тендерної документації, в тому числі і п.1 зазначеного додатку.
Відповідно до пп. 5.3.3. частини 3 Розділу V тендерної документаціїФормальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленнямтендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Враховуючи, що конкретні назви запропонованого товару містяться в інших документах тендерної пропозиціїТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ",то незазначенняконкретних назв запропонованого товару у Порівняльній таблиці відповідності є формальною помилкою, яка невпливає на зміст пропозиціїТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиціяТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації, а дії тендерного комітету Навчально-виховного комплексу №7 м. Хмельницького відповідали нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
1. Щодо не зазначення переможцем процедури в тендерній пропозиції, а саме не зазначення в колонці «Найменування товару в комплекті» конкретної назви товару повідомляємо, що згідно примітки до додатку № 1 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» Учаснику процедури закупівлі необхідно вказати конкретну назву товару, який ним пропонується.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" міститься Форма «Тендерна пропозиція» вих. № 11/08 від 08.08.2019 року,де в колонці «Найменування товару в комплекті» вказана конкретна назва товару Microsoft Windows 10 Professional x64. Тендерною документацією не встановлювалась вимога щодо зазначення в Формі «Тендерна пропозиція» парт номеру продукту Windows. Щодо Ваших доводів про відповідність запропонованого товару технічним вимогам та справжності ліцензії, зазначаємо, що згідно технічних вимог додатку 2 до тендерної документації інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Microsoft для перевірки справжності ліцензії.
2) Щодо доводів про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" технічним вимогам встановленим у додатку 2 до тендерної документації повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 Технічних вимог додатку 2 до тендерної документації товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, які встановлені у Технічних вимогах, викладені у даному додатку до тендерної документації.
Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному додатку до ТД, надається Учасником у пропозиції у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання згідно з формою, що наведена у даному Додатку. У графі «Характеристики товару, запропоновані учасником процедури закупівлі» Учасником зазначається конкретна назва та характеристики запропонованого обладнання та/або його частини. У графі «Відповідність» необхідно зробити відмітку «Так або Ні», у разі якщо технічні та якісні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги, та відмітку «Не відповідає», у разі якщо технічні та якісні характеристики нижче зазначених вимог.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" міститься Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника за вих. № 10.2/08 від 08.08.2019 року та інші документи на підтвердження технічним вимогам встановленим в додатку № 2 до тендерної документації.
У довідці щодо виробника персональних комп’ютерів вих. № 8/08 від 08.08.2019 року вказана конкретна назва персонального комп’ютера, що пропонується Учасником DiaWest™.
На підтверження того, що виробником запропонованого товару є ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та того, що вказаний товар відповідає всім чинним технічним вимогам у складі пропозиції надано Сертифікат відповідності від 12.02.2019р. дійсний до 11.02.2020р. на «Персональні комп’ютери та сервери ТМ “ DiaWest”», виданий ОС ТОВ «Житомирстандарт» на підставі протоколу випробувань № Т021201/19 від 12.02.2019 р. Атестат про акредитацію органу сертифікації, що проводив випробування обладнання, в НААУ № 2Н485 від 05.12.18 р по 04.12.2023 р., ТУ У 30.0-37416186-001:2011 видані Укрметртестстандарт 17.06.2011р. чинні до 17.06.2021р. та Сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) від
06.03.2018р. виданий ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації,
метрології та сетрифікації», дійсний до 05.03.2021р., Сертифікат на Систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001: 2015, IDT) ) від14.06.2018р. виданий ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сетрифікації», дійсний до 13.06.2021р.
Окрім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" міститься авторизаційний лист вих. № 19/08 від 08.08.2019 року де вказано конкретну назву персонального комп’ютера – Комп'ютер DiaWest (INTEL PentiumG5400/s1151 /4GB 2400 MHz /SSD 240 Gb/HD Graphics/400W/клавіатура та мишка/Монітор ASUSVP228DE / ліцензійна Програмна продукція Microsoft Windows 10 Professional x64) та конкретна назва операційної системи - Microsoft Windows 10 Professional x64.
Враховуючи вищевикладене переможцем закупівлі дотримано всіх вимог, що зазначенні в додатку № 2 до тендерної документації, в тому числі і п.1 зазначеного додатку.
Відповідно до пп. 5.3.3. частини 3 Розділу V тендерної документаціїФормальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленнямтендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Враховуючи, що конкретні назви запропонованого товару містяться в інших документах тендерної пропозиціїТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ",то незазначенняконкретних назв запропонованого товару у Порівняльній таблиці відповідності є формальною помилкою, яка невпливає на зміст пропозиціїТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиціяТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації, а дії тендерного комітету Навчально-виховного комплексу №7 м. Хмельницького відповідали нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
313 656,00
UAH з ПДВ
|
313 656,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РИМ2000 |
328 734,00
UAH з ПДВ
|
328 734,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
333 715,20
UAH з ПДВ
|
333 715,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
313 656,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2019 14:38
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2019 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 09:47
|
договір № 77.PDF | укладений |
30 серпня 2019 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |