Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади для ангіопластики (47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний (балонні катетери для предилятації, балонні катетери для постдилятації, балонні катетери для предилатації з лікувальним покриттям); 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний (Провідники коронарні); 58865 - Набір для введення судинного катетера (Набори для пункції променевої артерії)
Очікувана вартість
218 300,00 UAH
UA-2019-07-26-002555-b 79629da0e4434345a2b94fdb898148f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: https://smkl1.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 15:00
Очікувана вартість: 218 300,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Докладно у тендерній документації
Закупівля проводиться за кошти міського бюджета

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Балонні катетери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 139 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 392,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 серпня 2019 14:47
Закінчення: 14 серпня 2019 15:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

35 шт
Балонні катетери для предилятації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Дата доставки: 20 грудня 2019
11 шт
Балонні катетери для постдилятації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Дата доставки: 20 грудня 2019
2 шт
Балонні катетери для предилатації з лікувальним покриттям
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка Товару. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтегра Медікал 128 881,50
UAH з ПДВ
128 881,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кандія 139 200,00
UAH з ПДВ
139 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтегра Медікал

ТОВ Кандія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтегра Медікал
#39860150
Переможець 128 881,50
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтегра Медікал
#39860150
128 881,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:44
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 17:43
Додаткова угода Інтегра медікал.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 16:06
Додаткова угода Інтегра медікал.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 20:20
Додаткова угода 2220-38.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 20:18
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 14:25
Договір балонні катетери 2220-38 12881,5 грн.pdf укладений
05 вересня 2019 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, з метою забезпечення проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, Замовник та Постачальник прийшли до згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2020 року
Номер договору про закупівлю: 2220/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, з метою забезпечення проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, Замовник та Постачальник прийшли до згоди збільшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 2220/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, з метою забезпечення проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, Замовник та Постачальник прийшли до згоди збільшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 2220/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 151 833,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 933,00 UAH)