Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 —18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу в асортименті)
Очікувана вартість
390 772,39 UAH
UA-2019-07-26-002294-b 1e46cfa5062a4fbbaa970b015cd74e02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Музика

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Надія Музика
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 12:10
Очікувана вартість: 390 772,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 907,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


до 20 грудня 2019 року (протягом 30 робочих днів з дати надання заявки Замовником).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9962 одиниця
Аксесуари до робочого одягу в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 30 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - під очікувану вартість за кошти місцевого бюджету КЕКВ 2610 та кошти підприємства Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 15:47
Додаток № 10 до ТД Лист .doc
26 липня 2019 15:47
ДОДАТОК № 9 до тд лист погодження про укладання договору.doc
26 липня 2019 15:47
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.doc
26 липня 2019 15:47
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .doc
26 липня 2019 15:47
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.doc
26 липня 2019 15:47
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
26 липня 2019 15:47
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі+.doc
26 липня 2019 15:47
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону+.doc
26 липня 2019 15:47
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ+.docx
26 липня 2019 15:47
ДОДАТОК № 1 до ТВ.docx
26 липня 2019 15:47
Додаток № 5 до ТД Проект договору.doc
26 липня 2019 15:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 аксесуари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

постачання
Дата подання: 31 липня 2019 16:20
Дата відповіді: 31 липня 2019 17:20
Яка кількість партій запланована?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник!
Дякуємо за запитання та повідомляємо, що по закупівлі Аксесуари до робочого одягу в асортименті планується проведення постачання мінімум двома партіями протягом року за заявками Замовника-згідно 2.3 «Умови поставки» додатку 4 до ТД та п.8.1 Специфікації – додатку 1 до проекту Договору ( Додаткок 5 до ТД)
відвантаження
Дата подання: 31 липня 2019 16:21
Дата відповіді: 31 липня 2019 17:21
Можливе відвантаження однією відгрузкою?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник!
Дякуємо за запитання та повідомляємо, що по закупівлі Аксесуари до робочого одягу в асортименті планується проведення постачання мінімум двома партіями протягом року за заявками Замовника-згідно 2.3 «Умови поставки» додатку 4 до ТД та п.8.1 Специфікації – додатку 1 до проекту Договору ( Додаткок 5 до ТД)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРКСТОР" 341 227,44
UAH з ПДВ
341 227,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Консафеті" 390 745,20
UAH з ПДВ
390 745,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2019 20:24
Статут ТОВ ВОРКСТОР.pdf
11 серпня 2019 20:24
Лист Дилера.pdf
11 серпня 2019 20:24
Додаток № 4 до ТД.pdf
11 серпня 2019 20:24
Додаток 7 до ТД.pdf
11 серпня 2019 20:24
Довідка_ Додаток 10.pdf
11 серпня 2019 20:24
Довідки_ДОДАТОК 3.pdf
11 серпня 2019 20:24
Довідка щодо Воркстор.pdf
11 серпня 2019 20:24
Сертифікати.pdf
11 серпня 2019 20:24
ДОДАТОК № 1 до ТВ.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 09:53
26.Додаток 1 до ТВ.pdf
09 серпня 2019 09:53
25.Переклад листа PORTWEST.pdf
09 серпня 2019 09:53
23.Додаток 10 Довідки-7.pdf
09 серпня 2019 09:53
22.довідка. про санкції.pdf
09 серпня 2019 09:53
19-2Portwest.pdf
09 серпня 2019 09:53
19-1Delta Plus.pdf
09 серпня 2019 09:53
14.Наказ.pdf
09 серпня 2019 09:53
13.Витяг з ЄДР.pdf
09 серпня 2019 09:53
10.Витяг ПДВ копія.PDF
09 серпня 2019 09:53
5.Отзыв РАЕС 2018-2019.pdf
09 серпня 2019 09:53
4.Договір +ВН.pdf
09 серпня 2019 09:53
1 Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 09:53
0.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРКСТОР"

ТОВ "Консафеті"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРКСТОР"
#35895258
Переможець 341 227,44
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРКСТОР"
#35895258
341 227,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 11:40
Додаткова угода № 1 від 16.09.2019 до дог. 582.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 11:40
Плвідомлення про внесення змін до дог. 582.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 11:39
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 12:34
Договір № 582 від 02.09.2019 Воркстор, аксесуари.pdf укладений
02 вересня 2019 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.3 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 30 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар.» Внести зміни доп.4 та 8.1 Специфікації (Додаток № 1 до Договору) та викласти їх у наступній редакції: «4. Строк поставки: до 20 грудня 2019 року.» «8.1 Постачання здійснюється за заявками Замовника. Термін виконання заявки- протягом 30 робочих днів з дати надання заявки Замовником.»
Номер договору про закупівлю: 582
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML