Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Інші завершальні будівельні роботи 45450000-6
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-07-26-002264-b bc687029b9824dcd834e8fcd52562d31
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт модульної котельні УКТМ.0200 зав. № 33 комунальної установи Липецького психоневрологічного інтернату за адресою 62414, Харківська обл., Харківський район, с. Липці, вул. Покровська, 57
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт модульної котельні УКТМ.0200 зав. № 33 комунальної установи Липецького психоневрологічного інтернату за адресою 62414, Харківська обл., Харківський район, с. Липці, вул. Покровська, 57
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська обл., с. Липці, Покровська. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує аванс Підряднику , який Підрядник зобовязується використати на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. Остаточний розрахунок з Підрядником здійснюється після підписання останнього акту виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Станкінпром"
#40665022
Переможець 292 452,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 15:48

Документи

26 липня 2019 15:48
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 липня 2019 15:57
Дог. 301 капрем. топкова 33.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 13:02
sign.p7s зміни до договору
03 вересня 2019 13:15
Д.у.1до дог 301 капрем топков. (1).PDF зміни до договору
03 вересня 2019 13:15
1_Д.у.1до дог 301 капрем топков..PDF укладений
03 вересня 2019 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 1 статті 36 Закону України " Про здійснення публічних закупівель" та п. 13.2 Договору внести зміни у банківські реквізити Підрядника
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 291 828,80
UAH (в тому числі ПДВ 48 638,14 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку