Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт шатрового даху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на вул. Центральна,56 в с. Шклинь Горохівського району Волинської області
Очікувана вартість
981 761,00 UAH
UA-2019-07-26-001927-b 298b705ac5cb48d6920cb15ee57fb0bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Юлія Володимирівна

380337921391 gor-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141710
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, Шевченка, 15
Контактна особа: Лиса Юлія Володимирівна
380337921391
gor-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 11:37
Очікувана вартість: 981 761,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 817,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт шатрового даху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на вул. Центральна,56 в с. Шклинь Горохівського району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт шатрового даху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на вул. Центральна,56 в с. Шклинь Горохівського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45712, Україна, Волинська область, с. Шклинь, вул. Центральна, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

небезпечні роботи
Дата подання: 05 серпня 2019 06:04
Дата відповіді: 07 серпня 2019 16:56
Просимо роз'яснити, чи передбачає предмет закупівлі виконання особливо небезпечних робіт, які потребують спеціального дозволу. Якщо так, просимо перерахувати ці роботи
Відповідь: Обсяг виконання робіт наведений у Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю. Тендерною документацією також визначено перелік документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Наявності спеціального дозволу на виконання окремих робіт Тендерною документацією не вимагається
неправомірна підстава для зміни ціни
Дата подання: 05 серпня 2019 06:31
Дата відповіді: 07 серпня 2019 17:33
Підпунктом 2 пункту 4 розділу 6 тендерної документації передбачено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Застосування даної підстави є неправомірним, оскільки предметом закупівлі є роботи, а не товар. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 36 Закону України "Про публічні закупівлі" визначені основні вимоги до договору про закупівлю. Пункт 2 ч.4 зазначеної статті, яким передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі – загальний. Оскільки предметом закупівлі є роботи, а не товар зазначена вимога не застосовується. У зв’язку з тим, що останнє носить очевидний характер, Тендерний комітет не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Застосування елементних кошторисних норм (розцінок) при розрахунку ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 05 серпня 2019 06:44
Дата відповіді: 07 серпня 2019 17:53
Умовами тендерної документації (п. 6 розділу 3) передбачено, що При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також іншими нормативними документами у сфері будівництва. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. Разом з тим діючими нормативними актами передбачено відповідні елементні кошторисні норми на роботи, що становлять предмет закупівлі, та містять нормативну потребу у використанні конкретних машин і механізмів. Згідно з пунктом 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майдан-чика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) робо-ти планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання ро-біт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механі-змів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з від-повідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і ме-ханізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівель-ного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендова-ними центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну полі-тику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також зага-льновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропо-зицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації. Просимо роз'яснити, чи повинен учасник подати у складі тендерної пропозиції економічне обгрунтування заміни машин і механізмів, які передбачені ресурсними елементними кошторисними нормами, на інші машини і механізми, які будуть фактично використовуватися під час капітального ремонту, або на ручну працю (зокрема для внутрімайданчикового транспортування матеріалів)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація повинна складатись з наступних підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни:
1) Локальні кошториси;
2) Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо);
3) Розрахунок загальновиробничих витрат.
Тендерною документацією не вимагається подавати у складі тендерної пропозиції економічне обгрунтування заміни машин і механізмів, які передбачені ресурсними елементними кошторисними нормами, на інші машини і механізми, які будуть фактично використовуватися під час капітального ремонту, або на ручну працю (зокрема для внутрімайданчикового транспортування матеріалів). При цьому у вищевказаному пункті зазначається, що учасник має право подати інші розрахунки, які вважає за потрібне включити до складу пропозиції конкурсних торгів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАКС - БУД" 721 677,00
UAH з ПДВ
679 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мужик Євген Петрович 750 359,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП РЕМ БУД 956 028,11
UAH з ПДВ
692 364,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОСПЕЦБУД 912 820,80
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ В.Ф.Ф. 887 101,91
UAH з ПДВ
792 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМБУД-5" 907 402,78
UAH з ПДВ
793 487,98
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПМК-НОВА" 980 051,57
UAH з ПДВ
793 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТИР АГРОБУД" 942 286,03
UAH з ПДВ
844 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕСТКОМ БУД 951 632,18
UAH з ПДВ
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 10:39
Електронний підпис
23 серпня 2019 10:34
Довідка ДФС
23 серпня 2019 10:34
Довідка МВС
19 серпня 2019 17:24
Електронний підпис
19 серпня 2019 17:21
Відомість ресурсів
19 серпня 2019 17:21
Локальний кошторис
19 серпня 2019 17:21
Договірна ціна
19 серпня 2019 17:17
Дефектний акт
19 серпня 2019 17:17
Пропозиція
14 серпня 2019 19:22
Електронний підпис
14 серпня 2019 19:15
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 19:15
Статут.pdf
14 серпня 2019 19:15
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 19:15
Паспорт і код.pdf
14 серпня 2019 19:15
Наказ про призначення.pdf
14 серпня 2019 19:15
Ліцензія.pdf
14 серпня 2019 19:15
Витяг з реєстру.pdf
14 серпня 2019 19:15
Виписка з реєстру.pdf
14 серпня 2019 19:15
375_ДЦ_ССР_5.pdf
14 серпня 2019 19:15
375_ДЦ_СВР.pdf
14 серпня 2019 19:15
375_ДЦ_ЛСССР_5.pdf
14 серпня 2019 19:15
375_ДЦ_ДЦ_3-1.pdf
14 серпня 2019 19:15
375_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 16:53
Паспорт.PDF
14 серпня 2019 16:53
Ліцензія Мужик.PDF
14 серпня 2019 16:53
Комерційна пропозиція.PDF
14 серпня 2019 16:53
Витяг.PDF
14 серпня 2019 16:53
Витяг ЄП.PDF

Публічні документи

14 серпня 2019 12:59
Ліцензія ВОСРБП ПР 2012.pdf
14 серпня 2019 12:59
Аналогічний договір.PDF
14 серпня 2019 12:59
Пояснювальна записка.PDF
14 серпня 2019 12:59
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

15 серпня 2019 12:25
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:22
Технічна специфікація.pdf
15 серпня 2019 12:22
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 12:22
Статут.pdf
15 серпня 2019 12:21
Проект договору.pdf
15 серпня 2019 12:21
Паспорт юриста.pdf
15 серпня 2019 12:21
Паспорт директора.pdf
15 серпня 2019 12:21
Наказ на юриста.pdf
15 серпня 2019 12:21
Ліцензія.pdf
15 серпня 2019 12:21
Лист-пояснення по ст.17.pdf
15 серпня 2019 12:21
Кошторисні розрахунки.pdf
15 серпня 2019 12:21
Довідка про МТБ.pdf
15 серпня 2019 12:21
Дозвіл.pdf
15 серпня 2019 12:21
Договір оренди майна.pdf
15 серпня 2019 12:21
Договір оренди кранів.pdf
15 серпня 2019 12:21
Гарант.лист про ДСТУ.pdf
15 серпня 2019 12:21
Довіреність на юриста.pdf
15 серпня 2019 12:20
Довідка ст.17.pdf
15 серпня 2019 12:20
Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2019 12:20
Витяг ЄДР.pdf
15 серпня 2019 12:20
Виписка ЄДР.pdf
15 серпня 2019 12:20
Аналогічний договір 2.pdf
15 серпня 2019 12:20
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 15:34
Електронний підпис
14 серпня 2019 15:32
Проект Договору.pdf
14 серпня 2019 15:32
Ліцензія.pdf
14 серпня 2019 15:32
Відомість ресурсів.pdf
14 серпня 2019 15:32
Локальні кошториси.pdf
14 серпня 2019 15:32
Договірна ціна.pdf
14 серпня 2019 15:32
Наявність працівників.pdf
14 серпня 2019 15:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 07:35
Електронний підпис
15 серпня 2019 07:32
9-1_Проект договору.pdf
15 серпня 2019 07:32
3-2_Довідка (ст_17 Закону).pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 12:52
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:51
тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 12:51
Розрахунок на буд. роб..pdf
15 серпня 2019 12:51
Реквізити.pdf
15 серпня 2019 12:51
Локальний на буд. роб..pdf
15 серпня 2019 12:51
ліцензія.pdf
15 серпня 2019 12:51
договір.pdf
15 серпня 2019 12:51
Відомість на буд. роб..pdf
15 серпня 2019 12:51
Витяг платника ПДВ.pdf
15 серпня 2019 12:51
Виписка стир агробуд.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 11:59
Електронний підпис
15 серпня 2019 11:56
Інші документи.pdf
15 серпня 2019 11:56
Технічна частина.pdf
15 серпня 2019 11:56
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 11:56
Ліцензія.pdf
15 серпня 2019 11:56
Лист повідомлення.pdf
15 серпня 2019 11:56
Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАКС - БУД"

ФОП Мужик Євген Петрович

ПП РЕМ БУД

ТОВ ЕКОСПЕЦБУД

ТОВ В.Ф.Ф.

ПП "ПРОМБУД-5"

ПП "ПМК-НОВА"

ТОВ "СТИР АГРОБУД"

ТОВ ВЕСТКОМ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МАКС - БУД"
#42002356
Переможець 679 999,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАКС - БУД"
#42002356
679 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 15:34
Договір МАКС БУД.pdf укладений
03 вересня 2019 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 679 999,00
UAH