Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля Комп`ютерного обладнання (системний блок персонального комп`ютера, монітор для ПК, клавіатура та маніпулятор “миша” для ПК)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-07-26-001739-b 5e23b00286a24b5d8e46d07ba3f808f0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сідорус Людмила Леонідівна

100444344233 Spetsdom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований будинок для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. І.Їжакевича, 3
Код ЄДРПОУ: 25980382
Місцезнаходження: 04123, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Їжакевича, 3
Контактна особа: Сідорус Людмила Леонідівна
100444344233
Spetsdom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 15:00
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля Комп`ютерного обладнання (системний блок персонального комп`ютера, монітор для ПК, клавіатура та маніпулятор “миша” для ПК)
за адресою: м. Київ, вул. Івана Їжакевича, 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Закупівля Комп`ютерного обладнання (системний блок персонального комп`ютера, монітор для ПК, клавіатура та маніпулятор “миша” для ПК)
за адресою: м. Київ, вул. Івана Їжакевича, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04123, Україна, місто Київ, Київ, Івана Їжакевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 липня 2019 10:32
Дата відповіді: 29 липня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо першого питання , то по результатах торгів будемо розглядати тільки ті товари, що відповідають вимогам предмета закупівлі.(п.5 Оголошення про проведення закупівлі).
2) До участі в закупівлі ФО-підприємці допускаються (неплатникі ПДВ також).
Ціна, запропонована учасниками буде остаточна і змінюватися не буде.
3)Пропозиції учасників щодо торгової марки, моделі і т.д. запропонованого товару, будуть розглядатися тільки відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог Оголошення про проведення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 16 500,00
UAH з ПДВ
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 16 500,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 12:47

Документи

31 липня 2019 12:45
протокол рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2019 12:45
протокол рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір компютер.PDF укладений
08 серпня 2019 14:18