Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, капуста)
Очікувана вартість
351 600,00 UAH
UA-2019-07-26-001620-b bbd9d97aba334411b0f1e8ffa01def73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 11:27
Очікувана вартість: 351 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 кілограм
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограм
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
30000 кілограм
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: медична субвенція з державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович 341 220,00
UAH з ПДВ
341 220,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ЄВДОКІМОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 351 600,00
UAH з ПДВ
351 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 18:01
Електронний підпис
15 серпня 2019 17:58
документи переможця.pdf
09 серпня 2019 17:18
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:16
8.Інші документи.rar
09 серпня 2019 17:16
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович

Фізична особа-підприємець ЄВДОКІМОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович
#2104218673
Переможець 341 220,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович
#2104218673
341 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 09:02
Додаткова угода №4 до договору №21 від 27.08.2019 ФОП Гентеш Й.Я..pdf зміни до договору
27 січня 2020 08:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:28
Додаткова угода №3 до договору №21 від 27.08.2019 ФОП Гентеш Й.Я..pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:27
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 14:21
Додаткова угода №2 до договору №21 від 27.08.2019 ФОП Гентеш Й.Я..pdf зміни до договору
20 листопада 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 09:16
Додаткова угода №1 до договору №21 від 27.08.2019 ФОП Гентеш Й.Я..pdf зміни до договору
06 листопада 2019 09:11
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:32
Договір_№21_27.08.2019_Гентеш_Й.Я._овочі_фрукти.pdf укладений
27 серпня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів),в результаті загальна сума договору зменшується на 75 060,00 грн. та становить 266 160,00 без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), в результаті чого, загальна сума договору зменшується на 12 120,00 грн. та становить 254 040,00 (двісті п’ятдесят чотири тисячі сорок грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума згідно цієї додаткової угоди становить 50 807,40 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 304 847,40
UAH