Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво надземного пішохідного переходу на автомобільній дорозі М-06 Київ-Чоп (на м.Будапешт через Львів, Мукачеве і Ужгород) км 175+780, Житомирська область
Очікувана вартість
12 846 240,00 UAH
UA-2019-07-26-001521-b 0bb48f997c614c73aeca53ec55973ba6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 13:28
Очікувана вартість: 12 846 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 231,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64231.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво надземного пішохідного переходу на автомобільній дорозі М-06 Київ-Чоп (на м.Будапешт через Львів, Мукачеве і Ужгород) км 175+780, Житомирська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 15:29
зміни до ТД.docx
06 серпня 2019 15:29
Тендерна документація (зі змінами).docx
06 серпня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 15:29
зміни до ТД.docx
06 серпня 2019 15:29
Тендерна документація (зі змінами).docx
26 липня 2019 13:59
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ 12 843 240,00
UAH з ПДВ
12 843 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельне Підприємство "Мостострой" 12 845 000,00
UAH з ПДВ
12 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 12:14
Довідки МВС та ДФС
14 серпня 2019 11:31
Електронний підпис
14 серпня 2019 11:20
Протокол НР.7z
14 серпня 2019 11:20
Наказ Фролова Ю.М.7z
14 серпня 2019 11:20
Лист для клієнтів.7z
14 серпня 2019 11:20
Гарантія 13568-19.7z
14 серпня 2019 11:20
Банківська ліцензія.7z
14 серпня 2019 11:20
22. Ліцензія.pdf
14 серпня 2019 11:20
17. Довідка ст 17 175_780.pdf
14 серпня 2019 11:20
16. Досвід _частина 2.rar
14 серпня 2019 11:20
15. Досвід.rar
14 серпня 2019 11:20
5. Обладнання_частина 3.rar
14 серпня 2019 11:20
4. Обладнання_частина 2.rar
14 серпня 2019 11:20
3. Обладнання.rar
14 серпня 2019 11:20
2. Виробнича база.rar

Публічні документи

14 серпня 2019 10:48
Електронний підпис
14 серпня 2019 10:48
Електронний підпис
14 серпня 2019 09:04
МС_175_Дод_8.pdf
14 серпня 2019 09:04
Лист РДС.pdf
14 серпня 2019 09:04
Дод7_Витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2019 09:04
Мостострой Статут.pdf
14 серпня 2019 09:04
Мостострой Ліцензія.pdf
14 серпня 2019 09:04
МС_175_Дод_5 Копія ТЗ.pdf
14 серпня 2019 09:04
МС_175_Дод_3 Працівники.pdf
14 серпня 2019 09:04
МС_175_Дод_3 Обладнання.pdf
14 серпня 2019 09:04
МС_175_Дод_3 Вироб_база.pdf
14 серпня 2019 09:04
МС_175_Дод_3 Досвід.pdf
14 серпня 2019 09:04
Licence.zip
14 серпня 2019 09:04
Гарантия_5091.zip
14 серпня 2019 09:04
Dovirenist_Ryzhiy.zip
14 серпня 2019 09:04
МС_175_Дод_4 Ст17.pdf
14 серпня 2019 09:04
МС_175_Дод_1 Гарант_лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРТРАНСМІСТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельне Підприємство "Мостострой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРТРАНСМІСТ
#33778270
Переможець 12 843 240,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ
#33778270
12 843 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:48
ДУ №6 до БДР 171-09-19.pdf укладений
06 жовтня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2020 17:30
ДУ №5 до БДР 171-09-19.pdf зміни до договору
13 червня 2020 17:29
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2020 13:25
ДУ №4 до БДР 171-09-19.pdf зміни до договору
01 лютого 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:23
ДУ №3 до БДР 171-09-19.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 17:45
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 16:58
ДУ №2 до БДР 171-09-19.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 17:00
ДУ №1 до БДР 171-09-19.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 16:08
БДР 171-09-19.pdf укладений
10 вересня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.1., Розділу 14 та доповнено Додатком №3 до Договру
Номер договору про закупівлю: БДР-171/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору підряду №БДР-171/09-19 від 10.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 1.2., п. 3.1., Додатку №1 та №3
Номер договору про закупівлю: БДР-171/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору підряду №БДР-171/09-19 від 10.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., 2.1, Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-171/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору підряду №БДР-171/09-19 від 10.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-171/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-171/09-19 від 10.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-171/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-171/09-19 від 10.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою Сторін