Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації на переобладнання ганку під пандус та вхідної групи в філію амбулаторії ЗПСМ №3 по вул. Юридична буд. 3 м. Дніпро згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно - вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення»
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-07-26-001462-b ● b0be72a9703e43aa8a81a8272c346d31
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899778 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А |
Контактна особа: |
Бухгалтерия Бухгалтерия +380567252841,+380567253501 buh.tsentr8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2019 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектно-кошторисної документації на переобладнання ганку під пандус та вхідної групи в філію амбулаторії ЗПСМ №3 по вул. Юридична буд. 3 м. Дніпро згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно - вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Юридична 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2019
—
25 серпня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 12:48 |
Оголошення пандус 2019.doc |
29 липня 2019 12:48 |
Оголошення пандус 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По предмету закупки
Дата подання: 29 липня 2019 11:52
Дата відповіді: 29 липня 2019 13:08
Из оголошення: 2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару, роботи чи послуги: 38 000.00коп.( тридцять вісім тис. грн.00 коп.), а ожидаемая стоимость в объявлении 35 тыс. грн. Где ошибка?
По п. 3.1: Имеется ввиду, что услуги экспертизы оплачивает проектировщик?
Відповідь: Доброго дня! Дійсно, в п. 2 оголошення була допущена помилка, яка на теперішній час вже виправлена. Коректна очікувана вартість - 35000 грн.
Стосовно другого запитання: так, послуги експертизи оплачує виконавець за договором закупівлі.
Стосовно другого запитання: так, послуги експертизи оплачує виконавець за договором закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "'МОРСБІ'" #39558476 |
Переможець |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 15:57
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 серпня 2019 13:09 |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
16 серпня 2019 13:08
|
ПРОТОКОЛ скасування допорог136.doc |