Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт сходів адміністративного корпусу КНП « Вінницький районний медичний центр ПМСД» Вінницької районної ради за адресою: Вінницька обл., вул. Хмельницьке шосе, 92
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-07-26-001415-b 7fe2cecb61e5452e8bd7ed2c227b1ecb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Сергійович Атаманенко

+380976886331 torgi-vinmedrc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37489689
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., с. Бохоники, вул. Гагаріна, буд. 46
Контактна особа: Борис Сергійович Атаманенко
+380976886331
torgi-vinmedrc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 11:19
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт сходів адміністративного корпусу КНП « Вінницький районний медичний центр ПМСД» Вінницької районної ради за адресою: Вінницька обл., вул. Хмельницьке шосе, 92 (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 13:35
ТД Поточний ремонт сходів 26-07-19.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-27-000003 ● 4e3c799d77b646f9a3c11b469564c291
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.11.2019 №65
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.11.2019 №65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-07-26-001415-b 26.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-27 17:01:45

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту сходів адміністративного корпусу КНП «Вінницький районний медичний центр ПМСД» Вінницької районної ради за адресою: Вінницька обл., вул. Хмельницьке шосе, 92 (ДК 021:2015: 45450000-6 — «Інші завершальні будівельні роботи») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-26-001415-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
2. Чому тендерна документація не містить інформації про питому вагу критеріїв оцінки тендерних пропозицій та інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (ч.1 розділу V)?
3. Чому у складі тендерної документації відсутні додатки до проекту договору (№1-№7), які є невід’ємною його частиною, та надання яких передбачено для учасників?
4. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ПП «Техпробуд», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема статті 17 Закону в частині пов’язаності осіб з іншим учасником процедури закупівлі?
5. Яким чином учасник торгів ПП «Техпробуд», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 12.08.2019 №66) обрано переможцем, виконав наступні вимоги тендерної документації в частині надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у тендерній документації та у її додатках, зокрема Додатку № 2 тендерної документації (ч.6 розділу ІІІ)?.
6. Яким чином ПП «Техпробуд», як переможець торгів, виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель та надсилання їх замовнику засобами поштового зв’язку ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-02 13:24:44

Відповідь на запит замовнику на пояснення від Дата: 2019-11-27 17:01:45

З приводу заданих питань можемо пояснити наступне:
Запитання 1. Публікація оголошення про проведення відкритих торгів «Поточний ремонт сходів адміністративного корпусу КНП « Вінницький районний медичний центр ПМСД» Вінницької районної ради за адресою: Вінницька обл., вул. Хмельницьке шосе, 92» відбулась 26.07.2019 на електронній площадці my.zakupki.prom.ua, в електронній формі наданій площадкою для заповнення оголошення про проведення відкритих торгів, було відсутнє поле для внесення інформації про джерело фінансування, в той же час в друкованій формі оголошення про відкриті торги (завантаженій в систему), що є невід’ємною частиною тендерної документації. У розділі І Загальні положення п.п. 4.9. тендерної документації «Джерело фінансування» : вказана наступна інформація –« Національна служба здоров’я України), оплата за медичні послуги ПМД за договором №0000-65РМ-М000 від 16.01.2019 року.»
Враховуючи те , що форма повідомлення про намір укласти договір формується електронним майданчиком автоматично після визначення переможця на основі раніш внесених даних в електронні форми площадки «Оголошення про проведення відкритих торгів» та «Визначення переможця» без участі замовника. Як зазначалось раніше електронна форма «Оголошення про проведення відкритих торгів» не мала відповідного поля для внесення інформації про джерело фінансування. Джерело фінансування зазначено в електронній копії паперового варіанту тендерної документації у розділі І Загальні положення п.п. 4.9. завантаженому в систему PROZORRO.gov.ua, тому вважаємо що норми Наказу дотримано.

Запитання 2. В розділі V Оцінка тендерної пропозиції п.5.1.4. вказано «Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна».». Роз’яснення про склад критерію «Ціна» відображено в розділі «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.п. 3.1.1.

Запитання 3. Додатки перераховані у проекті договору (№ 2-№7) готуються переможцем відповідно до поданої Цінової пропозиції за результатами аукціону , додаток №1 Дефектний акт , фактично представлений у Додатку №2 до тендерної документації під гаслом «Об’єми робіт». Згідно ст. 36 ч. 4 додатки до договору не є істотними умовами договору, тому що вони розшифровують елементи ціни.

Запитання 4. Так дійсно підчас визначення переможця процедури закупівлі була допущена помилка, джерела якими користувались для здійснення перевірки чи є учасники пов’язаними особами між собою, були не достатньо інформативні, надавали інформацію не в достатньому обсязі, як наслідок пропозиція не була відхилена. Нажаль проте що, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХПРОБУД" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДЕБУД" є пов’язані між собою було встановлено надто пізно, після виконання робіт і сплати коштів.
Допущена помилка була врахована при проведенні наступних процедур з закупівлі послуг з поточного ремонту, так в відкритих торгах UA-2019-09-06-000632-b на «Поточний ремонт кабінетів амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Вінницька обл., Вінницький р-н., с. Мізяківські Хутори, вул. Центральна, 15 (власні кошти)» ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи на суму 270 000,00 грн. – Учасники торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХПРОБУД" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДЕБУД" були дискваліфіковані, їхні пропозиції відхилені саме на підставі п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Запитання 5. У файлі під загальною назвою «Цінова пропозиція.pdf » подано 28 документів на підтвердження відповідності критеріям тендерної документації, та завантажив довідки та розрахунки відповідно дефектному акту об’єкту поданому у Додатку №2 до тендерної документації під гаслом «Об’єми робіт».

Запитання 6. Переможець процедури ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХПРОБУД" надав підтвердження (довідку у довільній формі ) про відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8 частини першої та частини другої ст.17 Закону засобами поштового зв’язку витримавши необхідні терміни подання. Чи були можливості у Учасника вчасно завантажити відповідні довідки нам не відомо, однак вони були завантажені у любому випадку до підписання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 9 грудня 2019 року можемо повідомити наступне: Відповідно до договору № 70-Б від 27 серпня 2019 року, зазначені в ньому роботи виконані в повному обсязі, про що створено Акт №1. Згідно акту №1 здійснена оплата за виконані роботи 28.08.2019 в розмірі 49539,60 грн. Враховуючі вище означені обставини, визнаючи допущені помилки, станом на сьогодні не можливо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. Додаємо матеріали що підтверджують дані обставини.

2019-12-13 11:44:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Техпробуд 49 593,60
UAH з ПДВ
49 593,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТРИДЕБУД 49 825,20
UAH з ПДВ
49 825,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 15:03
Довідка МВС
09 серпня 2019 11:10
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Техпробуд

ТОВ ТРИДЕБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Техпробуд
#38830330
Переможець 49 593,60
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Техпробуд
#38830330
49 593,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 15:34
Д70-Б ПП ТЕХПРОБУД 49593.6 Сходи 27-08-19.pdf укладений
27 серпня 2019 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 593,60
UAH (в тому числі ПДВ 8 265,60 UAH)