Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та технічного обслуговування рейкових автобусів PESA (власні кошти)
Services for repair and maintenance of PESA buses (own costs)
Очікувана вартість
5 547 666,00 UAH
UA-2019-07-26-001400-b 075101d53c514c0b8c164da7ef6b92a1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Служба організації закупівель
+380443096909
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: regional branch "Southwest railway" of JSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40081221
Contact point: Service of the organization of purchases of the regional branch South-Western railway JSC Ukrzaliznytsya
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Additional contacts: Служба організації закупівель
+380443096909
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 липня 2019 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:17
Очікувана вартість: 5 547 666,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 476,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 166429 UAH
Publication date: 26 липня 2019 13:31
Enquiries until: 16 вересня 2019 19:00
Complaints submission until: до 22 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 вересня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 5 547 666 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 55 477 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

More detailed information in the tender documentation. Draft contract in tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування рейкових автобусів PESA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київ, м. Київ, вул. П. Кривоноса,4 виробничий підрозділ локомотивне депо Київ-Пасажирський регіональної філії «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Services for repair and maintenance of PESA buses
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надання послуг з ремонту та технічного обслуговування рейкових автобусів PESA проводяться Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання–передачі наданих послуг з ремонту (технічного обслуговування) в депо, що оформляється протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати ремонту або технічного обслуговування рейкових автобусів PESA в депо та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за надані послуг з ремонту та технічного обслуговування рейкових автобусів PESA по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:16
Повідомлення про зміни_UA-2019-07-26-001400-b.doc
19 вересня 2019 17:16
ТД_Послуги_з_ремонту_то_PESA_зі_змінами_від_19_09.doc
19 вересня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:16
Повідомлення про зміни_UA-2019-07-26-001400-b.doc
19 вересня 2019 17:16
ТД_Послуги_з_ремонту_то_PESA_зі_змінами_від_19_09.doc
26 липня 2019 13:31
ТД_Послуги_з_ремонту_то_PESA.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000032 ● 1603248c022e4a0e9cba4c974ec7e10d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

28.12.2020 №283

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.12.2020 №283

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2019-07-26-001400-b, Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» акціонерне товариство «Українська залізниця», ДК 021-2015 – 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку від 15.01.2021 р. Східного офісу Держаудитслужби Запорізької області по процедурі закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування рейкових автобусів PESA» ДК ДК 021:2015: 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги № UA-2019-07-26-001400-b повідомляємо. З 03 травня 2019 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення наступних форм новими пунктами, зокрема, таким як «Джерело фінансування закупівлі». До моменту технічної реалізації в Системі пункту «Джерело фінансування закупівлі» така інформація зазначалась замовником та відображається в дужках у полі: «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)» відповідно до листа Мінекономрозвитку «Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490» від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06». Тільки з 1 листопада 2019 року державні замовники отримали можливість заповнювати поле «джерело фінансування» під час створення річного плану. В усі інші форми, у т.ч. і оголошення, інформація про джерело підтягується автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-тендер. Тож, станом на 26.07.2019 року, тобто на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування рейкових автобусів PESA (власні кошти)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-26-001400-b, обов’язкове поле «10². Джерело фінансування закупівлі» в електронній системі закупівель було відсутнє. Але інформація про джерело фінансування була вказана в дужках в полі : «Конкретна назва предмета закупівлі» як «(власні кошти)» відповідно до листа Мінекономрозвитку «Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490» від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06». Таким чином, начебто не зазначення інформації про джерело фінансування закупівлі у зв’язку із відсутністю відповідного поля для його заповнення в електронній системі є наслідком недосконалої технічної реалізації можливостей веб-порталу, є малозначним і не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів.

2021-01-19 08:31:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2019
UA-2019-07-26-001400-b075101d53c514c0b8c164da7ef6b92a1
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПОЛСКА СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 вересня 2019 19:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 вересня 2019 12:05
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:05
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:03
Довідка з описом послуг.pdf
26 вересня 2019 12:03
Лицензия_Банковская.zip
26 вересня 2019 12:03
Гарантия.zip
26 вересня 2019 12:03
Гайдун302(гарантii).zip
26 вересня 2019 12:03
Статут.pdf
26 вересня 2019 12:03
Відсутність підстав.pdf
26 вересня 2019 12:02
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 12:02
Лист - згода з умовами ТД.pdf
26 вересня 2019 12:02
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 12:02
Лист - згода.pdf

Документи

26 вересня 2019 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ»

ТОВ ПОЛСКА СЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПОЛСКА СЕРВІС 5 540 000,00
UAH
5 540 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» 5 547 666,00
UAH
5 547 666,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 12:05
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:05
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:03
Довідка з описом послуг.pdf
26 вересня 2019 12:03
Лицензия_Банковская.zip
26 вересня 2019 12:03
Гарантия.zip
26 вересня 2019 12:03
Гайдун302(гарантii).zip
26 вересня 2019 12:03
Статут.pdf
26 вересня 2019 12:03
Відсутність підстав.pdf
26 вересня 2019 12:02
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 12:02
Лист - згода з умовами ТД.pdf
26 вересня 2019 12:02
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 12:02
Лист - згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПОЛСКА СЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПОЛСКА СЕРВІС
#42250436
5 540 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 10:36
ПЗТ-191239-НЮ-д-4.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 17:04
ДУ_ПЗ_Т_191239_НЮ_Д_3.pdf зміни до договору
02 липня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 16:33
ПЗ-Т-191239-НЮ №2.PDF зміни до договору
02 квітня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 16:24
ПЗ-Т-191239-НЮ №2.PDF зміни до договору
02 квітня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:29
ДУ №1 ПЗТ-191239 ПОЛСКА СЕРВІС.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:55
ПЗТ-191239НЮ від 04.11.2019 ПОЛСКА СЕРВІС.pdf укладений
05 листопада 2019 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. п. 5.10, п.11.1 викладено в новій редакції, а саме; термін надання послуг до 31.03.2020 р., договор діє до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-191239/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-191239/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-191239/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-191239/НЮ-Д-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-191239/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-191239/НЮ-Д-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. п. 5.11 розділу 5 "Надання послуг" - викладено в новій редакції зі зміною терміну надання послуг до 30.09.2020 р. п. 11.1 розділу "Строк дії договору"- викладено в новій редакції зі зміною терміну дії договору до 30.09.2020 р. п. 12.1 розділу "Забезпечення виконання договору" - викладено в новій редакції (зміна суми забезпечення, а саме: забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії в розмірі 5 %, що становить 332 400,00 грн. (триста тридцять дві тисячі чотириста гривні 00 коп.)) п. 12.3 розділу "Забезпечення виконання договору" - викладено в новій редакції зі зміною терміну дії забезпечення виконання договору до 20.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-191239/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-191239/НЮ-Д-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-191239/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-191239/НЮ-Д-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML