Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерний клас 1+10 (нульовий клієнт)
Очікувана вартість
175 500,00 UAH
UA-2019-07-26-001092-b ● 94b4a169f08b476fb645492fceb029ea
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 39903322 |
Місцезнаходження: | 56543, Україна , Миколаївська обл., селище Вознесенське, вулиця Центральна, 11 |
Контактна особа: |
Панов Олег Борисович +380513445200 vozosvitaa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2019 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2019 12:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 12:13 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 14:14 |
Очікувана вартість: | 175 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 877,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комп'ютерний клас 1+10 (нульовий клієнт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56520, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, с.Таборівка, вул.Цетральна, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
—
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 12:09 |
ТД компютерний клас 10_1 (5).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 липня 2019 10:56
Дата відповіді: 29 липня 2019 13:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) так допускаємо, якщо їхні технічні характеритстики не гріші за вимоги замовника;
2) так допускаємо, потрібно довідку підтверження, що ви не є платником ПДВ, до вашої суми 20% ми не права додавати;
3)Всі учасники розгядаються на рівних умовах, відповідно технічних вимог.
2) так допускаємо, потрібно довідку підтверження, що ви не є платником ПДВ, до вашої суми 20% ми не права додавати;
3)Всі учасники розгядаються на рівних умовах, відповідно технічних вимог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-26-001092-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Бі-Про, Код ЄДРПОУ:40274333
Дата подання: 08 серпня 2019 15:47
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника
Доброго дня. Уважно вивчивши тендерну документацію Переможця було встановлено,що запропонована Учасником комплектація "Нульового клієнта" не відповідає його основним принципам. Учасник запропонував в якості комп'ютера учня пристрій Vinga Mini BOX B300 що не є Нульовим клієнтом, адже має власний процесор та оперативну пам'ять. Суть нульового клієнта полягає у віддаленому доступі до системного блоку вчителя (серверу) з можливістю контролю через спеціалізоване ПЗ комп'ютерів учнів. Так згідно з офіційним сайтом виробника: https://vinga.ua/ru/nettopy/ab3n3350.464.html запропонована модель не є Нульовим клієнтом, а є неттопом. Маючи власний процесор та оперативну пам'ять енергоспоживання даного пристрою буде більше ніж заявлені 5Вт, адже згідно офіційним сайтом виробників заявленого процесору N3350 https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/95598/intel-celeron-processor-n3350-2m-cache-up-to-2-4-ghz.html розрахункова потужність такого процесора 6 ВТ, що не відповідає вимогам Замовника енергоспоживання пристрою не більше 5 ВТ, Просимо Вас переглянути рішення щодо визнання переможцем та продовжити кваліфікацію Учасників. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 13:29
Визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
166 522,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 08:49
|
ДУ на розірвання.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 08:47
|
договір 51.pdf | укладений |
27 серпня 2019 12:25
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | невиконання виконавцем умов договору, а саме прострочки терміну поставки товару |