Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерний клас 1+10 (нульовий клієнт)
Очікувана вартість
175 500,00 UAH
UA-2019-07-26-001092-b 94b4a169f08b476fb645492fceb029ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панов Олег Борисович

+380513445200 vozosvitaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 39903322
Місцезнаходження: 56543, Україна , Миколаївська обл., селище Вознесенське, вулиця Центральна, 11
Контактна особа: Панов Олег Борисович
+380513445200
vozosvitaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 12:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 12:13
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:14
Очікувана вартість: 175 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 877,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комп'ютерний клас 1+10 (нульовий клієнт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56520, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, с.Таборівка, вул.Цетральна, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 12:09
ТД компютерний клас 10_1 (5).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 липня 2019 10:56
Дата відповіді: 29 липня 2019 13:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) так допускаємо, якщо їхні технічні характеритстики не гріші за вимоги замовника;
2) так допускаємо, потрібно довідку підтверження, що ви не є платником ПДВ, до вашої суми 20% ми не права додавати;
3)Всі учасники розгядаються на рівних умовах, відповідно технічних вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-26-001092-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Бі-Про, Код ЄДРПОУ:40274333
Дата подання: 08 серпня 2019 15:47
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника
Доброго дня. Уважно вивчивши тендерну документацію Переможця було встановлено,що запропонована Учасником комплектація "Нульового клієнта" не відповідає його основним принципам. Учасник запропонував в якості комп'ютера учня пристрій Vinga Mini BOX B300 що не є Нульовим клієнтом, адже має власний процесор та оперативну пам'ять. Суть нульового клієнта полягає у віддаленому доступі до системного блоку вчителя (серверу) з можливістю контролю через спеціалізоване ПЗ комп'ютерів учнів. Так згідно з офіційним сайтом виробника: https://vinga.ua/ru/nettopy/ab3n3350.464.html запропонована модель не є Нульовим клієнтом, а є неттопом. Маючи власний процесор та оперативну пам'ять енергоспоживання даного пристрою буде більше ніж заявлені 5Вт, адже згідно офіційним сайтом виробників заявленого процесору N3350 https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/95598/intel-celeron-processor-n3350-2m-cache-up-to-2-4-ghz.html розрахункова потужність такого процесора 6 ВТ, що не відповідає вимогам Замовника енергоспоживання пристрою не більше 5 ВТ, Просимо Вас переглянути рішення щодо визнання переможцем та продовжити кваліфікацію Учасників. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 13:29
Визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій

Документи

09 серпня 2019 13:29
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 167 400,00
UAH з ПДВ
166 522,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 175 500,00
UAH з ПДВ
167 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 09:26
Електронний підпис
05 серпня 2019 09:26
13. Авторизаційний лист.pdf
05 серпня 2019 09:26
11. Довідки стаття 16.pdf
05 серпня 2019 09:26
7. Дислокація.pdf
05 серпня 2019 09:26
5. Порівняльна таблиця.pdf
05 серпня 2019 09:26
4. Сертифікати ISO.pdf
05 серпня 2019 09:26
3. Довідки стаття 17.pdf
05 серпня 2019 09:26
1. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ Бі-Про

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 166 522,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:09

Документи

08 серпня 2019 15:09
протокол 22.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
166 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2019 15:09
протокол 22.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 08:49
ДУ на розірвання.jpeg укладений
17 вересня 2019 08:47
договір 51.pdf укладений
27 серпня 2019 12:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: невиконання виконавцем умов договору, а саме прострочки терміну поставки товару