Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації, код 42960000-3 за ДК 021:2015 (пункт контрольний автоматичний вхідний)»
“Administration and control systems, printing and graphic equipment and equipment for office automated controlling and data processing, under the Code 42960000-3 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (automatic entry control check point)”
Очікувана вартість
105 789 346,59 UAH
UA-2019-07-26-000700-c 43f601f2846a4b3fa54f04c264384f5b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Олена Анатолівна

(044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Швець Олена Анатолівна
(044) 238-59-36
O.Shvets@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Шиповалов Ігор Леонідович
(044)238-45-03
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Shvets Olena
(044) 238-59-36
O.Shvets@metro.kiev.ua
Additional contacts: Шиповалов Ігор Леонідович
(044)238-45-03

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 липня 2019 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:47
Очікувана вартість: 105 789 346,59 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 липня 2019 19:31
Enquiries until: 29 жовтня 2019 16:00
Complaints submission until: до 04 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 листопада 2019 16:00

Information

Estimated total value: 105 789 347 UAH including VAT
Minimal lowering step: 530 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Scope of the procurement
детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
detailed description in accordance with procurement tender documents.
Source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплект
Пункт контрольний автоматичний вхідний. (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

automatic entry control check point. (Source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise)
CPV: 42960000-3
Період постачання: по 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Для резидентів: Покупець після направлення замовлення відповідно до п.5.1 Договору здійснює попередню оплату у розмірі _____ % від вартості замовленої партії товару згідно з виставленим рахунком-фактурою. (розмір попередньої оплати визначається пропозицією переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 50% від вартості замовленої партії товару); Для нерезидентів: Покупець після направлення замовлення відповідно до п.3.2 Договору здійснює попередню оплату у розмірі _____ % від вартості замовленої партії товару. (розмір попередньої оплати визначається пропозицією переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 50% від вартості замовленої партії товару). Аванс 185 Календарні 50
Поставка товару Для резидентів: Остаточний розрахунок за поставлену відповідно до умов Договору партію товару Покупець здійснює на підставі видаткової накладної після виконання робіт з пусконаладки відповідної партії товару протягом 42 (сорока двох) календарних днів з дати підписання обома Сторонами Акта пусконаладки відповідної партії товару; Для нерезидентів: Остаточний розрахунок за партію товару здійснюється Покупцем протягом 42 (сорока двох) календарних днів від дати підписання обома Сторонами Акта пусконаладки відповідної партії товару. Пiсляоплата 42 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 05:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 14:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 21:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 21:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 19:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 21:02
Повідомлення учасникам від 29.10.2019 №2362-ТК.doc
29 жовтня 2019 20:13
Повідомлення учасникам від 29.10.2019 №2362-ТК.doc
29 жовтня 2019 19:05
Повідомлення учасникам від 29.10.2019 №2362-ТК.doc
29 жовтня 2019 16:46
Повідомлення учасникам від 29.10.2019 №2362-ТК.doc
29 жовтня 2019 16:23
Повідомлення учасникам від 29.10.2019 №2362-ТК.doc
29 жовтня 2019 16:46
ТД зі змінами від 29.10.2019.docx
29 жовтня 2019 16:23
ТД зі змінами від 29.10.2019.docx
08 жовтня 2019 15:00
ТД зі змінами від 08.10.2019.docx
19 вересня 2019 15:10
ТД зі змінами.docx
12 вересня 2019 14:12
ТД зі змінами.docx
22 серпня 2019 14:58
ТД зі змінами від 22.08.2019.docx
06 серпня 2019 21:19
ТД зі змінами від 06.08.2019.docx
26 липня 2019 19:28
ТД (1).docx
29 жовтня 2019 16:23
Додаток 3 зі змінами від 29.10.2019.docx
26 липня 2019 19:28
Додаток 3 (1).docx
29 жовтня 2019 16:23
Додаток 2 зі змінами від 29.10.2019.docx
26 липня 2019 19:28
Додаток 2 (1).docx
29 жовтня 2019 16:23
Додаток 1 зі змінами від 29.10.2019.docx
26 липня 2019 19:28
Додаток 1 (2).docx
08 жовтня 2019 15:00
Повідомлення учасникам від 08.10.2019 №2203-ТК.doc
19 вересня 2019 15:10
Повідомлення учасникам.doc
12 вересня 2019 14:12
Повідомлення учасникам.doc
22 серпня 2019 14:58
ПОВ учасникам від 22.08.2019.doc
06 серпня 2019 21:19
ПОВ учасникам від 06.08.2019.doc
06 серпня 2019 21:19
Додаток 4 зі змінами від 06.08.2019.docx
26 липня 2019 19:28
Додаток 4 (1).docx
26 липня 2019 19:28
Додаток 7 (1).docx
26 липня 2019 19:28
Додаток 6 (1).docx
26 липня 2019 19:28
Додаток 5 (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-27-000006 ● 703c761854a244778269b179e02639d2
  • Статус: завершено ● Дата: 23 березня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 12:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.01.2020 № 12
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-26-000700-c 26.07.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2019
UA-2019-07-26-000700-c43f601f2846a4b3fa54f04c264384f5b
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
Riko d.o.o. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Гашко Ганна Сергіївна Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КС-МЕХАТРОНІКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 листопада 2019 16:02

код ЄДРПОУ 5909368 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

07 грудня 2019 17:35
Додаток 6_UA-2019-07-26-000700-c.pdf
07 листопада 2019 16:52
Potrdilo stečajne pisarne 25-01-2019 SLO-UKR.pdf
07 листопада 2019 16:52
FURS rezidentstvo 24-01-2019 SLO-UKR -1.pdf
07 листопада 2019 16:52
Ajpes RIKO_19-08-21_slo-ukr_popr.pdf

Документи

08 листопада 2019 16:03
Звіт з ЄДР (припинено)
08 листопада 2019 16:03
Звіт з ЄДР (припинено)
08 листопада 2019 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
08 листопада 2019 16:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

08 листопада 2019 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Riko d.o.o.

ФОП Гашко Ганна Сергіївна

ТОВ "КС-МЕХАТРОНІКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Riko, industrijski, gradbeni inzeniring in leasing d.o.o. 105 067 000,00
UAH з ПДВ
101 939 346,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КС-МЕХАТРОНІКС" 105 000 000,00
UAH з ПДВ
103 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 17:35
Додаток 6_UA-2019-07-26-000700-c.pdf
07 листопада 2019 16:52
Potrdilo stečajne pisarne 25-01-2019 SLO-UKR.pdf
07 листопада 2019 16:52
FURS rezidentstvo 24-01-2019 SLO-UKR -1.pdf
07 листопада 2019 16:52
Ajpes RIKO_19-08-21_slo-ukr_popr.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Riko d.o.o.

ТОВ "КС-МЕХАТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Riko, industrijski, gradbeni inzeniring in leasing d.o.o.
#5909368
Переможець 101 939 346,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:56

Документи

28 листопада 2019 14:56
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:08

код ЄДРПОУ 5909368 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Riko, industrijski, gradbeni inzeniring in leasing d.o.o.
#5909368
101 939 346,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 14:56
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:08

код ЄДРПОУ 5909368 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:35
R01-405_19-191217 від 17.12.19-RIKO.d.o.o-звіт від 30.04.2021.pdf укладений
30 квітня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:19
R01-405_19-191217 від 17.12.19-RIKO.d.o.o-ДУ4 від 30.03.2021 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 11:08
R01-405_19-191217 від 17.12.19-RIKO.d.o.o-ДУ3 від 21.02.2021 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:21
R01-405_19-191217 від 17.12.19-RIKO.d.o.o-ДУ2 від 29.12.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 12:13
R01-405_19-191217 від 17.12.19-RIKO.d.o.o-ДУ1 від 14.02.2020.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 12:12
R01-405_19-191217 від 17.12.19-RIKO.d.o.o-ДУ1 від 14.02.2020.pdf укладений
14 лютого 2020 12:12
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 10:57
R01-405_19-191217 від 17.12.19-RIKO.d.o.o-договір.pdf укладений
19 грудня 2019 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшено ціни за одиницю товару (без зміни кількості (обсягу) та якості товару). Сума договору після внесення змін (далі - Сума договору) складає – 3 030 944,22 евро (згідно з укладеною додатковою угодою). Кількість товару після внесення змін – 23 комплекти. У звязку з тим, що договір укладено з нерезидентом на умовах DAP (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м. Київ, митний склад (Київська міська митниця) та неможливістю внесення в систему Суми договору відповідно до умов укладеної додаткової угоди (в євро та без ПДВ), поточна Сума договору внесена в систему була розрахована з додаванням ПДВ та курсу євро, зазначеного в тендерній пропозиції переможця ( 1 евро -28,329175 грн)
Номер договору про закупівлю: R01-405/19-191217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"(в редакції, що діяла до 19.04.2020) прийшли до згоди продовжити строк дії договору. Сума договору після внесення змін - 3 030 944,22 евро. Кількість товару після внесення змін - 23 комплекти.
Номер договору про закупівлю: R01-405/19-191217
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"(в редакції, що діяла до 19.04.2020) прийшли до згоди продовжити строк дії договору. Сума договору після внесення змін - 3 030 944,22 евро. Кількість товару після внесення змін - 23 комплекти.
Номер договору про закупівлю: R01-405/19-191217
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"(в редакції, що діяла до 19.04.2020) прийшли до згоди продовжити строк дії договору. Сума договору після внесення змін - 3 030 944,22 евро. Кількість товару після внесення змін - 23 комплекти.
Номер договору про закупівлю: R01-405/19-191217
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 101 939 267,10
UAH (в тому числі ПДВ 16 075 117,88 UAH)