Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з придбання та налаштування системи електронного документообігу
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-07-26-000675-b 907288a62c0b4e39926743a74cda7a0a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Йосипович Замаховський

+380442878181
+380442877505
temchenko@ukc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Контактна особа: Дмитро Йосипович Замаховський
+380442878181,+380442877505
temchenko@ukc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 16:45
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з придбання та налаштування системи електронного документообігу (джерело фінансування - за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:02
Оголошення №14 СЕД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2019 18:02
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:09
Надайте роз'яснення до даної вимоги: "Всі зазначені документи надаються замовнику в паперовому вигляді, завірені підписом переможця цієї закупівлі через систему електронних торгів" (Додаток 2 до оголошення № 14 про проведення закупівлі (ст. 14).
Відповідь: Шановний учаснику, дана вимога стосується саме переможця закупівлі (про що у ній же і зазначено). Всі, зазначені у Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасника» до оголошення № 14 про проведення закупівлі через систему електронних торгів, документи надаються замовнику в паперовому вигляді, завірені підписом переможця цієї закупівлі.
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2019 18:09
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:09
Надайте, будь-ласка, розяснення, що саме розуміється під "обсягом закупівель" у наступній вимозі, а також яка саме інформація повинна вказуватись: - "довідка/інформація у довільній формі про виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, Замовника (його найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон)), дату укладання і строк дії договору" (Додаток 2 до оголошення № 14 про проведення закупівлі (ст. 14).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, перелік необхідної для надання інформації по вказаній вимозі наведений у ній же, а саме: довідка/інформація у довільній формі про виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, Замовника (його найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон)), дату укладання і строк дії договору. Тобто учаснику необхідно надати довідку/інформацію у довільній формі, яка би підтверджувала факт виконання аналогічного договору із зазначенням наведених вище даних. Стосовно “обсягу закупівель” – кожен предмет договору про закупівлю має певний обсяг, при наданні інформації про виконання аналогічного договору необхідно зазначити в тому числі і обсяг закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 16:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Софт Експаншен Україна 169 500,00
UAH з ПДВ
169 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Софт Експаншен Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Софт Експаншен Україна
#34500657
Рішення скасоване 169 500,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:10
ТОВ Софт Експаншен Україна
#34500657
Відхилено 169 500,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 14:27

Документи

13 серпня 2019 18:24
Електронний підпис

Документи

23 серпня 2019 14:27
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:27
Протокол № 98.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій