Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з придбання та налаштування системи електронного документообігу
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-07-26-000675-b ● 907288a62c0b4e39926743a74cda7a0a
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Урядовий контактний центр |
Код ЄДРПОУ: | 36521731 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 |
Контактна особа: |
Дмитро Йосипович Замаховський +380442878181,+380442877505 temchenko@ukc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2019 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 16:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 16:45 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,59% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з придбання та налаштування системи електронного документообігу (джерело фінансування - за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 11:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 11:02 |
Оголошення №14 СЕД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2019 18:02
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:09
Надайте роз'яснення до даної вимоги:
"Всі зазначені документи надаються замовнику в паперовому вигляді, завірені підписом переможця цієї закупівлі через систему електронних торгів" (Додаток 2 до оголошення № 14 про проведення закупівлі (ст. 14).
Відповідь: Шановний учаснику, дана вимога стосується саме переможця закупівлі (про що у ній же і зазначено). Всі, зазначені у Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасника» до оголошення № 14 про проведення закупівлі через систему електронних торгів, документи надаються замовнику в паперовому вигляді, завірені підписом переможця цієї закупівлі.
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2019 18:09
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:09
Надайте, будь-ласка, розяснення, що саме розуміється під "обсягом закупівель" у наступній вимозі, а також яка саме інформація повинна вказуватись:
- "довідка/інформація у довільній формі про виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, Замовника (його найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон)), дату укладання і строк дії договору" (Додаток 2 до оголошення № 14 про проведення закупівлі (ст. 14).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, перелік необхідної для надання інформації по вказаній вимозі наведений у ній же, а саме: довідка/інформація у довільній формі про виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, Замовника (його найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон)), дату укладання і строк дії договору. Тобто учаснику необхідно надати довідку/інформацію у довільній формі, яка би підтверджувала факт виконання аналогічного договору із зазначенням наведених вище даних. Стосовно “обсягу закупівель” – кожен предмет договору про закупівлю має певний обсяг, при наданні інформації про виконання аналогічного договору необхідно зазначити в тому числі і обсяг закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Софт Експаншен Україна #34500657 |
Рішення скасоване |
169 500,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 16:10
|
ТОВ Софт Експаншен Україна #34500657 |
Відхилено |
169 500,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 14:27
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій