Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Болехівська міська рада Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04054270 |
Місцезнаходження: | 77202, Україна , Івано-Франківська обл., місто Болехів, площа Івана Франка, 12 |
Контактна особа: |
Лугова Тетяна Миколаївна +380343733552 boltender@bolekhiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2019 13:52 |
Очікувана вартість: | 24 056 482,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 282,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: кошти державного та місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 16:16 |
Проект договору.docx | |
26 липня 2019 16:16 |
Технічне завдання.docx | |
26 липня 2019 16:16 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник розглянув Ваше звернення про що повідомляє: у складі тендерної документації міститься Технічне завдання (Додаток №2), в якому чітко передбачено, обсяг робіт до виконання. Водночас вимогами тендерної документації передбачено надання договірної ціни та кошторису, який буде розрахований з врахуванням Технічного завдання. Саме завдяки цим документам замовник і зможе отримати від потенційних Учасників запропоновану до виконання робіт документацію та матеріали якими вони будуть здійснюватись, а отже, на підставі цього і визначити економічно вигідну пропозицію.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 серпня 2019 15:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-20-000016 ● 7a6486aa179d4120a06c755394a2d209
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2019 № 62
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.11.2019 №62
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-26-000605-c 26.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 10 грудня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та переможцем торгів ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» укладено 20.09.2019 договір №50, умови якого зазначені у пункті 6.4.20 відрізняються від змісту договору, що міститься у тендерній пропозиції переможця торгів та у ТД, та відсутній пункт 6.4.21. Замовником укладено додаткову угоду №1 від 16.12.2019 року до договору №50 від 20.09.2019 з переможцем торгів ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ», відповідно до якої приведено у відповідність договір №50 від 20.09.2019 до проекту договору, який містився у тендерній пропозиції переможця торгів та у ТД. Таким чином, порушення усунуто. Додатково інформуємо, що Замовником при укладенні договору не було порушено вимог, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону. Укладений договір не може бути нікчемним з огляду на наступне. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених цією статтею. З огляду на викладене випливає, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання. До моменту підписання сторони вправі погодити умови договору. Згідно з п. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ст.ст. 6, 627 ЦК сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Викладені в проекті договору (Додаток №5 до тендерної документації) умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель. Отже, сторони мають право скорегувати умови договору на етапі його підписання. Стаття 37 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік випадків за яких договір про закупівлю є нікчемним, а саме: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків.
2019-12-16 16:34:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
19 746 288,08
UAH з ПДВ
|
19 383 717,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
20 967 166,80
UAH з ПДВ
|
19 459 434,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВКФ "Силует" |
20 085 914,40
UAH з ПДВ
|
19 479 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
21 902 721,60
UAH з ПДВ
|
21 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #38230297 |
Відхилено |
19 383 717,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:52
|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Відхилено |
19 459 434,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 13:32
|
ВКФ "Силует" #13665037 |
Відхилено |
19 479 000,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 15:45
|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
21 499 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 16:32
|
3.jpg | зміни до договору |
16 грудня 2019 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 16:51
|
Договір | укладений |
20 вересня 2019 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою погодились доповнити умови Розділу 6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |