Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво каналізаційних мереж вулицями Данила Галицького, Залізнична, Котляревського, Воїнів УПА, 24 Серпня, Гузіївська, Площа Івана Франка в м. Болехові. Нове будівництво (коригування проекту)
Очікувана вартість
24 056 482,40 UAH
UA-2019-07-26-000605-c 3eff2b38ee4943218488d2d5e80af95d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лугова Тетяна Миколаївна

+380343733552 boltender@bolekhiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Болехівська міська рада Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04054270
Місцезнаходження: 77202, Україна , Івано-Франківська обл., місто Болехів, площа Івана Франка, 12
Контактна особа: Лугова Тетяна Миколаївна
+380343733552
boltender@bolekhiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 13:52
Очікувана вартість: 24 056 482,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 282,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво каналізаційних мереж вулицями Данила Галицького, Залізнична, Котляревського, Воїнів УПА, 24 Серпня, Гузіївська, Площа Івана Франка в м. Болехові. Нове будівництво (коригування проекту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77202, Україна, Івано-Франківська область, Болехів, пл. І.Франка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти державного та місцевих бюджетів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 16:16
Проект договору.docx
26 липня 2019 16:16
Технічне завдання.docx
26 липня 2019 16:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних вимог
Дата подання: 31 липня 2019 10:30
Дата відповіді: 02 серпня 2019 16:27
Технічне завдання (Додаток №2 до тендерної документації) містить інформацію щодо обсягів робіт, які необхідно виконати, проте не містить жодної інформації щодо обсягів та технічних характеристик матеріалів, необхідних для будівництва об'єкту. Відсутність такої інформації унеможливлює формування коректної цінової пропозиції. Просимо надати інформацію щодо обсягів та технічних характеристик матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник розглянув Ваше звернення про що повідомляє: у складі тендерної документації міститься Технічне завдання (Додаток №2), в якому чітко передбачено, обсяг робіт до виконання. Водночас вимогами тендерної документації передбачено надання договірної ціни та кошторису, який буде розрахований з врахуванням Технічного завдання. Саме завдяки цим документам замовник і зможе отримати від потенційних Учасників запропоновану до виконання робіт документацію та матеріали якими вони будуть здійснюватись, а отже, на підставі цього і визначити економічно вигідну пропозицію.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-26-000605-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КАРПАТ-БУД", Код ЄДРПОУ:40480728
Дата подання: 26 серпня 2019 15:55
Скарга на дії замовника
Оскаржується рішення від 22.08.19 р. про відхилення пропозиції ТОВ "Карпат-Буд" та всі наступні рішення.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2019 00:40
рішення від 29.08.2019 № 11991 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 00:40
рішення від 11.09.2019 № 12790.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 23:33

Документи подані скаржником

26 серпня 2019 15:55
Платіжка_антимоноп.pdf
27 серпня 2019 13:44
Платіжка_АМКУ.pdf

Документи подані замовником

05 вересня 2019 17:58
Пояснення по суті скарги
05 вересня 2019 17:58
Додатки до скарги
05 вересня 2019 17:58
Додатки до скарги
05 вересня 2019 17:59
Додатки до скарги

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000016 ● 7a6486aa179d4120a06c755394a2d209
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

20.11.2019 № 62

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.11.2019 №62


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-26-000605-c 26.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель




Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 10 грудня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та переможцем торгів ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» укладено 20.09.2019 договір №50, умови якого зазначені у пункті 6.4.20 відрізняються від змісту договору, що міститься у тендерній пропозиції переможця торгів та у ТД, та відсутній пункт 6.4.21. Замовником укладено додаткову угоду №1 від 16.12.2019 року до договору №50 від 20.09.2019 з переможцем торгів ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ», відповідно до якої приведено у відповідність договір №50 від 20.09.2019 до проекту договору, який містився у тендерній пропозиції переможця торгів та у ТД. Таким чином, порушення усунуто. Додатково інформуємо, що Замовником при укладенні договору не було порушено вимог, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону. Укладений договір не може бути нікчемним з огляду на наступне. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених цією статтею. З огляду на викладене випливає, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання. До моменту підписання сторони вправі погодити умови договору. Згідно з п. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ст.ст. 6, 627 ЦК сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Викладені в проекті договору (Додаток №5 до тендерної документації) умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель. Отже, сторони мають право скорегувати умови договору на етапі його підписання. Стаття 37 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік випадків за яких договір про закупівлю є нікчемним, а саме: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків.

2019-12-16 16:34:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 19 746 288,08
UAH з ПДВ
19 383 717,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД" 20 967 166,80
UAH з ПДВ
19 459 434,00
UAH з ПДВ
Документи
ВКФ "Силует" 20 085 914,40
UAH з ПДВ
19 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 21 902 721,60
UAH з ПДВ
21 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 17:51
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:50
Ущільнюючі кільця.pdf
12 серпня 2019 17:50
Сертифікати Корсис.jpg
12 серпня 2019 17:46
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:45
Диплом Гривнак В.В. .pdf
12 серпня 2019 17:45
Посвідчення Євчук.pdf
12 серпня 2019 17:45
Договір оренди MAN KUBOTA.pdf
12 серпня 2019 17:45
ТЧТехнічне завдання.pdf
12 серпня 2019 17:45
Паспорт перфоратор.pdf
12 серпня 2019 17:45
Договір оренди ЗИЛ 131.pdf
12 серпня 2019 17:45
Посвідчення Петраш.pdf
12 серпня 2019 17:45
Лист-відгук Припін.pdf
12 серпня 2019 17:45
Дозвіл новий.pdf
12 серпня 2019 17:45
ККДовідка про досвід.pdf
12 серпня 2019 17:45
Паспорт дриль з ударом.pdf
12 серпня 2019 17:45
Диплом Петраш.pdf
12 серпня 2019 17:45
Диплом Євчук.pdf
12 серпня 2019 17:45
ІДПро право підпису.pdf
12 серпня 2019 17:45
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 серпня 2019 17:45
Накл. дриль з ударом.pdf
12 серпня 2019 17:45
ВПВ17.pdf
12 серпня 2019 17:45
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 17:45
Демиць диплом.pdf
12 серпня 2019 17:45
Наказ на призначення.pdf
12 серпня 2019 17:45
Посвідчення Демиць.pdf
12 серпня 2019 17:45
Статут БАТ.pdf
12 серпня 2019 17:45
Диплом Гривнак В.С..pdf
12 серпня 2019 17:45
Документ_ЄДР_1005334650.zip
12 серпня 2019 17:45
Накл. на інструменти.pdf
12 серпня 2019 17:45
Проект договору.pdf
12 серпня 2019 17:45
ІДДовідка про санкції.pdf
12 серпня 2019 17:45
Ліцензія БАТ 09.10.18р..pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 17:32
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:30
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:29
Проект_договору.pdf
12 серпня 2019 17:18
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:17
ІД_Гарант_лист_вик_роб.pdf
12 серпня 2019 16:46
ТЧ_Розрах_ЗВВ.pdf
12 серпня 2019 16:46
ТЧ_Пояснюв_записка.pdf
12 серпня 2019 16:46
ТЧ_Машини_і_механізми.pdf
12 серпня 2019 16:46
ТЧ_Договірна_ціна.pdf
12 серпня 2019 16:46
ТЧ_Адмін_витр_приб.pdf
12 серпня 2019 16:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Стат_КАРПАТ_БУД.pdf
12 серпня 2019 16:46
Тендерна_пропозиція.pdf
12 серпня 2019 16:46
Проект_договору.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Техпаспорт_Neuson.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Оренда_ХРП.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Оренда_Техніка.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Оренда_компрес.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Оренда_Автокран.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Ліцензія_з_додатком.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Лист_відгук.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Довідка_працівники.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Балансова_довідка.pdf
12 серпня 2019 16:46
КК_Аналог_дог.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Фінансовий_звіт_2018.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Протокол_тендер.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Протокол_директор.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Наказ_директор.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Лист_пог_підпис_дог.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Лист_іст_умов_дог.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Лист_достов_інф.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Лист_виробн_труби.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Лист_виробн_насоси.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Копія_витяг_ПДВ.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Довідка_субпідряд.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Довідка_санкції.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Дов_зах_довкілля.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Дов_відс_рекламац.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Гар_лист_якість.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Відомості_про_підпр.pdf
12 серпня 2019 16:46
ІД_Витяг_ЄДР.pdf
12 серпня 2019 16:46
ВПВ17_Лист_ст_17.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 14:55
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:18
сертиф. 4.jpg
12 серпня 2019 14:18
сертиф. 3.jpg
12 серпня 2019 14:18
док. по насосу.pdf
12 серпня 2019 14:18
проект договору.pdf
12 серпня 2019 14:18
технічне завдання.pdf
12 серпня 2019 14:18
заг.вир. витрати.pdf
12 серпня 2019 14:18
локальний кошторис.pdf
12 серпня 2019 14:18
дог. ціна.pdf
12 серпня 2019 14:17
31.imd
12 серпня 2019 14:17
ТП ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 серпня 2019 14:17
дов. мтб.pdf
12 серпня 2019 14:17
лист-відгук до ан.дог._3.pdf
12 серпня 2019 14:17
ан. дог _3.pdf
12 серпня 2019 14:17
ан. дог _2.pdf
12 серпня 2019 14:17
ан. дог. _1.pdf
12 серпня 2019 14:17
дов про аналог. дог..pdf
12 серпня 2019 14:17
дов. захист довкілля.pdf
12 серпня 2019 14:17
дов. вик. умов-перем..pdf
12 серпня 2019 14:17
дов. про санкції.pdf
12 серпня 2019 14:17
паспорт Ярич.pdf
12 серпня 2019 14:17
дов. право підпису.pdf
12 серпня 2019 14:17
ліцензія на б-во -нова.pdf
12 серпня 2019 14:17
гарант. лист ст17.pdf
12 серпня 2019 14:17
СТАТУТ.pdf
12 серпня 2019 14:17
копія св. платника пдв.pdf
12 серпня 2019 14:17
витяг з єдр.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 13:54
Електронний підпис
28 серпня 2019 13:53
Розрахунок ДЦ.pdf
28 серпня 2019 13:53
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2019 13:53
ч.2_ст.17.rar
28 серпня 2019 13:53
п.10_ч.1_ст.17.pdf
28 серпня 2019 13:53
п.9_ч.1_ст.17.pdf
28 серпня 2019 13:52
п.8_ч.1_ст.17.pdf
28 серпня 2019 13:52
п.6_ч.1_ст.17.rar
28 серпня 2019 13:52
п.4_ч.1_ст.17.pdf
28 серпня 2019 13:52
п.3_ч.1_ст.17.rar
28 серпня 2019 13:52
п.2_ч.1_ст.17.rar
28 серпня 2019 13:52
Реєстр.pdf
12 серпня 2019 12:07
Електронний підпис
12 серпня 2019 12:06
09 Інші документи 4.pdf
12 серпня 2019 12:06
00 Реєстр документів.pdf
09 серпня 2019 12:54
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:51
09 Інші документи 4.pdf
09 серпня 2019 12:51
08 Проект договору.pdf
09 серпня 2019 12:51
07 Технічна частина 3.pdf
09 серпня 2019 12:51
07 Технічна частина 2.rar
09 серпня 2019 12:51
07 Технічна частина 1.pdf
09 серпня 2019 12:51
06 Інші документи 3.pdf
09 серпня 2019 12:51
03 Інші документи 2.zip
09 серпня 2019 12:51
02 Інші документи 1.pdf
09 серпня 2019 12:51
01 Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2019 12:51
00 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "КАРПАТ-БУД"

ВКФ "Силует"

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#38230297
Відхилено 19 383 717,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 16:52
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
Відхилено 19 459 434,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 13:32
ВКФ "Силует"
#13665037
Відхилено 19 479 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 15:45
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 21 499 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
21 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:32
3.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 16:51
Договір укладений
20 вересня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою погодились доповнити умови Розділу 6 Договору
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 009 506,96
UAH (в тому числі ПДВ 2 168 251,16 UAH)