Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-07-26-000374-a 582946db0ec748ac9486cd8b6e3364f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корява Марина Леонідівна

+380445426803 ckrdi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 42683656
Місцезнаходження: 02125, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Курнатовського, 7 А
Контактна особа: Корява Марина Леонідівна
+380445426803
ckrdi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 13:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 13:59
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського 7-А (корпус 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 09:16
Предложение по закупке ППЭВМ072019.doc
30 липня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 09:16
Предложение по закупке ППЭВМ072019.doc
29 липня 2019 09:13
Предложение по закупке ППЭВМ072019.doc
26 липня 2019 13:55
Предложение по закупке ППЭВМ072019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 липня 2019 10:37
Дата відповіді: 29 липня 2019 12:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом Центру, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації Центру. В разі надання Вашій тендерній пропозиції аналогу техніки, необхідно, відповідно до п. 7 Технічних вимог до закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації), долучити до Вашої тендерної пропозиції таблицю щодо порівняння еквалентності запропонованого Вами аналогу з предметом вказаної закупівлі;
2) Пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників - платників ПДВ за виключенням цього податку, так як замовник не є платником вищезазначеного податку
3)Торгову марку ASUS

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ 92 000,00
UAH з ПДВ
92 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 10:37
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:36
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
#2348200134
Переможець 92 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 15:09

Документи

02 серпня 2019 15:08
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:07
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
#2348200134
92 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 15:08
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:07
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 18:31
Договір укладений
07 серпня 2019 10:23