Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ставка в с. Великоплоске Великомихайлівського району Одеської області
Очікувана вартість
16 700 000,00 UAH
UA-2019-07-26-000298-b b12a4f0ec9f447588a76e31bc4bdf9c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилипко Ігор Олегович

380487253701 iprilipko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛТРАНСБУД"
Код ЄДРПОУ: 33311491
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. КАНАТНА, будинок 83, КАБ. 509
Контактна особа: Прилипко Ігор Олегович
380487253701
iprilipko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 11:57
Очікувана вартість: 16 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ставка в с. Великоплоске Великомихайлівського району Одеської області.
Джерело фінансування: обласний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67140, Україна, Одеська область, с. Великоплоске, Великомихайлівського району, ставок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія - Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Генпідрядником типових форм Кб-2в, Кб-3; -Замовник має право перерахувати Генпідряднику аванс до 30 % від річного обсягу робіт Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 09:45
ТД_ремонт ставка с Великоплоске.docx
02 серпня 2019 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 09:45
ТД_ремонт ставка с Великоплоске.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сложность объекта и контактное лицо
Дата подання: 01 серпня 2019 15:44
Дата відповіді: 02 серпня 2019 10:11
- Просим Вас сообщить нам к какой категории сложности относится объект "капитальный ремонт ставка в с. Великоплоске Великомихайлівського району Одеської області" -просимо Вас надати нам координати контактної людини, щоб оглянуть роботу на місті С уважением Директор ЧП "Екстра-Буд" Крачун А.П.
Відповідь: Клас наслідків визначається відповідно до пректно-кошторисної документаці, ознайомитися з якою Ви можете у робочий час за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83, КП "Облтрансбуд" попередньо домовившись про зустріч за телефоном 048-788-20-19.
Ставок Великоплоске
Дата подання: 02 серпня 2019 08:26
Дата відповіді: 02 серпня 2019 10:10
Просимо повідомити до якої категорії належить обєкт "Капітальний ремонт ставка в с. Вликоплоске Великомихайлівського району Одеської області". Просимо надати координати контактної людини, щоб оглянути роботу на місті, у с. Великоплоске. З повагою інженер ВТВ ПП "Екстра-Буд" Шутов А.П.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Клас наслідків визначається відповідно до пректно-кошторисної документаці, ознайомитися з якою Ви можете у робочий час за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83, КП "Облтрансбуд" попередньо домовившись про зустріч за телефоном 048-788-20-19.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-26-000298-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК", Код ЄДРПОУ:41052432
Дата подання: 29 серпня 2019 17:01
СКАРГА на рішення Замовника визнання переможцем ТОВ "Укрмежбуд" за закупівлею UA-2019-07-26-000298-b
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Укрмежбуд" не відповідає умовам тендерної документації, тому прийняття рішення щодо визнання їх переможцем є таким що не відповідає вимогам діючого законодавства та порушує основні принципи публічних закупівель Детально у скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2019 20:24
рішення від 02.09.2019 № 12150 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 20:23
рішення від 16.09.2019 № 13005.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 23:06

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 17:01
платіжне доручення.pdf
29 серпня 2019 17:01
Cкарга.pdf
13 вересня 2019 17:17
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

09 вересня 2019 12:11
ПоясненняАМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрмежбуд" 13 480 800,00
UAH з ПДВ
13 480 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" 15 948 292,80
UAH з ПДВ
15 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСТРА-БУД." 16 240 000,00
UAH з ПДВ
15 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРАТ" 16 698 991,08
UAH з ПДВ
16 698 991,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 13:32
Електронний підпис
21 серпня 2019 13:27
Пропозиція.pdf
21 серпня 2019 13:27
Довідка МВСУ.pdf
21 серпня 2019 13:27
Лист-пояснення.pdf
21 серпня 2019 13:27
Довідка.zip
16 серпня 2019 11:18
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:16
Супровідний лист.pdf
15 серпня 2019 12:52
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:50
Дефектний акт4.pdf
15 серпня 2019 12:50
Дефектний акт3.pdf
15 серпня 2019 12:50
Дефектний акт1.pdf
15 серпня 2019 12:50
Дефектний акт.pdf
15 серпня 2019 12:50
Дефектний акт2.pdf
15 серпня 2019 12:50
Дефектний акт5.pdf
12 серпня 2019 13:58
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:57
Технічне завдання.pdf
12 серпня 2019 13:57
Проект договору.pdf
12 серпня 2019 13:57
Наказ №78.pdf
12 серпня 2019 13:57
Наказ № 55.pdf
12 серпня 2019 13:57
Наказ № 84К.pdf
12 серпня 2019 13:57
Наказ № 71К.pdf
12 серпня 2019 13:57
Наказ № 55 1.pdf
12 серпня 2019 13:57
Лист-пояснення1.pdf
12 серпня 2019 13:57
Наказ №64.pdf
12 серпня 2019 13:57
Наказ № 46.pdf
12 серпня 2019 13:57
Наказ копія № 45.pdf
12 серпня 2019 13:57
КБ2,КБ3 Чага кап. ремонт.pdf
12 серпня 2019 13:57
Копія Статуту.pdf
12 серпня 2019 13:57
Копія Штатний розпис.pdf
12 серпня 2019 13:57
Лист-гарантія.pdf
12 серпня 2019 13:57
копія витягу НДС.pdf
12 серпня 2019 13:57
КБ2,КБ3 Чага кап. ремонт.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №3.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №7.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №4.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №10.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №6.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №8.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №9.pdf
12 серпня 2019 13:57
копія витягу НДС.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №5.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №2.pdf
12 серпня 2019 13:57
Договір Чага.pdf
12 серпня 2019 13:57
Додаткова угода №1.pdf
12 серпня 2019 13:57
Довідка3.pdf
12 серпня 2019 13:57
Довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 13:57
Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2019 13:57
Відомості .pdf
12 серпня 2019 13:57
Відгук р.Чага (1).pdf
12 серпня 2019 13:56
виписка з рішення.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 17:50
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:49
д. працівники.pdf
12 серпня 2019 17:49
тех. завдання.pdf
12 серпня 2019 17:49
тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2019 17:49
проект договору.pdf
12 серпня 2019 17:48
підтвердження санкції.pdf
12 серпня 2019 17:48
Наках №11-К від 14.05.2019.pdf
12 серпня 2019 17:48
л-з тех. завдання.pdf
12 серпня 2019 17:48
л-з ст. 17.pdf
12 серпня 2019 17:48
л-з пд.pdf
12 серпня 2019 17:48
л-з пд 2.pdf
12 серпня 2019 17:48
копія наказу диреткор.pdf
12 серпня 2019 17:48
к.статуту.pdf
12 серпня 2019 17:48
к. штатного.pdf
12 серпня 2019 17:48
к. протоколу.pdf
12 серпня 2019 17:48
к. паспорту.pdf
12 серпня 2019 17:48
к. наказів.pdf
12 серпня 2019 17:48
к. ліцензії.pdf
12 серпня 2019 17:48
к. витягу пдв.pdf
12 серпня 2019 17:48
договора оренди.pdf
12 серпня 2019 17:48
д.банк.pdf
12 серпня 2019 17:48
д. субпідрядники.pdf
12 серпня 2019 17:48
д. підписант.pdf
12 серпня 2019 17:48
д. мтб.pdf
12 серпня 2019 17:48
д. код доступу.pdf
12 серпня 2019 17:48
д. захист довкілля.pdf
12 серпня 2019 17:48
д. дозвіл.pdf
12 серпня 2019 17:48
д. аналогічний договір.pdf
12 серпня 2019 17:48
відомості учасник.pdf
12 серпня 2019 17:48
відгук.pdf
12 серпня 2019 17:48
аналогічний договір.pdf
12 серпня 2019 17:48
-з проект договору.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 17:52
статут.zip
12 серпня 2019 17:52
лист-вiдгук_СМУ.PDF
12 серпня 2019 17:26
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:25
IНН_директор.pdf
12 серпня 2019 17:25
Татра кран 1986.pdf
12 серпня 2019 17:25
свiд_ПДВ.pdf
12 серпня 2019 17:25
Прот_14.pdf
12 серпня 2019 17:25
пропозицiя.pdf
12 серпня 2019 17:25
про_субпiдр.pdf
12 серпня 2019 17:25
паспорт_директор.pdf
12 серпня 2019 17:25
наказ_директор.pdf
12 серпня 2019 17:25
лiцензiя з дод.pdf
12 серпня 2019 17:25
лист-згода_з_умов_дог.pdf
12 серпня 2019 17:25
лист-гарантiя.pdf
12 серпня 2019 17:25
лист_на_пiдтв_робiт.pdf
12 серпня 2019 17:25
Либхер_924.pdf
12 серпня 2019 17:25
Либхер 914.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дозволи.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дод_8_проект_дог.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дод_7.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дод_6.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дод_5.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дод_2.pdf
12 серпня 2019 17:24
дод_1_працiвн.pdf
12 серпня 2019 17:24
договор ОДБВО.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дог_СМУ.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дог_каток.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дог_Василенко.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дов_мат_заб_стор1,2.pdf
12 серпня 2019 17:24
Дов про аналог дог.pdf
12 серпня 2019 17:24
Вiдгук_ОДБВО.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 18:14
приказ.zip
09 серпня 2019 18:14
інформація КАРАТ.pdf
09 серпня 2019 18:14
Изображение_182.jpg
09 серпня 2019 18:14
Изображение_181.jpg
09 серпня 2019 18:14
Изображение_180.jpg
09 серпня 2019 18:14
Изображение_179.jpg
09 серпня 2019 18:14
Изображение_178.jpg
09 серпня 2019 18:14
Изображение 183.jpg
09 серпня 2019 18:14
довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрмежбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСТРА-БУД."

ПП МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Укрмежбуд"
#33313546
Переможець 13 480 800,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 13:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Укрмежбуд" #33313546

№ рішення у справі

65/9-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрмежбуд"
#33313546
13 480 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 15:37
ДУ Ставок.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 15:36
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:04
ду_6.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:09
ДУ_3 до дог 3 від 23.09.2019.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 10:47
ДУ_2 до дог 3 від 23.09.2019р..pdf зміни до договору
26 серпня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 11:15
ДУ_1 до дог 3 від 23.09.2019.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:33
Договір_3 від 23.09.2019.pdf укладений
23 вересня 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування у 2019 продовжується строк дії договору до 31.12.2020р. Згідно ДУ1 - фінансування на 2019 рік – 4237218,48 грн., на 2020 рік – 9243581,52 грн.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2019 становило 4 228 175,66 (чотири мільйони двісті двадцять вісім тисяч сто сімдесят п'ять гривень 66 коп.) у тому числі ПДВ - 704 695,94 грн. Фінансування робіт у 2020 здйснюється наступним чином: відповідно до рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1199-VII "Про обласний бюджет Одесьої област на 2020 рік" (зі змінами від 10 серпня 2020 року № 1393-VII) фінансування робіт становить 3 622 281,00 (три мільйони шістсот двадцять дві тисячі двісті вісімдесят одна гривня 00 коп.) у тому числі ПДВ - 603 713,50 грн. Фінансування робіт на 2021 році становить 5 630 343,34 (п'ять мільйонів шістсот тридцять тисяч триста сорок три гривні 34 коп.) у тому числі ПДВ - 938 390,56 грн. Строк дії договору - до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування у 2020 р. здійснюється згідно з рішенням обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1199-VІІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами від 10 серпня 2020 року № 1393-VІІ) та відповідно до розпорядження обласної державної адміністрації від 09 жовтня 2020 № 705/од-2020 фінансування робіт становить 4 699 192,00 грн. з ПДВ Фінансування робіт на 2021 році становить 4 553 432,34 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2017 році становило 1 407 624,14 грн. (Один мiльйон чотириста сiм тисяч шiстсот двадцять чотири гривнi 14 коп.) у тому числі ПДВ – 234 604,02 грн. Фінансування робіт у 2018 році становило 6 713 456,52 (Шiсть мiльйонiв сiмсот тринадцять тисяч чотириста п`ятдесят шiсть гривень 52 коп.) у тому числі ПДВ – 1 118 909,42 грн. Фінансування робіт у 2019 році становило 500 956,22 (П`ятсот тисяч дев`ятсот п`ятдесят шiсть гривень 22 коп.) у тому числі ПДВ – 83 492,70 грн. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється наступним чином: - відповідно до рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1199-VІІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами від 18 грудня 2020 року № 19-VІІ) за рахунок коштів бюджету розвитку сума збільшується на 147 828,44 грн. та становить 1 436 951,95 грн. (Один мiльйон чотириста тридцять шість тисяч дев`ятсот п’ятдесят одна гривня 95 коп.) у тому числі ПДВ – 239 491,99 грн. Фінансування робіт на 2021 році становить 4 821 136,67 грн. (Чотири мiльйони вісімсот двадцять одна тисяча сто тридцять шість гривень 67 коп.) у тому числі ПДВ – 803 522,78 грн.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.4.1., п.6.1., п.11.1. Договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт ставка в с. Великоплоске Великомихайлівського району Одеської області. Джерело фінансування: обласний бюджет 1 роботи 13 480 800,00
UAH з ПДВ