Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) Київської міської клінічної лікарні №3, вул.Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі
Installation of fire alarm systems, fire alerting and evacuation management for buildings of the main building (hospital, operational) of the Kyiv City Clinical Hospital No. 3, Petro Zaporozhtsya St., 26 in the Dniprovskyy district.
Очікувана вартість
7 145 079,20 UAH
UA-2019-07-26-000179-a 5b8646cecb1d4105b627f223130ddc13
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинський Орест Артурович

512- 73- 33 tender_kmkl_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Контактна особа: Бачинський Орест Артурович
512- 73- 33
tender_kmkl_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KMKL №3
National ID: 05415958
Contact point: Bachynsky Orest
512- 73- 33
tender_kmkl_3@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 липня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 15:17
Очікувана вартість: 7 145 079,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Publication date: 26 липня 2019 11:08
Enquiries until: 21 вересня 2019 09:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2019 09:00
Planned auction date: 06 листопада 2019 15:17

Information

Estimated total value: 7 145 079 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) Київської міської клінічної лікарні №3, вулиця Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Installation of fire alarm systems, fire alerting and evacuation management for buildings of the main building (hospital, operational) of the Kyiv City Clinical Hospital No. 3, Petro Zaporozhtsya St., 26 in the Dniprovskyy district.
CPV: 45310000-3
Період постачання: з 02 вересня 2019 по 30 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:08
Додаток 3 (Нова редакція від 23.09.2019).doc
23 вересня 2019 14:08
Додаток 2 ( Нова редакція від 23.09.2019).doc
23 вересня 2019 14:08
Протокол №290 від 23.09.2019.pdf
01 серпня 2019 13:25
Додаток 3 (нова редакція).doc
26 липня 2019 11:09
Додаток 4.doc
26 липня 2019 11:09
Додаток 3.doc
26 липня 2019 11:09
Додаток 2.doc
26 липня 2019 11:09
ДОДАТОК 1.doc
26 липня 2019 11:09
Тендерна документація Протипожежний захист 2019 (без додатків).pdf
26 липня 2019 11:09
Оголошення Протипожежна сигналізація 2019.doc
26 липня 2019 11:09
Оголошення Протипожежна сигналізація 2019. (англ.).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 26 липня 2019 11:29
Дата відповіді: 30 липня 2019 09:23
Доброго дня! Навіщо вимагаєте: Довідка про можливість організації щомісячного технічного обслуговування систем протипожежного захисту.? Адже закупівля на монтаж системи , а не на її технічне обслуговування? На технічне обслуговування йде окремий договір. Надайте роз"яснення.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення, дана вимога була зазначена помилково. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 липня 2019 11:37
Дата відповіді: 30 липня 2019 09:24
Дискримінаційна вимога: Сертифікат інженера-проектувальника/ інженера-кошторисника (ГІП), виданий САМЕ Міністерством Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарства України. Адже є багато інженерів-проектувальників, яким сертифікат видали Гільдія проектувальників в будівництві. Просимо внести зміни.
Відповідь: Доброго дня! Київська міська клінічна лікарня № 3 відноситься до класу зі значними наслідками СС-3 та відповідає V категорії складності. При вказаній категорії об’єкта проектувальник-юридична особа, повинна мати у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об'єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) у відповідності до положень наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2001 року № 45, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 року за № 651/19389.
Враховуючи на викладене, в разі, якщо головний архітектор/головний інженер та виконавці проектних робіт Вашої організації мають відповідні кваліфікаційні сертифікати для виконання робіт на об’єктах класу наслідків СС-3, видані спеціалізованою/атестованою організацією у сфері архітектурної діяльності, в даному випадку ВГО «Гільдія проектувальників у будівництві», Київська міська клінічна лікарня № 3 не буде заперечувати проти нього.
вимога
Дата подання: 26 липня 2019 11:42
Дата відповіді: 30 липня 2019 09:25
Дискримінаційна вимога: Копія виконаного договору на поставку товару за 2017-2018 роки. У Вас тендер на послуги з монтажу, а договір на поставку товару? чому в період не включений останній 2019 рік, адже багато договорів вже виконано в цьому році.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, просимо уважніше вивчати тендерну документацію, у якій вказано: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір на поставку предмету закупівлі». Предметом даної закупівлі є «Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) Київської міської клінічної лікарні №3, вулиця Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі». Тобто про товар у даному пункті вимоги нічого не сказано.
Що стосується надання аналогічних договорів за період 2017-2018рр.- є вірогідність, що станом на період 2019 року в учасника можуть бути виявлені невиконані або виконані не в повному обсязі аналогічні договори. А ми прагнемо отримати послуги належної (високої) якості та своєчасно.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 серпня 2019 11:18
Дата відповіді: 15 серпня 2019 12:16
Документальне підтвердження проходження перевірки знань працівниками Учасника, а саме: а) свідоцтва про проходження навчання електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду – не менше 5 осіб; б) свідоцтва про проходження навчання налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 5-го розряду – не менше 5 осіб; 2.3. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за напрямом підготовки «пожежна безпека», стаж роботи у сфері виконання монтажних робіт автоматичних систем протипожежного захисту не менше 5-ти років. Підтвердити документами про освіту, свідоцтвами про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками до них, свідоцтвами про проходження спеціалізованого навчання. Ці вимоги є дискримінаційними. Як Замовник вивів таку кількість працівників? чому саме 5 електромонтерів, 5 налагоджувальників, чому не 6/4, і так далі... Згідно поставнови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 ліцензійні вимоги до виконання робіт не передбачають таку кількість працівників, це значно обмежує коло потенційних учасників тендеру. Також згідно постанови не передбачене спеціальне навчання керівника робіт. Це не передбачено законодавством, тому вимагаємо виправити Ваші вимоги, що обмежують участь багатьом учасникам!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учаснику, будівля Київської міської клінічної лікарні №3 – це об’єкт з масовим перебуванням людей, що відноситься до V-ї категорії складності та має стратегічне значення. Виконання робіт по влаштуванню автоматичних систем протипожежного захисту в приміщеннях лікарні потребує значної уваги, відповідної підготовки та кваліфікації персоналу. Враховуючи значні об’єми виконуємих робіт, а саме будівля лікарні семиповерхова загальною площею 22187,5 м2 та стислі терміни виконання, визначена мінімальна розрахункова кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт. Кількість персоналу менша за ту, що визначена кваліфікаційними вимогами не дозволяє виконати роботи всебічно, якісно та у встановлені терміни.
На підставі викладеного, Ваша вимога стосовно зменшення як кількості, так і класності спеціалістів не припустима.
Кадрові вимоги стосовно кваліфікації керівника робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень передбачені у відповідності до п.14 «Ліцензійних умов
провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016 року.
досвід 5 років
Дата подання: 15 серпня 2019 15:15
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:32
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Також врахуйте, що підприємсвто може бути на ринку і 20 років, але ліцензію на даний вид послуг отримати два роки тому, а по факту надавати такі послуги лише рік. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". Просимо Вас врахувати, що Є РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЇ учасників по критерію - досвід роботи на ринку. Пропонуємо з ним ознайомитися за ідентифікатором - UA-2018-05-07-001368-b.a1. (номер закупівлі - UA-2018-05-07-001368-b). Ми подавали дану скаргу та маємо прецедент - Антимонопольний комітет прийняв рішення про визнання вимоги про досвід на ринку такою, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ! Саме тому ВИМАГАЄМО виключити вимогу про досвід 5 років та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога що до наявності в Учасника досвіду надання послуг з проектування та монтажу обладнання систем пожежної сигналізації не менше 5 років є однією з умов, яка здатна забезпечити надання послуги належної якості. Зазначена закупівля здійснюються відповідно Закону України «Про публічні закупівлі». Тому Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
Реєстрація ПЦС
Дата подання: 15 серпня 2019 15:16
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:33
Вимога, яку Ви висунули , це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, стосовно Вашого звернення зазначаємо, що у відповідності до вимог нормативного документу "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" затверджених наказом МВС України від 30.03.2015 № 349 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29.07.2015 за № 920/27365, а саме пункту 1 розділу ІІ, підключення центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу здійснюється територіальним органом ДСНС України за територіальністю розташування об’єкта спостерігання за письмовим зверненням ПО. На виконання пункту 7 розділу ІІ вищевказаного документу, за результатами успішного завершення тестування передавання тривожних сповіщень територіальний орган ДСНС України реєструє картку пульта пожежного спостерігання, після чого він вважаться підключеним до точки доступу.
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога є необґрунтованою, неправомірною та не підлягає задоволенню.
Ліцензія на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки з необмеженим терміном дії по всій Україні.
Дата подання: 15 серпня 2019 15:17
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:37
Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Саме тому ми просимо Вас внести зміни до тендерної документації та чітко вказати: надати ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності або до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» процедура зазначеної закупівлі - відкриті торги. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
В разі, якщо Ви вважаєте, що зразок документу, запропонований Вами може бути представлений в якості ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, пропонуємо його надати із відповідними письмовими поясненнями.
працівники
Дата подання: 15 серпня 2019 15:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:39
а) згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги на 1 об’єкт. Тому є незрозумілою вимога про надання працівників у кількості – не менше 10 (5 монтерів та 5 налагоджувальників). б) відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Тому просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання свідоцтва про проходження навчання електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду – не менше 5 осіб та свідоцтва про проходження навчання налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 5-го розряду – не менше 5 осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, так, аналогічні запитання надавались раніше, тому повторюємо та наголошуємо: враховуючи значні об’єми робіт, що будуть виконуватись на об’єкті та стислі терміни їх виконання, визначена мінімальна розрахункова кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт всебічно, якісно та у встановлені терміни.
сертифікат інженера Мінрегіонбуд
Дата подання: 15 серпня 2019 15:21
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:41
а) повідомляємо, що Міністерство Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарств України з 30 жовтня 2014 року делегувало свої повноваження з атестації працівників відповідним організаціям (на підставі Порядку делегування повноважень саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності, затвердженого Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 13.10.2014 № 282). Відповідно з того часу атестацію працівників проводить не Міністерство Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарств України. Про подібне йдеться і у Наказі Міністерство Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарства України від 25.11.2014 № 326 «Про обсяг повноважень, що делегуються саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності» (Визначити, що Мінрегіоном делегуються саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності повноваження щодо професійної атестації архітекторів, інженерів-проектувальників, інженерів технічного нагляду та експертів). Зокрема одним із суб’єктів, кому були передані повноваження є Всеукраїнська громадська організація «Гільдія проектувальників у будівництві» (Наказ Міністерства Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарства України № 71 від 20.03.2019 року «Про внесення змін до деяких наказів Мінрегіону»). Таким чином, маємо те, що сформульована Замовником вимога можлива для виконання тим учасникам, які співпрацюють з інженерами, які були атестовані до 30 жовтня 2014 року. Просимо виключити припис щодо суб’єкта видачі, або до вже зазначеного формулювання додати «або виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві»».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Київська міська клінічна лікарня № 3 відноситься до класу зі значними наслідками СС-3 та відповідає V категорії складності. При вказаній категорії об’єкта проектувальник-юридична особа, повинна мати у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об'єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) у відповідності до положень наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2001 року № 45, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 року за № 651/19389. Враховуючи на викладене, в разі, якщо головний архітектор/головний інженер та виконавці проектних робіт Вашої організації мають відповідні кваліфікаційні сертифікати для виконання робіт на об’єктах класу наслідків СС-3, видані спеціалізованою/атестованою організацією у сфері архітектурної діяльності, в даному випадку ВГО «Гільдія проектувальників у будівництві», Київська міська клінічна лікарня № 3 не буде заперечувати проти нього. Також доповнюємо, що свідомо не прописувалась конкретна назва організацій, що видають кваліфікаційні сертифікати з метою недопущення питань стосовно дискримінації учасників, що мають вказані сертифікати від інших атестованих в установленому порядку установ, організацій.
УДЦР
Дата подання: 15 серпня 2019 15:25
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:43
навіщо в межах даної закупівлі Вам дозволи УДЦР? У Вас же закупівля на монтаж, що Ви збираєтеся передавати по радіочастотам? Дана вимога не стосується зазначеної закупівлі, тому просимо виключити її.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, дана вимога вказується відповідно до Р. 1 п. 1, п. 2, Наказу «Про затвердження правил з пожежного спостерігання» № 349 від 30.03.2015р. Міністерства внутрішніх справ України. У відповідності до вимог законодавства, сигнал про спрацювання автоматичних систем протипожежного захисту після закінчення монтажних робіт та здачі в експлуатацію установки, повинен виводитись на пульти цілодобового пожежного спостерігання. Наряду з цим повстає питання до самого ініціатора запитання щодо його компетентності, т.я. виведення сигналу передбачено розробленою проектною документацією, що надавалась учасникам для формування пропозицій на участь у процедурі.
Лист від ДСНС
Дата подання: 15 серпня 2019 15:32
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:45
а) зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. б) виходячи з вимоги, ймовірно Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про залучення? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів! Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, в законодавстві, на яке Ви посилаєтесь, а саме Додаток И ДБН.В.2.5.-56:2014 «Системи протипожежного захисту» зазначено, що до здачі робіт залучаються представники третьої сторони інспекційного органу згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020. Представники третьої сторони перевіряють відповідність змонтованих систем СПЗ згідно зі встановленими ними порядками. Отже, яким чином у разі Вашої перемоги в закупівлі та виконання робіт з монтажу СПС Ви плануєте залучити до здачі робіт уповноважених представників третьої сторони без попереднього запиту до них із проханням їх залучення? Дана вимога висунута для того, щоб упевнитись в якості виконаних робіт учасником та підтвердження залучення до здачі робіт представників третьої сторони. На сьогоднішній день в Україні існує лише єдина державна структура, що має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Відповідно і єдиний державний орган, що має залучатись в якості представників третьої сторони для участі в комісії з прийняття в експлуатацію автоматичних засобів протипожежного захисту. Ми, як замовник послуг, хочемо бути повністю впевнені в якості надаваємих послуг з монтажу, т.я. об’єкт відноситься до категорії з масовим перебуванням людей.
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога є необґрунтованою, неправомірною та не підлягає задоволенню.
Уточнення
Дата подання: 15 серпня 2019 15:33
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:47
У Вас в різних місцях документації - різні вимоги. В одному випадку йдеться про надання дозволу або декларації, в іншому - про дозвіл виключно. То виходить треба все ж таки надати і те, і те? Але дозволи вже не видають. Зараз є лише декларації. Впорядкуйте свою документацію і тоді у двох місцях документації зазначьте, що надати дозвіл АБО декларацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за уточнення! Повідомляємо Вам про однакові вимоги в тендерній документації та акцентуємо увагу на тому, що з метою виключення дискримінації учасників зазначені обидва документи. Тобто можуть бути застосовані обидва, в залежності від часу іх оформлення.
Працівники
Дата подання: 15 серпня 2019 15:38
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:48
Шановний Замовнику, чому Ви не звертаєте увагу, на питання учасників? Адже вже не один учасник пише Вам про неправомірну кількість працівників, яких Ви вимагаєте. До того ж є рішення АМКУ з приводу даного питання, і воно визначає Вашу вимогу як неправомірну та дискримінаційну. Ппосимо ознайомитись ua-2019-04-12-001767-c. І внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, так, аналогічні запитання надавались раніше, тому повторюємо та наголошуємо: враховуючи значні об’єми робіт, що будуть виконуватись на об’єкті та стислі терміни їх виконання, визначена мінімальна розрахункова кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт всебічно, якісно та у встановлені терміни.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-26-000179-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 21 серпня 2019 10:39
Скарга на рішення Замовника в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
У тендерній документації Замовник вказав дискримінаційні умови закупівлі послуг.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2019 13:37
рішення від 23.08.2019 № 11749 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 13:37
Рішення від 11.09.2019 №12767.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 20:47
Номер скарги: UA-2019-07-26-000179-a.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 21 серпня 2019 18:26
Скарга
Скарга на вимоги Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 серпня 2019 01:08
рішення від 23.08.2019 № 11739.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2019 01:08
рішення від 11.09.2019 № 12768.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 23:07
Номер скарги: UA-2019-07-26-000179-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 26 вересня 2019 18:09
Скарга в АМКУ
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 01.10.2019 №13981.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 20:28

Документи подані скаржником

21 серпня 2019 10:39
Скарга АМКУ.pdf
21 серпня 2019 10:39
платіж.jpg

Документи подані скаржником

21 серпня 2019 18:26
скарга.pdf
21 серпня 2019 18:26
платіжка_page-0001 (1).pdf

Документи Органу Оскарження

16 вересня 2019 23:07
рішення від 11.09.2019 № 12768.pdf

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 18:09
Скарга2.pdf
26 вересня 2019 18:09
Доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

01 жовтня 2019 20:28
Рішення від 01.10.2019 №13981.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2019 10:18
Коментар щодо відміни: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
27 вересня 2019 10:18
Протокол №301 від 27.09.2019.pdf