Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Пултівецької ЗОШ І-ІІІ ст. (заміна вікон) в с. Пултівці Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
736 825,00 UAH
UA-2019-07-26-000175-c a0f357a149164d3f8e1e08faa453fac8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кугай Олена Миколаївна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Кугай Олена Миколаївна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:09
Очікувана вартість: 736 825,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 684,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Пултівецької ЗОШ І-ІІІ ст. (заміна вікон) в с. Пултівці Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, с.Пултівці, вул. Шевченка , 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:18
протокол.PDF
30 липня 2019 13:44
ТД вікна Пултівці (1).docx
30 липня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:18
протокол.PDF
30 липня 2019 13:44
Протокол зміни Пултівці вікна.doc
30 липня 2019 13:44
ТД вікна Пултівці (1).docx
26 липня 2019 11:15
ТД вікна Пултівці (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-26-000175-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 30 липня 2019 11:18
вимога
прошу внести зміни до оголошення та виключити з переліку документів які подає учасник закупівлі довідку з правоохоронних органів про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала пропозицію допорогової закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, видана не більш ніж за 30 днів до дати аукціону (для юридичних осіб); Довідку з податкової інспекції про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) чинною на момент подання замовнику;Довідку про відсутність заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за останній звітний період, виданою уповноваженим на це органом, чинною на момент подання замовнику.
вищезазначені документи, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" подаються після опублікування наміру про укладення договору з переможцем торгів. крім того термін отримання даних документів перевищує строк який відведений на подання пропозиції в дану закупівлю.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2019 14:32
Доброго дня! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того, вимога подати зазначені довідки жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує учасників.
Номер вимоги: UA-2019-07-26-000175-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 30 липня 2019 20:47
вимога
відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону № 922 під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. просимо внести зміни дл оголошення та виключити з вимог надання довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів та довідку про несудимість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2019 09:11
Доброго дня! Згідно абз.3 ч.1. ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, які перелічені у ст.3 цього ж Закону. Замовником дотримано забезпечення всіх принципів, вимога надання довідки про відсутність заборгованості та довідки про відсутність судимості не порушують принцип недискримінації учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 603 995,35
UAH з ПДВ
603 995,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 697 975,88
UAH з ПДВ
697 975,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2019 10:48
Електронний підпис
03 серпня 2019 10:47
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 серпня 2019 21:27
договір.pdf
02 серпня 2019 21:16
довідка.pdf
02 серпня 2019 21:16
ЗВІТ.pdf
02 серпня 2019 21:11
ЗВІТ.pdf
02 серпня 2019 21:05
Договір(5).pdf
02 серпня 2019 20:59
договір аналогічний.pdf
02 серпня 2019 20:59
ДУ Гарант прод термину.pdf
02 серпня 2019 20:59
ДУ 2 Дог 53 14-05-19.pdf
02 серпня 2019 20:56
відгуки.pdf
02 серпня 2019 20:56
тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 20:49
Visnowok_Ukraine_2017.PDF
02 серпня 2019 20:49
Protocol_WHS-Halo_VEKA_Ukraine.pdf
02 серпня 2019 20:49
Pasport_radiaciynoi_yakosti_31.05.19.pdf
01 серпня 2019 15:18
Установчий документ.pdf.pdf
01 серпня 2019 15:18
-20182~1.RAR
01 серпня 2019 15:18
свідоцтво пдв.pdf
01 серпня 2019 15:18
про обсяз за 1 квартал.pdf
01 серпня 2019 15:18
паспорт директора.pdf
01 серпня 2019 15:18
довідка з статистики.pdf
01 серпня 2019 15:18
диплом директора.pdf
01 серпня 2019 15:18
відомості(2).pdf
01 серпня 2019 15:18
Document_USR_1004958237.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 16:00
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:00
Технічний звіт.pdf
03 серпня 2019 11:34
Електронний підпис
03 серпня 2019 10:39
Cертифiкати.zip
03 серпня 2019 10:39
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2019 10:39
Проект Договору.pdf
03 серпня 2019 10:39
Посвідчення ІТР ОП.pdf
03 серпня 2019 10:39
Лiцензiя ТОВ ГЛОРIЯ-В.pdf
03 серпня 2019 10:39
Кошторис.pdf
03 серпня 2019 10:39
Документи ТОВ Глорiя-В.zip
03 серпня 2019 10:39
Довідки ст. 17 Закону.pdf
03 серпня 2019 10:39
Довідка.pdf
03 серпня 2019 10:38
Довідка працівники.pdf
03 серпня 2019 10:38
Довідка обладнання.pdf
03 серпня 2019 10:38
Довідка МВС.pdf
03 серпня 2019 10:38
Довідка ДФС.pdf
03 серпня 2019 10:38
Гарантійний лист.pdf
03 серпня 2019 10:38
Аналогічні Договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Відхилено 603 995,35
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
Переможець 697 975,88
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 13:09

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
697 975,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп угода 5 голорыя.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:24
Пултівці д.у.4.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 15:46
Пултівці д.у. 3 від 1.10.19 р..pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 15:25
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 08:53
Пултівці д.у.2.PDF зміни до договору
02 вересня 2019 08:48
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 13:01
дод угода_1 глорія.PDF зміни до договору
20 серпня 2019 12:57
глорія.PDF зміни до договору
13 серпня 2019 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 1020-3132-6
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт до 31.10.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 1020-3132-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 1020-3132-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 1020-3132-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 1020-3132-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1020-2240-69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML