Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-07-26-000111-a c4a8026f365d4447a3b57f03f378b11c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогальська Ольга

+380574920375 rogalska.olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38610896
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська обл., вул. Соборна, б. 98
Контактна особа: Рогальська Ольга
+380574920375
rogalska.olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:34
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, Соборна, б. 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 10:16
Тендерна документація (Ноутбуки).docx
30 липня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 10:16
Тендерна документація (Ноутбуки).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 липня 2019 11:42
Дата відповіді: 30 липня 2019 13:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку 3 Тендерної документації технічним, якісним та кількісним ха-рактеристикам предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам, характеристикам і комплектації щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення Таблиць Додатку 3 в повному обсязі. Крім того Учасник повинен підтвердити якість товару виконавши Загальні вимоги до предмету закупівлі.
2. Розгляд пропозицій Учасників починається з пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, і не має значення, він платник ПДВ чи ні. Учасник пропонує ціну за яку він згоден поставити товар виконавши вимоги Замовника.
3. Замовнику не потрібно зобов’язувати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, тому що запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку 3 Тендерної документації технічним вимогам, характеристикам і комплектації. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам, характеристикам і комплектації щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення Таблиць в повному обсязі. Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам та характеристикам не гірше, ніж вказано у таблицях щодо даного предмету закупівлі. Таку документацію (оригінал або копію), а саме: інструкцію з експлуатації, або паспорт, або технічний опис, або офіційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару або іншу технічну документацію українською мовою. Товар повинен мати документи, що підтверджують якість товару, згідно чинного законодавства України (сертифікати на систему управління якістю та/або декларації, або протоколи, тощо про відповідність продукції вимогам Технічних регламентів з електромагнітної сумісності та безпеки низьковольтного електричного обладнання тощо) (надається у складі пропозиції).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 204 012,00
UAH з ПДВ
204 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ 227 914,00
UAH з ПДВ
227 914,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" 228 670,00
UAH з ПДВ
228 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 18:36
Електронний підпис
06 серпня 2019 18:35
Статут СУ.pdf
06 серпня 2019 18:35
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2019 18:35
Технічна специфікація.pdf
06 серпня 2019 18:35
Проект договору.pdf
06 серпня 2019 18:35
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 204 012,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 14:31
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ
#3203500835
Переможець 227 914,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ
#3203500835
227 914,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 14:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 11:38
Договір.pdf укладений
27 серпня 2019 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 227 914,00
UAH