Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 26404114 |
Вебсайт: | http://schollbilenke.blogspot.com |
Місцезнаходження: | 70441, Україна , Запорізька обл., с. Біленьке, вул. Шкільна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Наталія Ємець +380612873160 bilenkivskazsh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 19:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2019 23:00 |
Очікувана вартість: | 4 149 689,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
10 серпня 2019 22:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2019 22:01 |
Перелік змін.docx | |
10 серпня 2019 22:01 |
Тендерна документація (зміни).docx | |
25 липня 2019 22:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 20:00 |
Лот 3 - Додаток 4.docx | |
25 липня 2019 20:00 |
Лот 3 - Додаток 5.docx | |
25 липня 2019 20:00 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
25 липня 2019 20:00 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
25 липня 2019 20:00 |
Лот 3 - Додаток 3 (проект договору).docx | |
25 липня 2019 20:00 |
Тендерна документація.docx | |
25 липня 2019 19:41 |
Тендерна документація.docx | |
25 липня 2019 19:41 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
25 липня 2019 19:41 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
10 серпня 2019 22:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 серпня 2019 22:01 |
Перелік змін.docx
|
|||
10 серпня 2019 22:01 |
Тендерна документація (зміни).docx
|
|||
25 липня 2019 22:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2019 20:00 |
Лот 3 - Додаток 4.docx
|
|||
25 липня 2019 20:00 |
Лот 3 - Додаток 5.docx
|
|||
25 липня 2019 20:00 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
25 липня 2019 20:00 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
25 липня 2019 20:00 |
Лот 3 - Додаток 3 (проект договору).docx
|
|||
25 липня 2019 20:00 |
Тендерна документація.docx
|
|||
25 липня 2019 19:41 |
Тендерна документація.docx
|
|||
25 липня 2019 19:41 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
25 липня 2019 19:41 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
5.2.2. Довідку в довільній формі про те, що учасник торгів має працівників відповідної кваліфікації, знання та досвід яких дозволять виконати договір на постачання природного газу.
не зрозуміло до чого тут природний газ?
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b
Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)
За результатами аукціону по Лоту №1: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету фізики було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:
По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.
Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.
По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.
По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.
Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.
В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.
3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.
4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b
Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)
За результатами аукціону по Лоту № 7: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету біології було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:
По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.
Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.
По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.
По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.
Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.
В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.
3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.
4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b
Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)
За результатами аукціону по Лоту № 10: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету географії було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:
По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.
Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.
По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.
По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.
Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.
В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.
3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.
4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b
Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)
За результатами аукціону по Лоту № 13: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету математики було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:
По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.
Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.
По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.
По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.
Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.
В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.
3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.
4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b
Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)
За результатами аукціону по Лоту № 16: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для філологічних кабінетів було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:
По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.
Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.
По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на крісло керівника Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на крісло керівника (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.
Також не надано ніяких документів (висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інших) на Шафу-картотеку A-44, Фліпчарт мобільний поворотний.
По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.
Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.
В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.
3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.
4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b
Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)
За результатами аукціону по Лоту № 4: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету хімії було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:
По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.
Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.
По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.
По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.
Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.
В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.
3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.
4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Тому при вивченні документації та оголошенні переможця тендерний комітет керується цими принципами.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Ваше посилання стосовно ненадання необхідних документів ФОП Дроздовський В.В. розглядалось тендерним комітетом, та встановлено наступне.
В документах, поданих Учасником наявні необхідні документи.
Окрім цього, короткофокусний інтерактивний проектор «Panasonic PT-TW371R» відповідає вимогам Замовника, так як питання ультракороткофокусний чи короткофокусний не являється суттєвим. Ресурс лампи г – 10000, що впливає на строк експлуатації виробу.
Також нагадуємо Вам, що відповідно до законодавства та тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:11
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:13
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:15
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:21
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000037 ● a6078db80c8546c1a47dfcd7bf54072d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.07.2019 № 225
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.07.2019 № 225
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-07-25-002876-b 25.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Шкільні меблі для кабінету фізики |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 98 710,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 493,55 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2019 22:02 |
Тендерна документація (зміни).docx |
25 липня 2019 19:41 |
Тендерна документація.docx |
25 липня 2019 19:41 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
25 липня 2019 19:41 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
25 липня 2019 19:41 |
Лот 1 - Додаток 3 (проект договору).docx |
25 липня 2019 19:41 |
Лот 1 - Додаток 4.docx |
25 липня 2019 19:41 |
Лот 1 - Додаток 5.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ПИЛИПЕНКО А.А. |
98 200,00
UAH з ПДВ
|
71 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
92 730,00
UAH з ПДВ
|
71 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
96 958,00
UAH з ПДВ
|
96 958,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" #2439911059 |
Переможець |
71 199,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 22:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 13:39
|
Протокол №25.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 19:38
|
Договір Лот №1.pdf | укладений |
16 вересня 2019 19:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення нумерації договору та уточнення кількості товару. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |