Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати
Очікувана вартість
4 149 689,00 UAH
UA-2019-07-25-002876-b e9c530372a704fb4a80891c533a399e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ємець

+380612873160 bilenkivskazsh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26404114
Вебсайт: http://schollbilenke.blogspot.com
Місцезнаходження: 70441, Україна , Запорізька обл., с. Біленьке, вул. Шкільна, буд. 5
Контактна особа: Наталія Ємець
+380612873160
bilenkivskazsh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 19:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2019 23:00
Очікувана вартість: 4 149 689,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація

10 серпня 2019 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2019 22:01
Перелік змін.docx
10 серпня 2019 22:01
Тендерна документація (зміни).docx
25 липня 2019 22:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 20:00
Лот 3 - Додаток 4.docx
25 липня 2019 20:00
Лот 3 - Додаток 5.docx
25 липня 2019 20:00
Додаток 1 до тендерної документації.docx
25 липня 2019 20:00
Додаток 2 до тендерної документації.docx
25 липня 2019 20:00
Лот 3 - Додаток 3 (проект договору).docx
25 липня 2019 20:00
Тендерна документація.docx
25 липня 2019 19:41
Тендерна документація.docx
25 липня 2019 19:41
Додаток 2 до тендерної документації.docx
25 липня 2019 19:41
Додаток 1 до тендерної документації.docx
10 серпня 2019 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 22:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2019 22:01
Перелік змін.docx
10 серпня 2019 22:01
Тендерна документація (зміни).docx
25 липня 2019 22:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 20:00
Лот 3 - Додаток 4.docx
25 липня 2019 20:00
Лот 3 - Додаток 5.docx
25 липня 2019 20:00
Додаток 1 до тендерної документації.docx
25 липня 2019 20:00
Додаток 2 до тендерної документації.docx
25 липня 2019 20:00
Лот 3 - Додаток 3 (проект договору).docx
25 липня 2019 20:00
Тендерна документація.docx
25 липня 2019 19:41
Тендерна документація.docx
25 липня 2019 19:41
Додаток 2 до тендерної документації.docx
25 липня 2019 19:41
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо строку поставки товару
Дата подання: 29 липня 2019 12:12
Дата відповіді: 30 липня 2019 09:36
Доброго дня! У проекті договору вказано строк поставки - до 01.09.2019. Враховуючи, що аукціон може бути проведено лише 12.08.2019, договір з потенційним переможцем можна підписати не раніше 23.08.2019. Залишається 4 робочі дні на виробництво, поставку і збирання товару, і це в кращому випадку. Чи можливе збільшити строки поставки в розумних межах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, можливо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-25-002876-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 27 липня 2019 20:32
щодо внесення змін в тендерну документацію
а саме:
5.2.2. Довідку в довільній формі про те, що учасник торгів має працівників відповідної кваліфікації, знання та досвід яких дозволять виконати договір на постачання природного газу.
не зрозуміло до чого тут природний газ?
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2019 22:33
зміни внесені відповідно до рішення тендерного комітету від 10.08.2019 року "Тендерна документація (зміни)"
Номер вимоги: UA-2019-07-25-002876-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 04 вересня 2019 13:38
Неправомірність визначення переможця
Вимога
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b

Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)

За результатами аукціону по Лоту №1: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету фізики було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:

По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.

Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").

По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.

По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.

По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.

Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.

В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 21:20
1. Відповідно до пп.1.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження окремих файлів (можливо групування у папки) у вигляді сканованих документів, в тому числі копією розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого в електронному вигляді в 2019 році.
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.

3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.

4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-002876-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 04 вересня 2019 13:53
Неправомірність визначення переможця
Вимога
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b

Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)

За результатами аукціону по Лоту № 7: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету біології було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:

По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.

Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").

По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.

По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.

По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.

Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.

В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 21:24
1. Відповідно до пп.1.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження окремих файлів (можливо групування у папки) у вигляді сканованих документів, в тому числі копією розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого в електронному вигляді в 2019 році.
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.

3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.

4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-002876-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 04 вересня 2019 13:57
Неправомірність визначення переможця
Вимога
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b

Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)

За результатами аукціону по Лоту № 10: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету географії було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:

По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.

Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").

По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.

По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.

По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.

Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.

В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 21:25
1. Відповідно до пп.1.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження окремих файлів (можливо групування у папки) у вигляді сканованих документів, в тому числі копією розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого в електронному вигляді в 2019 році.
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.

3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.

4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-002876-b.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 04 вересня 2019 14:03
Неправомірність визначення переможця
Вимога
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b

Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)

За результатами аукціону по Лоту № 13: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету математики було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:

По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.

Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").

По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.

По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.

По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.

Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.

В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 21:26
1. Відповідно до пп.1.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження окремих файлів (можливо групування у папки) у вигляді сканованих документів, в тому числі копією розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого в електронному вигляді в 2019 році.
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.

3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.

4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-002876-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 04 вересня 2019 14:38
Неправомірність визначення переможця
Вимога
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b

Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)

За результатами аукціону по Лоту № 16: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для філологічних кабінетів було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:

По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.

Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").

По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.

По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на крісло керівника Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на крісло керівника (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.

Також не надано ніяких документів (висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інших) на Шафу-картотеку A-44, Фліпчарт мобільний поворотний.

По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.

Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.

В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 21:26
1. Відповідно до пп.1.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження окремих файлів (можливо групування у папки) у вигляді сканованих документів, в тому числі копією розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого в електронному вигляді в 2019 році.
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.

3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.

4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-002876-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 04 вересня 2019 13:43
Неправомірність визначення переможця
Вимога
щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі UA-2019-07-25-002876-b

Замовник, Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (оснащення кабінетів природничо-математичних предметів для закладів загальної середньої освіти; оснащення філологічних кабінетів; оснащення початкових класів «Нової української школи»; оснащення інклюзивно-ресурсної кімнати)

За результатами аукціону по Лоту № 4: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі для кабінету хімії було оголошено переможцем ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Вважаю, що пропозиція ФОП "Дроздовського Віктора Васильовича" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України та підлягає відхиленню за таких підстав:

По-перше. ФОП Дроздовський завантажив Свідоцтво про державну реєстрацію від 1997 року з текстом, який частково не читається. В довідці від 16.08.2019 року ФОП Дроздовський зазаначає, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Проте, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року з 05.03.2012 року вважаються недійсними згідно Закону України Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 01.07.2010 року № 2390-17.

Чинний Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" взагалі не містить визначення "Свідоцтво про державну реєстрацію". Фізична особа-підриємець діє на підставі "виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію" (ст. 1 п. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").

По-друге. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В порушення вимог цього пункта ФОП Дроздовський відповідного письмового підтвердження не надав.

По-третє. Згідно п.9 Додатку №4 до тендерної документації вимагається: «Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб…». ФОП Дроздовський надав на стілець для вчителя Сертифікат відповідності № UA1.196.0011282-17 від 20.07.2017 року, дійсний до 19.07.2019 року, такий, що втратив чинність на момент подання пропозицій – 17.08.2019 року. При цьому ніяких інших документів на стільці для вчителя (напр. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) учасник не надав.

По-четверте. В Формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації) ФОП Дроздовський на заповнив пункт 4 стосовно кількості днів, протягом яких здійснюється оплата.

Згідно ТД Замовника, п. 1.5: Якщо учасник торгів не надав документи, зазначені у п.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації, або подані учасником документи не відповідають вимогам замовника (крім формальних помилок) – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі частини першої статті 30 Закону.

В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", прошу відхилити пропозицію ФОП "Дроздовський Віктор Васильович".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 21:22
1. Відповідно до пп.1.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження окремих файлів (можливо групування у папки) у вигляді сканованих документів, в тому числі копією розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформованого в електронному вигляді в 2019 році.
Фізичною особою – підприємцем Дроздовським Віктором Васильовичем завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований в електронному вигляді в 2019 році.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 кількість та назви папок/файлів не відповідають вимогам замовника, проте всі документи, які вимагав замовник, є у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Дроздовський В.В. відповідно до вимог тендерної документації надано Витяг (а не Виписку, як Вами зазначено у Вимогі стосовно необхідності надання належних документів) на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.

2. Відповідно до п. 2.5 Розділ V ТД Замовника, Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.
В документі «Предмет закупівлі» наявний лист стосовно того, що фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (далі - Учасник), гарантує відповідність товару, що пропонується для постачання, вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. З метою підтвердження у складі пропозиції надано:
- Висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Відповідно до п.3.1. тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, опис та приклади яких зазначені у п.1.4.2. розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Опис та приклади формальних помилок:
 неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі.
ФОП Дроздовський В.В. долучено скановані копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи та Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, як того вимагає тендерна документація.

3. Виробником стільця для вчителя являється ТОВ «АРТ-ПРОМ», яке спеціалізується на виробництві офісних меблів. Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України.

4. Відповідно до розділу 4 проекту Договору «Порядок здійснення оплати» розрахунки між сторонами здійснюються за фактом поставки товару на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної.
Відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-002876-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 20 серпня 2019 15:35
Невідповідність документації
Невідповідність документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 20:14
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» однією з головних функцій є закупівля товарів, робіт та послуг для задоволення найважливіших суспільних потреб, яка здійснюється на основі раціонального використання державних коштів.
Тому при вивченні документації та оголошенні переможця тендерний комітет керується цими принципами.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Ваше посилання стосовно ненадання необхідних документів ФОП Дроздовський В.В. розглядалось тендерним комітетом, та встановлено наступне.
В документах, поданих Учасником наявні необхідні документи.
Окрім цього, короткофокусний інтерактивний проектор «Panasonic PT-TW371R» відповідає вимогам Замовника, так як питання ультракороткофокусний чи короткофокусний не являється суттєвим. Ресурс лампи г – 10000, що впливає на строк експлуатації виробу.

Також нагадуємо Вам, що відповідно до законодавства та тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 13:38
ВИМОГА Лот 1.pdf

Документи

Документи

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 13:57
ВИМОГА Лот 10.pdf

Документи

Документи

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 14:38
ВИМОГА Лот 16.pdf

Документи

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 13:43
ВИМОГА Лот 4.pdf

Документи

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 15:35
скарга.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-25-002876-b.b9
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб", Код ЄДРПОУ:42831727
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:11
не відповідність чинному законодавству
Не відповідність чинному законодавству
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 15:39
Рішення від 04.10.2019 № 14220 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 15:38
рішення від 22.10.2019 № 15181.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2019 00:10
Номер скарги: UA-2019-07-25-002876-b.b10
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб", Код ЄДРПОУ:42831727
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:13
не відповідність чинному законодавству
не відповідність чинному законодавству
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 04.10.2019 № 14221.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 15:34
Номер скарги: UA-2019-07-25-002876-b.b11
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб", Код ЄДРПОУ:42831727
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:15
не відповідність чинному законодавству
не відповідність чинному законодавству
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 04.10.2019 № 14222.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 15:36
Номер скарги: UA-2019-07-25-002876-b.b12
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб", Код ЄДРПОУ:42831727
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:21
не відповідність чинному законодавству
не відповідність чинному законодавству
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 04.10.2019 № 14230.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 11:59
Номер скарги: UA-2019-07-25-002876-b.b13
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб", Код ЄДРПОУ:42831727
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:23
не відповідність чинному законодавству
не відповідність чинному законодавству
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 04.10.2019 № 14231.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 12:02

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 20:10
скарга_АМКУ.pdf
02 жовтня 2019 20:10
Доручення оплата АМКУ.pdf
15 жовтня 2019 13:12
скарга_доповнення.pdf

Документи подані замовником

11 жовтня 2019 10:06
Пояснення по скарзі.pdf

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 20:13
скарга_АМКУ.pdf
02 жовтня 2019 20:13
Доручення оплата АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 20:15
скарга_АМКУ.pdf
02 жовтня 2019 20:15
Доручення оплата АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 20:20
скарга_АМКУ.pdf
02 жовтня 2019 20:21
Доручення оплата АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 20:22
скарга_АМКУ.pdf
02 жовтня 2019 20:22
Доручення оплата АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000037 ● a6078db80c8546c1a47dfcd7bf54072d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.07.2019 № 225

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.07.2019 № 225


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-07-25-002876-b 25.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шкільні меблі для кабінету фізики
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 98 710,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 493,55 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 серпня 2019 12:00
Закінчення: 19 серпня 2019 12:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 шт
Кошти державного бюджету
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70441, Україна, Запорізька область, Запорізький р-н, с.Біленьке, вул. Шкільна, б.5
Дата доставки: 19 серпня 2019  —  31 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПИЛИПЕНКО А.А. 98 200,00
UAH з ПДВ
71 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 92 730,00
UAH з ПДВ
71 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 96 958,00
UAH з ПДВ
96 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 16:30
Виписка.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 12:26
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:42
Електронний підпис
22 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
21 серпня 2019 23:18
Електронний підпис
21 серпня 2019 13:25
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 13:17
Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2019 12:31
Електронний підпис
17 серпня 2019 11:32
Проект договору.pdf
17 серпня 2019 11:32
Анкета учасника.pdf
17 серпня 2019 11:31
Предмет закупівлі.pdf
17 серпня 2019 11:31
Вимоги 17 статті.pdf
17 серпня 2019 11:31
Кваліфікація.pdf
17 серпня 2019 11:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 08:55
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:53
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:51
5_Предмет закупівлі.pdf
09 серпня 2019 11:51
2_Кваліфікація.pdf
09 серпня 2019 11:51
3_Вимоги 17 статті.pdf
09 серпня 2019 11:51
1_Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 11:51
7_Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПИЛИПЕНКО А.А.

ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 22:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2439911059
71 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 13:39
Протокол №25.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 12:55
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 19:38
Договір Лот №1.pdf укладений
16 вересня 2019 19:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення нумерації договору та уточнення кількості товару.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 71 199,00
UAH