Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція Лінійно – Апаратного Залу (к.134) адмінбудинку ДП «НЕК «Укренерго», за адресою м. Київ, вул. С.Петлюри,25 Інв. № 942/1 45454000-4 — Реконструкція
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2019-07-25-002672-b 8dfe19e13156416cae32f5bd01902c34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Когтєв Степан

+380442383961 KOHTIEV.SO@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Когтєв Степан
+380442383961
KOHTIEV.SO@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 14:54
Очікувана вартість: 3 350 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція Лінійно – Апаратного Залу (к.134) адмінбудинку ДП «НЕК «Укренерго», за адресою м. Київ, вул. С.Петлюри,25 Інв. № 942/1 45454000-4 — Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку За обладнання: Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості Обладнання, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. За будівельні роботи: Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості будівельних робіт, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. За проектні роботи: Перерахування попередньої оплати на виконання проектних робіт в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості проектних робіт, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником.(Джерело фінансування - кошти підприємства) Аванс 25 Банківські 50
Iнша подія За обладнання: Подальшої оплати за Обладнання (після поставки Підрядником Обладнання на суму не менше сплаченого авансу) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання, з врахуванням суми отриманого авансу за Обладнання. За будівельні роботи: Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. За проектні роботи: Остаточного розрахунку за виконані проектні роботи, з врахуванням суми отриманого авансу (на проектні роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та) наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). (Джерело фінансування - кошти підприємства) Пiсляоплата 25 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:24
Титул ТД.pdf
25 липня 2019 17:24
ТД_ЗАЛА_на публікацію.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ" 3 340 000,00
UAH
3 340 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Будвіжен" 3 350 000,00
UAH
3 350 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 13:38
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:29
Довідка ДФС.pdf
23 серпня 2019 13:28
Довідка ДФС.jpeg
23 серпня 2019 09:14
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:34
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:29
Дипломи.pdf
12 серпня 2019 11:29
Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2019 11:29
Виписка ПДВ.pdf
12 серпня 2019 11:29
Виписка з держреєстру.pdf
12 серпня 2019 11:23
Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2019 11:23
Рішення засновників.pdf
12 серпня 2019 11:23
Наказ про призначення.pdf
12 серпня 2019 11:23
Ліцензія.pdf
12 серпня 2019 11:23
Лист-згода_Мазаєв.pdf
12 серпня 2019 11:23
Лист-згода Невгод.pdf
12 серпня 2019 11:23
Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2019 11:23
Виписка ПДВ.pdf
12 серпня 2019 11:23
Виписка з держреєстру.pdf
12 серпня 2019 11:23
15468_ТОВ_АБВ_ТЕХ_12_08_2019.rar
12 серпня 2019 11:22
Дипломи.pdf
12 серпня 2019 11:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 11:07
Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2019 11:07
Трудовая директора.pdf
12 серпня 2019 11:07
Лист-згода.pdf
12 серпня 2019 11:07
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБВ-ТЕХ"

ТОВ "Будвіжен"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ"
#42311518
Переможець 3 340 000,00
UAH
19 серпня 2019 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ"
#42311518
3 340 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 11:57
ДУ5 01-002358-19 від 06.09.2019 АБВ-ТЕХ.pdf зміни до договору
29 січня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 13:30
ДУ 4 Договір 01-002358-19 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:39
ДУ3 01-002358-19 від 06.09.2019 АБВ-ТЕХ (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:39
ДУ3 01-002358-19 від 06.09.2019 АБВ-ТЕХ.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 15:28
ДУ 2 від25.08.20 до дог 01-002358-19 АБВ-ТЕХ (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 12:11
ДУ 1 АБВ-ТЕХ 01-002358-19 (1).pdf зміни до договору
24 квітня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
08 вересня 2019 23:17
Договор 01-002358-19.pdf укладений
08 вересня 2019 23:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 та 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та листа Підрядника від 01.04.2020 №0104/20-НЕК
Номер договору про закупівлю: 01-002358-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист Підрядника від 05.08.2020 року № 010508/20-НЕК, керуючись пунктом 4 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяв до 19.04.2020 р.), ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Розділом 17 «Внесення змін та (або) доповнень у Договір, розірвання Договору», у зв’язку з виникненням обставин, які не залежали від жодної із сторін, Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 01-002358-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяв до 19.04.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 01-002358-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (до 19.05.2020р.)
Номер договору про закупівлю: 01-002358-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяв до 19.04.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 01-002358-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2019 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 3 507 773,24
UAH (в тому числі ПДВ 584 628,86 UAH)