Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень будівлі КЗ “Дніпровське КОШМД” розташованої за адресою: м. Дніпро, вул. В. Антоновича, 65 під рентгенопераційну для встановлення ангіографічної системи. Коригування згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 127 415,90 UAH
UA-2019-07-25-002325-b 87061448166b4d43a5a183e07572de27
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Ілліч Пороцький

+380567706504 clinic03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Юрій Ілліч Пороцький
+380567706504
clinic03@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
керуючись п.5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), було визначено Вашу організацію учасником переговорної процедури закупівлі для потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 16:23
Оскарження наміру укласти договір: 05 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень будівлі КЗ “Дніпровське КОШМД” розташованої за адресою: м. Дніпро, вул. В. Антоновича, 65 під рентгенопераційну для встановлення ангіографічної системи. Коригування згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. В.Антоновича буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 липня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛД ІНВЕСТСІТІ"
#41545801
Переможець 1 127 415,90
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛД ІНВЕСТСІТІ"
#41545801
1 127 415,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 12:04
Дод.угода№1_від21.08.2019_(зменш.договору_реконстр.3142).pdf зміни до договору
22 серпня 2019 12:03
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 11:26
Дод.угода№1_від21.08.2019_(зменш.договору_реконстр.).pdf зміни до договору
22 серпня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 15:08
Договір№ПП-2_від05.08.2019_(реконстр.прим.під рентгеноперац.для ангіографа).pdf укладений
05 серпня 2019 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника,Зміни ціни у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок
Номер договору про закупівлю: ПП-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок,Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: ПП-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 127 415,90
UAH (в тому числі ПДВ 187 902,65 UAH)