Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Поточний середній ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Кирила Осьмака в смт. Шишаки Шишацького району Полтавської області»
Очікувана вартість
809 343,60 UAH
UA-2019-07-25-002324-b 5cba47bc7a994113b8eb1504b0d8aa34
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Юрійович Вовчок

+380535291107 sh_arh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Шишацької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40998053
Місцезнаходження: 38000, Україна , Полтавська обл., смт Шишаки, вул. Корніліча, 5
Контактна особа: Василь Юрійович Вовчок
+380535291107
sh_arh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Протягом червня липня 2019 року проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю послуг відповідно до предмету закупівлі за ідентифікаторами закупівлі в електронній системі публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) UA-2019-06-20-001908-c та UA-2019-07-08-002924-b. Двічі торги не відбулись через відсутність достатньої кількості пропозицій (учасників). Оскільки потреба в закупівлі товару залишається та згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг, рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Шишацької селищної ради прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», як найбільш прийнятну процедуру для проведення закупівлі послуг відповідно до предмету закупівлі з учасником, який виявив бажання прийняти участь у переговорній процедурі закупівлі та надав пропозицію відповідно предмета закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 05 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 «Поточний середній ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Кирила Осьмака в смт. Шишаки Шишацького району Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, смт. Шишаки Шишацького району , проїзна частина дороги по вул. Кирила Осьмака
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30% попередня оплата на придбання матеріальних ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі що не перевищує 30% протягом 10 робочих днів з дня надання рахунку на матеріальні ресурси Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Післяоплата 70 % після виконання робіт/надання послуг протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

25 липня 2019 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
Переможець 767 488,96
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:15

Документи

25 липня 2019 16:15
Електронний підпис
25 липня 2019 16:14
Протокол №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
767 488,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 16:15
Електронний підпис
25 липня 2019 16:14
Протокол №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 09:56
Додаткова угода №2 від 06.12.2019 до договору про надання послуг № 59 від 12.08.2019_-_зменшення загальної вартості Договору_-_Додаткова угода №1 від 22.10.2019 до договору про надання послуг № 59 від 12.08.2019_-_IBAN.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:05
Договір №59.pdf укладений
13 серпня 2019 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із виробничою необхідністю сторони домовилися зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на 56144,62 грн. (п'ятдесят шість тисяч сто сорок чотири гривні 62 копійки)
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 711 344,34
UAH (в тому числі ПДВ 118 557,39 UAH)