Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мішки та пакети ( пакет подарунковий брендований)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-07-25-001876-b 0a6ffc146ea049af9917ad10ad6dbcbd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:03
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штука
пакет подарунковий брендований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А, кабінет 508
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України, та відповідно до п. 3.3. розділу 3 Проекту договору де зазначено: - "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії товару". Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 09:41
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України. Під час оголошення даної закупівлі Замовник керується рішенням міської ради 30/9 від 08.06.2016 зі змінами та доповненнями. Продукція є брендованою

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-25-001876-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3371305836
Дата подання: 07 серпня 2019 11:26
Скарга
ФОП ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ є учасником допорогових торгів, які проводив ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), а саме по предмету закупівлі: Мішки та пакети ( пакет подарунковий брендований) ( UA-2019-07-25-001876-b) від 25.07.19 року.
02.08.19 відбувся аукціон пропозицій учасників.
На розгляд було подано цінову пропозицію: ФОП ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА. З аналізу поданих документів учасника: ФОП ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА видно, що тендерна пропозиція не відповідають вимогам Замовника, тому Уповноважена особа замовника Гомзякова Н.О. ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ зобов’язаний прийняти рішення про не відповідність пропозиції учасника: ФОП ФОП ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА вимогам, зазначеним у оголошенні Закупівлі і відхилити цю тендерну пропозицію та провести розгляд і оцінку наступних пропозицій.
Закон України про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до п. 29 ст.1 цього Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами та доповненнями)
В документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Додаток 1, 2, 3, 4,5 та в оголошені) Замовник прописав вимоги до кваліфікації Учасників та зміст і спосіб їх підтвердження.
В порушеннях цих вимог, ФОП ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА не надав в складі своєї тендерної пропозиції ряд документів:
- Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи та відтиском печатки, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується).
- Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується).
- Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2016 року на поставку аналогічної продукції.
- Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів/виготовлення паперової брендованої продукції;
- - сторонами визначена ціна договору;
- - сторонами встановлений строк дії договору;
- На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- - Не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору.
- Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти про виконані роботи. В тому числі, надаються додаткові угоди до аналогічного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору. Примітка: Документи надаються без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних».
- Проект договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору», підписом із ПІБ уповноваженої особи.
- Відомості про умови зберігання та експлуатації товару.
- Гарантійні зобов’язання виробника.
- Підтвердження технічним вимогам.
Відповідно п.2 ст.2 Закону № 922-VIII умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону, тому учасники, які беруть участь у процедурах закупівель, зобов’язані однаково дотримуватись вимог законодавства та тендерної документації Замовника.
Замовником було встановлено кінцеву дату (до 01.08.19) подання тендерних пропозицій учасникам.
ст. 28 чт. 5 аб. 4 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 1 та п.3 ст. 25 Закону № 922-VIII кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію, та тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відповідно до оголошення закупівлі та рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами та доповненнями) учасник, який в ході аукціону подав пропозицію з найменшою вартістю, в продовж 1 робочого дня з дати закінчення аукціону, повинен завантажити в систему електронних закупівель документи, якщо такі не були завантажені до кінцевого терміну подання пропозицій.
Якщо рахувати дату аукціону 02.08.2019р. то 1 день робочий з дати аукціону це є 02.08.19. для дозавантаження документів, навіть якщо не враховувати день аукціону то 1 день робочий є 05.08.2019 для дозавантаження, а ФОП ФОП ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА дозавантажила документи 06.08.2019 року, чим порушив всі вимоги Замовника.
Отже, з вище вказаних причин, пропозиція: ФОП ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, тому Уповноважена особа замовника зобов’язана її відхилити.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розділу 5 «Документації Замовника», Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації.
Враховуючи вище викладене, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо:
1. Зареєструвати та розглянути дане звернення.
2. Відхилити тендерну пропозицію: ФОП ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА, по вище вказаній процедурі закупівлі, як така що не відповідає вимогам тендерній документації Замовника, та провести розгляд і оцінку наступних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 12:12
Доброго дня. Під час оголошення допорогових закупівель Замовник керується рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9. Відповідно до п. 4.9. даного положення замовник у строк, що становить не більше ніж 5 робочих днів з дня закінчення електронного реверсивного аукціону, аналізує визначену системою пропозицію. 02.08.2019 року по даній закупівлі відбувся аукціон.
Учасник ФОП ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА подала пропозицію з найнижчою ціною. Розгляд даної пропозиції учасника та закупівлі замовник розпочав 06.08.2019р, тобто не пізніше 5 робочих днів. Того ж дня уповноваженою особою замовника було прийнято рішення щодо визначення переможця закупівлі. Товар відповідає заявленим замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам в повному об'ємі та є більш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА 5 600,00
UAH з ПДВ
5 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 7 728,00
UAH з ПДВ
7 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ 7 940,00
UAH з ПДВ
7 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 07:50
Договір.pdf
06 серпня 2019 07:50
Персональні.pdf
06 серпня 2019 07:50
Наявність_обладнання.pdf
06 серпня 2019 07:50
ДовідкаДоговора.pdf
06 серпня 2019 07:50
ВідповідністьТУ.pdf
06 серпня 2019 07:50
Згода Договір.pdf
06 серпня 2019 07:50
Підрядники.pdf
06 серпня 2019 07:50
Умови, гарантії.pdf
06 серпня 2019 07:50
Довідки гарантії.pdf
06 серпня 2019 07:50
ЦіноваПакет (1).pdf
01 серпня 2019 20:55
Установчі.zip
01 серпня 2019 20:55
ЦіноваПакет.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 11:45
ДОВІДКА документи.pdf
01 серпня 2019 11:45
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
01 серпня 2019 11:45
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
01 серпня 2019 11:45
Pasport 2ST.PDF
01 серпня 2019 11:45
Vipiska2.PDF
01 серпня 2019 11:45
Vipiska.PDF
01 серпня 2019 11:45
Dovidka SCHET.PDF
01 серпня 2019 11:45
Pasport 1ST.PDF
01 серпня 2019 11:45
Pasport 12-13ST.PDF
01 серпня 2019 11:45
Витяг розширений.pdf
01 серпня 2019 11:45
Гарантія на документи.pdf
01 серпня 2019 11:45
Vityag.PDF
01 серпня 2019 11:45
ID KOD.PDF
01 серпня 2019 11:45
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 16:18
Виписка з ЄДР 2.jpg
31 липня 2019 16:18
Виписка з ЄДР 1.jpg
31 липня 2019 16:18
цінова пропозиція.pdf
31 липня 2019 16:18
згода дрговір.pdf
31 липня 2019 16:18
Відомості Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА
#2638510226
Переможець 5 600,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:58

Документи

06 серпня 2019 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА
#2638510226
5 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 11:08
Договір 01260-МК19 від 20.08.2019.pdf укладений
21 серпня 2019 11:07