Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт витяжки в екстрогенітальному відділенні комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» за адресою: м. Суми, вул. Санаторна, 3»
Очікувана вартість
3 623,00 UAH
UA-2019-07-25-001409-b ceb6b36737f94388badbef004c696617
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт витяжки в екстрогенітальному відділенні комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» за адресою: м. Суми, вул. Санаторна, 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконується згідно фактично виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки за формою КБ-3 (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по об’єкту капітального ремонту (далі - Акт). Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписання Сторонами Акту. Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 липня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 13:53
Додаток до Дог. 101.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 3 623,00
UAH
25 липня 2019 13:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 13:56
Договір 101 технагляд-1.pdf укладений
25 липня 2019 13:56