Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари різні
Очікувана вартість
1 997,44 UAH
UA-2019-07-25-000896-b d384454722184ddca47c3302e591cc1e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Дегтярь

+380462774307 pavlenkolena.60@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006076
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, буд. 3
Контактна особа: Елена Дегтярь
+380462774307
pavlenkolena.60@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


скоби, папка-реєстратор, ручки кулькові, олівці графітні, файл А5, степлер, коректор-ручка, ручки гелеві, стрічка клейка, стержні кулькові, біндери, гумка комбінована, закладки паперові, папір для нотаток, маркери, диркопробивач
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
635 штука
канцелярські товари (скоби, папка-реєстратор, ручки кулькові, олівці графітні, файл А5, степлер, коректор-ручка, ручки гелеві, стрічка клейка, стержні кулькові, біндери, гумка комбінована, закладки паперові, папір для нотаток, маркери, диркопробивач)
(медична субвенція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунок за отриманий товар покупець зобов'язується провести у строк до 31.07.2019р. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

25 липня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ"
#14236166
Переможець 1 997,44
UAH з ПДВ
25 липня 2019 14:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 15:03