Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні роботи (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 126 384,00 UAH
UA-2019-07-25-000779-b ● adc9834446d348c49639efe1f02944af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 14280960 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Кропоткіна, буд.16 |
Контактна особа: |
Лариса Василівна Миронова +380955988801 larisaberdnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 13:55 |
Очікувана вартість: | 2 126 384,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 631,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт приміщень ІІІ поверху будівлі акушерського корпусу за адресою м.Жовті Води вул.Кропоткіна,16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1036.4 метр квадратний
Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, м.Жовті Води, вул.Кропоткіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 1. Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30 % від договірної ціни на виконання Робіт в строк протягом семи банківських днів з моменту підписання Договору. 2. Подальшу оплату за виконані Підрядником Роботи Замовник виконує щомісячно в строк протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт») та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка») та виконавчої документації. 3. Замовник виконує остаточну оплату Підряднику за виконані Роботи протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Акту та Довідки здачі закінченого Об’єкту. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 11:25 |
ТД Додатки інстр.docx | |
25 липня 2019 11:25 |
Водопровід та каналізація.pdf | |
25 липня 2019 11:25 |
Загально - будівельні роботи.pdf | |
25 липня 2019 11:25 |
Силове електрообладнання.pdf | |
25 липня 2019 11:24 |
Електроосвітлення.pdf | |
25 липня 2019 11:24 |
Проект договору.docx | |
25 липня 2019 11:24 |
тендерна документац_я .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000779-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОБІРОН", Код ЄДРПОУ:25538775
Дата подання: 25 липня 2019 17:56
Відсутність додатку
В тендерній документації відсутній Додаток 5, на який є посилання в Додатку 2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 08:54
Всі документи в наявності! Будьте уважнішими
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000779-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОБІРОН", Код ЄДРПОУ:25538775
Дата подання: 14 серпня 2019 19:26
Стосовно зауважень тендерного комітету від 13.08.2019 р.
Стосовно зауважень тендерного комітету від 13.08.2019 р. повідомляємо, що:
1) Надані копії посвідчень відповідають Додатку 2 до пункту 2.1.3 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", що затверджені наказом Держнаглядохоронпраці України 09.01.1998 №4 (Міністерство праці та соціальної політики України, Комітет по нагляду за охороною праці) та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10.02.1998 р. №93/2533;
2) ПП "Обірон" не перевіряло посвідчення, видане іншим підприємством;
3) Бессараб Є.В. не вказаний в переліку працівників підприємства, оскільки працює за договором ЦПХ;
4) Лункан О.І. є керівником підприємства і в жодній довідці не вказаний як головний інженер.
Розгорнути
Згорнути
1) Надані копії посвідчень відповідають Додатку 2 до пункту 2.1.3 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", що затверджені наказом Держнаглядохоронпраці України 09.01.1998 №4 (Міністерство праці та соціальної політики України, Комітет по нагляду за охороною праці) та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10.02.1998 р. №93/2533;
2) ПП "Обірон" не перевіряло посвідчення, видане іншим підприємством;
3) Бессараб Є.В. не вказаний в переліку працівників підприємства, оскільки працює за договором ЦПХ;
4) Лункан О.І. є керівником підприємства і в жодній довідці не вказаний як головний інженер.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2019 10:36
Доброго дня! Шановний Учасник, насамперед, дякуємо Вам за участь у закупівлі. Щодо Вашої вимоги повідомляємо: 1) Копія посвідчення виданого на Лункана О.І. не відповідає вимогам наказу Держнаглядохоронпраці України 09.01.1998 №4: видане на працівника ООО «Восток Руда» - начальнику дільниці - згідно наказу «Посвідчення про перевірку знань підлягає заміні у випадку
зміни посади або за відсутності місця для записів», «Право видачі нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000»; 2). Ваше питання не зрозуміле: тобто ким та коли проведено перевірку знань Вам не відомо?; 3) Працівника Бессараб Є.В. не вказано в довідці про працівників із зазначенням залучення його після укладання договору; 4). Щодо виказаного питання приносимо вибачення, інформація була невірно розцінена через невідповідність форми 1 Додаткам ТД, так в Формі 1 вказано Лункан І.О., в одних довідках підпис Лункан О.І., інші (наприклад, форма 1) Лункан А.І. З повагою, фахівець з ПЗ
зміни посади або за відсутності місця для записів», «Право видачі нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000»; 2). Ваше питання не зрозуміле: тобто ким та коли проведено перевірку знань Вам не відомо?; 3) Працівника Бессараб Є.В. не вказано в довідці про працівників із зазначенням залучення його після укладання договору; 4). Щодо виказаного питання приносимо вибачення, інформація була невірно розцінена через невідповідність форми 1 Додаткам ТД, так в Формі 1 вказано Лункан І.О., в одних довідках підпис Лункан О.І., інші (наприклад, форма 1) Лункан А.І. З повагою, фахівець з ПЗ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОБІРОН" |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАДАЛС-БУД" |
2 086 480,00
UAH з ПДВ
|
2 075 848,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД" |
2 100 597,97
UAH з ПДВ
|
2 100 597,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОБІРОН" #25538775 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 16:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАДАЛС-БУД" #40416118 |
Переможець |
2 075 848,08
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2019 16:30
|
Додат. угода № 1.pdf | укладений |
14 листопада 2019 16:29
|
Додат. угода № 1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 16:25
|
Договір ТОВ ТАДАЛС-БУД.doc | укладений |
05 вересня 2019 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та перенесення виконання робіт в зв'язку з відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 117/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |