Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до вантажних вагонів
spare parts for freight wagons
Очікувана вартість
68 881 080,00 UAH
UA-2019-07-25-000690-c 0e25b5bf5344449b926440b05575a029
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 липня 2019 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 68 881 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 344 405,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2066400 UAH
Publication date: 25 липня 2019 19:15
Enquiries until: 17 серпня 2019 10:00
Complaints submission until: до 23 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 серпня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 68 881 080 UAH including VAT
Minimal lowering step: 344 405 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до вантажних вагонів
spare parts for freight wagons
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
610 шт
Балка надресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

балка надресорна
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
1203 шт
Рама бокова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

рама бокова
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:01
2963 ТД зч до вантажних вагонів_нова редакція_12.08.2019.docx
12 серпня 2019 16:01
Зміни до тендеру_2963_12.08.2019.doc
25 липня 2019 19:12
Додаток №9.docx
12 серпня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:01
2963 ТД зч до вантажних вагонів_нова редакція_12.08.2019.docx
25 липня 2019 19:12
2963 ТД зч до вантажних вагонів.docx
12 серпня 2019 16:01
Зміни до тендеру_2963_12.08.2019.doc
25 липня 2019 19:12
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 липня 2019 11:25
Дата відповіді: 07 серпня 2019 18:41
Ми вдячні за співпрацю наших підприємств у минулому та наголошуємо, що ТОВ «Азовмаш» дбайливо ставиться до взаємин з АТ «Українська залізниця». Щодо процедур закупівлі Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до вантажних вагонів), оголошення №UA-2019-07-25-000690-c та UA-2019-07-25-002858-b на постачання Рам бокових та Балок надресорних, замовником яких є Філія «ЦЗВ», повідомляємо наступне: Очікувана вартість закупівлі встановлена із розрахунку, що орієнтовна очікувана ціна за один вагонний комплект великого вагонного литва (4 рами бокові та 2 балки надресорні) складатиме 190 000,00 грн. без ПДВ. Вважаємо за необхідне зазначити, що вказана усереднена очікувана ціна за одиницю предмету закупівлі нижча ніж собівартість виробництва продукції великого вагонного литва (рама бокова, балка надресорна) в першому півріччі 2019 року та не дозволить покрити витрати, пов’язані з її виробництвом та збутом. Зростання собівартості виробництва, рівень інфляції унеможливлюють збереження цін, за якими ТОВ «Азовмаш» мало можливість постачання Рам бокових та Балок надресорних у 2018 році. Додатково нагадуємо, що з квітня поточного року Акціонерним Товариством «Українська залізниця» було проведено підвищення вартості вантажних перевезень залізничним транспортом на 14,2%, що також свідчить про загальне подорожчання товарів та послуг на ринку України. Тому вважаємо доцільним збільшити очікувану вартість продукції до постачання мінімум на 14,2%. Умови оплати за поставлений товар в формі відтермінування платежу не менше ніж на 30 банківських днів є прийнятними лише за умови випуску банківської гарантії виконання замовником договору в частині розрахунків за поставлений товар. Враховуючи вищенаведене, звертаємося до Вас з пропозицією щодо внесення відповідних змін до тендерної документації за оголошеннями №UA-2019-07-25-000690-c та UA-2019-07-25-002858-b, а саме: 1. встановити очікувану вартість закупівлі, при якому литво коштує не менше 216 980,00грн. без ПДВ за 1 вагонний комплект (4 рами бокові та 2 балки надресорні). 2. до умов сплати в формі відтермінування платежу не менше ніж на 30 банківських днів обов’язкове надання банківської гарантії виконання Замовником договору в частині розрахунків за поставлений товар. Сподіваємось на Ваше розуміння та подальшу довгострокову на взаємовигідну співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Щодо внесення змін до тендерної документайії
Дата подання: 01 серпня 2019 14:01
Дата відповіді: 07 серпня 2019 18:41
Згідно тендерної документації Додаток №6 Розділ ІІ Документи для укладання договору, пункт 1.2. У разі наявності обмежень у підписанта договору щодо укладання договорів згідно з установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати: - «оригінал рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника) або його копію, посвідчену підписом, печаткою учасника(або нотаріально посвідчена копія), в якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, суму договору у відповідності до цінової пропозиції та підписанта договору…» - переможець процедури закупівлі повинен надати пакет документів не пізніше п’яти днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір. Голова Правління ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод» (далі ПАТ «КСЗ») згідно установчих (статутних) документів має обмеження на підписання догорів, сума яких перевищує 20 000 000,00 грн. Такі угоди повинні погоджуватися протоколом засідання Наглядової Ради ПАТ «КСЗ». Дана умова тендерної документації філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» унеможливлює участь ПАТ «КСЗ» у відкритих торгах, так як на надання дозволу на підписання угоди, сума якої більше 20 000 000,00грн. необхідно, провести засідання Наглядової Ради і в п’ятиденний строк надати Протокол в якому треба вказати номер оголошення і суму договору згідно цінової пропозиції переможця торгів, що заздалегідь неможливо зробити так як невідома переможна сума цінової пропозиції. Таким чином навіть, якщо ПАТ «КСЗ» надасть найвигіднішу цінову пропозицію , заздалегідь зрозуміло, що в п’ятиденний термін ми не зможемо надати повний пакет документів, що прирівнюється до ненадання повного пакету документів згідно додатку № 6 тендерної документації та дискваліфікації. Приймаючи до уваги вищенаведене, просимо Вас внести зміни до п. 1.2 Розділу ІІ Документи для укладання договору і викласти в наступній редакції: «1.2. У разі наявності обмежень у підписанта договору (уповноважена особа учасника) щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів додатково надати: - Копію завірену підписом, печаткою учасника (або нотаріальна завірена копія)або оригінал протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів) та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант довірена особа)». ПАТ «КСЗ» сподівається на порозуміння та внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 01 серпня 2019 14:02
Дата відповіді: 07 серпня 2019 18:41
Звертаємося з проханням про внесення змін до тендерної документації, а саме у Розділ 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», внести зміни в п. 3.3 «Забезпечення тендерної пропозиції» де передбачити, що «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання учасником вимог тендерної документації» і Розділ тендерної документації «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, тощо)», внести зміни в п. 7.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» де передбачити, окрім забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді застави ще: - страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (копія ліцензії надається учасником разом із договором) та квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування. ПАТ «КСЗ» сподівається на порозуміння та внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-25-000690-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АЗОВМАШ, Код ЄДРПОУ:40421945
Дата подання: 31 липня 2019 11:29
щодо внесення змін очікуваної вартості та умов оплати
Ми вдячні за співпрацю наших підприємств у минулому та наголошуємо, що ТОВ «Азовмаш» дбайливо ставиться до взаємин з АТ «Українська залізниця».
Щодо процедур закупівлі Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до вантажних вагонів), оголошення №UA-2019-07-25-000690-c та UA-2019-07-25-002858-b на постачання Рам бокових та Балок надресорних, замовником яких є Філія «ЦЗВ», повідомляємо наступне:
Очікувана вартість закупівлі встановлена із розрахунку, що орієнтовна очікувана ціна за один вагонний комплект великого вагонного литва (4 рами бокові та 2 балки надресорні) складатиме 190 000,00 грн. без ПДВ.
Вважаємо за необхідне зазначити, що вказана усереднена очікувана ціна за одиницю предмету закупівлі нижча ніж собівартість виробництва продукції великого вагонного литва (рама бокова, балка надресорна) в першому півріччі 2019 року та не дозволить покрити витрати, пов’язані з її виробництвом та збутом.
Зростання собівартості виробництва, рівень інфляції унеможливлюють збереження цін, за якими ТОВ «Азовмаш» мало можливість постачання Рам бокових та Балок надресорних у 2018 році. Додатково нагадуємо, що з квітня поточного року Акціонерним Товариством «Українська залізниця» було проведено підвищення вартості вантажних перевезень залізничним транспортом на 14,2%, що також свідчить про загальне подорожчання товарів та послуг на ринку України. Тому вважаємо доцільним збільшити очікувану вартість продукції до постачання мінімум на 14,2%.
Умови оплати за поставлений товар в формі відтермінування платежу не менше ніж на 30 банківських днів є прийнятними лише за умови випуску банківської гарантії виконання замовником договору в частині розрахунків за поставлений товар.
Враховуючи вищенаведене, звертаємося до Вас з пропозицією щодо внесення відповідних змін до тендерної документації за оголошеннями №UA-2019-07-25-000690-c та UA-2019-07-25-002858-b, а саме:
1. встановити очікувану вартість закупівлі, при якому литво коштує не менше 216 980,00грн. без ПДВ за 1 вагонний комплект (4 рами бокові та 2 балки надресорні).
2. до умов сплати в формі відтермінування платежу не менше ніж на 30 банківських днів обов’язкове надання банківської гарантії виконання Замовником договору в частині розрахунків за поставлений товар.
Сподіваємось на Ваше розуміння та подальшу довгострокову на взаємовигідну співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2019 18:41
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000690-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 01 серпня 2019 13:56
Внесення змін до тендерної документації закупівлі.
Про внесення змін до тендернох документації закупівлі згідно Вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2019 18:42
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 13:56
Вимога

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій