Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м.Одеса, вул.Манежна,16
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000670-b ee9790f84ba54c5e9625f7dc1684c818
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бєлоусюк

+380487221254 eng-zahist@omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24760454
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18
Контактна особа: Олена Бєлоусюк
+380487221254
eng-zahist@omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 15:47
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м.Одеса, вул.Манежна,16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, Одеса, Манежна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  25 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 36
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 14
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 11:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 11:04
договор подряда.doc
25 липня 2019 11:04
Тендерна документацiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-31-000033 ● 35979f355af74f1e9c24811d5491b429
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.07.2019 Одеса № 277


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 31.07.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 31.07.2019 та службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 31.07.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 277
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
4. UA-2019-07-25-000670-b 25.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру відкритих торгів відмінено згідно ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: у зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-08-05 15:38:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-08-05 15:49:54

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 серпня 2019 14:46
Коментар щодо відміни: Згідно ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: у зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 серпня 2019 14:46
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:45
протокол №18 від 05.08.2019р..PDF