Капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м.Одеса, вул.Манежна,16
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000670-b ee9790f84ba54c5e9625f7dc1684c818
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24760454
Місцезнаходження замовника: 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18
Контактна особа замовника: Олена Бєлоусюк
+380487221254
eng-zahist@omr.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 15:47
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м.Одеса, вул.Манежна,16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, Одеса, Манежна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  25 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 36
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 14
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 липня 2019 11:07
Електронний цифровий підпис
25 липня 2019 11:04
договор подряда.doc
25 липня 2019 11:04
Тендерна документацiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-31-000033 ● 35979f355af74f1e9c24811d5491b429
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-31 17:10:32
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.07.2019 Одеса № 277


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 31.07.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 31.07.2019 та службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 31.07.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 277
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
4. UA-2019-07-25-000670-b 25.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру відкритих торгів відмінено згідно ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: у зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-08-05 15:38:38

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, 24760454, Україна, м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м.Одеса, вул.Манежна,16, 2500000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: ee9790f84ba54c5e9625f7dc1684c818, 2019-07-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 31 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету протокол № 14 від 25.07.2019. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 02 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту третього частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю та відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-08-05 15:49:54

Інформація про відміну

Дата скасування
05 серпня 2019 14:46
Причина скасування
Згідно ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: у зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
05 серпня 2019 14:45 протокол №18 від 05.08.2019р..PDF
05 серпня 2019 14:46 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку