Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000642-a ce9e8b9193984f949020e6f6faec0bab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 16:30
Початок аукціону: 02 серпня 2019 12:21
Початок аукціону: 02 серпня 2019 12:21
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Перелік товарів згідно технічних характеристик (додаток).Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2359 штуки
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо еквівалентів
Дата подання: 25 липня 2019 16:21
Дата відповіді: 26 липня 2019 09:59
Доброго дня чи можна пропонувати еквіваленти
Відповідь: Доброго дня, еквіваленти товару не допускаються та не розглядаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 09:21
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Еквіваленти не допускаються та не розглядаються. ФОП до закупівлі допускається, ціна запропонована ФОП буде оцінюватись як остаточна. Згідно технічних вимог Учасник має вказати торгову марку, виробника, надати всі необхідні документи, які передбачені законодавством України.
Поставка товару
Дата подання: 26 липня 2019 10:30
Дата відповіді: 26 липня 2019 11:16
Доброго дня! Шановний замовнику уточніть будь-ласка,чи можлива поставка однією партією?
Відповідь: Доброго дня! Так, поставка продукції однією партією можлива.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 39 153,30
UAH з ПДВ
39 153,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 46 998,00
UAH з ПДВ
46 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" 55 966,20
UAH з ПДВ
55 966,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 15:49
сертифікати.rar
01 серпня 2019 15:49
Додаток 2 Договір.pdf
01 серпня 2019 15:49
Лист щодо підпису.pdf
01 серпня 2019 15:49
Витяг з ПДВ.pdf
01 серпня 2019 15:49
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 16:27
Сана сертификат.pdf
01 серпня 2019 16:27
Згода з Договором.pdf
01 серпня 2019 16:27
МАР270_Проект Договору.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 11:19
Електронний підпис
31 липня 2019 11:17
СЕС Містер Мускул.pdf
31 липня 2019 11:17
СЕС ФОП Баранівський.pdf
31 липня 2019 11:17
СанКлін крем СЕС.pdf
31 липня 2019 11:17
СЕС_Мыло господ.pdf
31 липня 2019 11:17
Мило СЕС Донат.pdf
31 липня 2019 11:17
СЕС САМА.pdf
31 липня 2019 11:17
Сан Клін мойка СЕС.pdf
31 липня 2019 11:17
СЕС Гала.pdf
31 липня 2019 11:17
ДСЕЕ Донат.pdf
31 липня 2019 11:17
Лотос СЕС.pdf
31 липня 2019 11:17
кВитяг ЄДР 24.07.pdf
31 липня 2019 11:17
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2019 11:17
Специфікація.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Виписка ЄДР.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Паспорт.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Рішення №2.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Рішення №1.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Наказ №2.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Рішення №7.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Статут.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Наказ №1.pdf
31 липня 2019 11:17
кВідомості ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2019 11:17
копія Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 39 153,30
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:40

Документи

05 серпня 2019 16:40
Рішення №133.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
39 153,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 16:40
Рішення №133.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:43
Дог №108 ФОП Бабій С П.pdf укладений
09 серпня 2019 10:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 153,30
UAH (в тому числі ПДВ 6 525,55 UAH)