Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей (офісний папір)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000565-a d0c659d1d8ff4e479bafb110e368382e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Товчко Дмитро Михайлович

plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Контактна особа: Товчко Дмитро Михайлович
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 11:15
Початок аукціону: 01 серпня 2019 11:15
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля здіснюється за рахунок економії коштів

Закупівля здіснюється за рахунок економії коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачок
1 ОФІСНИЙ ПАПІР BERGA FOCUS A4 80 г/м. КЛАСС B, 500 аркушів в пачці пач. 145
2 Папір А4 газетка 45 г/м2, 500 аркушів в пачці пач. 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 15:43
Документация папір.doc
25 липня 2019 15:43
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 09:26
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Так допускається, у разі пропонування аналога надати зразок.
2)Так допускаються, оцінка пропозицій буде здіснюватися за кінцевою ціною, якщо учасник платник ПДВ пропозиція розглядається разом з ПДВ, якщо не платник ПДВ розглядається без ПДВ.
3)В ціновій пропозиції Учасник забовязаний вказувати торгову марку та модель, в іншому випадку небуде розглядатися.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 10 985,70
UAH з ПДВ
10 607,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 11 922,90
UAH з ПДВ
10 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тимошенко Тетяна Олександрівна 14 199,70
UAH з ПДВ
14 199,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 13:16
Електронний підпис
31 липня 2019 13:14
згода з договором.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 14:48
Документи.rar

Публічні документи

31 липня 2019 12:12
Електронний підпис
31 липня 2019 12:05
Паспорт.pdf
31 липня 2019 12:05
Лист -гарантія ст. 17.pdf
31 липня 2019 12:05
Код.pdf
31 липня 2019 12:05
Витяг.pdf
31 липня 2019 12:05
Висновок СЕС офсетка.pdf
31 липня 2019 12:05
Сертифікат якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП Тимошенко Тетяна Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 10 607,40
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
10 607,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №603 Папір.pdf укладений
27 серпня 2019 14:55