Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33100000-1 Медичне обладнання – 7 найменувань
Очікувана вартість
406 500,00 UAH
UA-2019-07-25-000547-c 2895056b9ccd4aeeb03b9ab023ed50a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловар Олена Михайлівна

044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Соловар Олена Михайлівна
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:48
Очікувана вартість: 406 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 065,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12195 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання


Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені в тендерній документації та додатках до неї. Джерело фінансування державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 шт
Пробірка пластикова для забору крові , розміром 16*100 мм, об'єм 9 - 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання
20000 шт
Пробірки з пробкою для забору венозної крові з активатором згортання 3,5 - 4,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання
15000 шт
Пробірки з пробкою для забору венозної крові з цитратом Na 3,8% 2 - 4 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання
17000 шт
Скарифікатори одноразового застосування, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання
1000 шт
Ланцет безпечний, що контактно активується, 2 х 1,5 мм або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 17:54
Тендерна документація ( нова редакція ).doc
30 липня 2019 17:54
протокол 94.3.pdf
30 липня 2019 17:54
Зміни всім зацікавленим особам.doc
26 липня 2019 19:57
Тендерна документація ( 7найменувань ).doc
30 липня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 17:54
Тендерна документація ( нова редакція ).doc
30 липня 2019 17:54
протокол 94.3.pdf
30 липня 2019 17:54
Зміни всім зацікавленим особам.doc
26 липня 2019 19:57
Тендерна документація ( 7найменувань ).doc
26 липня 2019 13:00
Тендерна документація ( 7найменувань ).doc
25 липня 2019 17:35
Тендерна документація ( 7найменувань ).doc
25 липня 2019 16:45
Тендерна документація ( 7найменувань ).doc
25 липня 2019 16:09
Тендерна документація ( 7найменувань ).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 25 липня 2019 16:44
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:34
Який має бути розмір голки (або діаметр) ланцету?
Відповідь: розмір голки G 21
тендерна документація
Дата подання: 25 липня 2019 16:45
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:00
Пробірка К3ЕДТА 200 мкл має бути з капіляром чи без?
Відповідь: Має бути з капіляром.
по характеристикам товара
Дата подання: 26 липня 2019 16:00
Дата відповіді: 26 липня 2019 17:08
Скажите, пожалуйста, первая позиция: пробирка обычная/вакуумная? пустая или с каким наполнителем?
Відповідь: пробірка з активатором згортання
Уточнення
Дата подання: 29 липня 2019 12:48
Дата відповіді: 30 липня 2019 13:55
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, яка саме пробірка для капілярної крові потрібна замовнику: в індивідуальній стерильній упаковці з капіляром, чи в штативі в груповій упаковці? Ця відмінність значно впливає на зручність використання та на цінову політику. Дякую!
Відповідь: Підходить як індивідуальній стерильній упаковці з капіляром, так і в штативі в груповій упаковці.
надайте обгорнуту характеристику Позиції 7 Ланцет.
Дата подання: 29 липня 2019 14:13
Дата відповіді: 30 липня 2019 14:13
надайте обгорнуту характеристику Позиції 7 Ланцет??? Це має бути Ланцет чи голка для вакуумної пробірки???
Відповідь: характеристкиа викладена у Додатку 2 до тендерної документації
Запитання щодо технічної частини тендерної документації
Дата подання: 29 липня 2019 16:11
Дата відповіді: 30 липня 2019 14:12
Доброго дня! Що ви маєте на увазі під п. 7 таблиці «Інформація про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (медико-технічні вимоги) Додатку 2 до тендерної документації? Так як характеристика ланцета, що контактно активується 2 мм х 1,5 мм - це ланцет з лезом, глибиною проколу 2 мм, розмір леза 1,5 мм. А параметр G 21 –це вимога до ланцету з голкою, де діаметр голки за шкалою Gauge складає 0,8 мм. Надайте уточнення, що саме вимагається Замовником під позицією 7? Ланцет, що контактно активується з голкою 21G, або з лезом 2 мм х 1,5 мм? Просимо внести зміни до тендерної документації в вищезазначеній технічній частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: параметр 21 G визизначає ланцетку з голкою.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-25-000547-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 26 липня 2019 12:23
Внесення змін до тендерної документації
25.07.2019 року Замовник оголосив закупівлю код ДК 021:2015: 33100000-1 Медичне обладнання – 7 найменувань. Ознайомившись з вимогами тендерної документації (надалі, ТД) ми виявили суттєві порушення законодавства України у сфері державних закупівель, а саме: п. 6 Розділу 3 ТД містить наступні вимоги:
«Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам тендерної документації повинна бути наведена наступними документами:
- таблиця-відповідності медико-технічним вимогам (Додаток 2 ТД);
- копією документа про державну реєстрацію товару (копія реєстраційного посвідчення, свідоцтва про державну реєстрацію тощо) або сертифікату чи декларації про відповідність;
- копією інструкції з використання або офіційної друкованої документації виробника (каталог, проспект тощо);
- гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару.
ТП, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі буде відхилена як така, що не відповідає вимогам ТД».
Вимога надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Більшість виробників товару, який можливо запропонувати у цьому тендері, не мають офіційного представництва в Україні, а закордонні офіси цих виробників не видають авторизаційних листів у тому вигляді, як вимагає Замовник, але мають офіційного представника в Україні (дилера, дистриб’ютора, уповноваженого представника тощо), які мають повноваження від виробника на видачу таких гарантійних листів для участі у тендерах, та при цьому здійснюють комерційну діяльність в Україні.
Замовник в частині встановлення наведених вище умов Документації порушує один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками.
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу внести зміни до тендерної документації, а саме: передбачити можливість надання гарантійного листа, виданого офіційним (уповноваженим) представником, дилером, дистриб’ютором виробника товару. Це дозволить розширити конкурецію та усуне порушення ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2019 13:04
В тендерній документації була допущена технічна помилка. Замовником було усунуто технічну помилку помилку.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000547-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 26 липня 2019 14:27
Внесення змін до ТД
Замовником внесено зміни 26.07.19 до п.6 Розділу 3 Документації, а саме: "- гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару." Таке формулювання не дозволяє прийняти участь у торгах учасникам, які не мають прямого зв'язку з виробником (представництвом, філією виробника), тому вимагаємо викласти даний абзац у наступній редакції: "- гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИКА, ДИЛЕРА, ДИСТРИБ’ЮТОРА тощо, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 17:37
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимоги стосовно змін до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, повідомляємо наступне.
Усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводяться нами протягом 2019 року містять вимогу щодо надання зазначеного гарантійного листа, що передусім спрямовано на здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлює закупівлю фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості, належної якості та з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим. Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає Вам можливість, як потенційному учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога залишається без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000547-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТД "ВОЛЕС", Код ЄДРПОУ:41828137
Дата подання: 30 липня 2019 11:55
ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Доброго дня! В проекті договору вказано, що на момент поставки товару термін придатності має становити не менше 12 місяців. Але позиція№3 - вакуумна пробірка з цитратом натрію має строк придатності не більше 9 місяців ( особливість наповнювача). Просимо переглянути вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2019 13:56
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000547-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕксімКаргоТрейд", Код ЄДРПОУ:36265663
Дата подання: 23 серпня 2019 14:48
Лист оскарження
ТОВ «ЕксімКаргоТрейд» не згоден з зазначеним в Протоколі рішенням та ВИМАГАЄ дискваліфікувати ТОВ "ТД "ВОЛЕС" так як Учасник не виконав та порушив вимогу Замовника згідно Розділу 3 Пункт 6, що не відповідає вимогам ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 15:46
Тендерна пропозиція ТОВ "ТД "ВОЛЕС" , відповідає вимогам тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам) та статтям 16, 17 Закону.
На підставі вищевикладеного в задоволенні вимоги відмовлено.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000547-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СТЕРІМЕД, Код ЄДРПОУ:40309753
Дата подання: 29 серпня 2019 17:03
Вимога необгрунтований вибір переможця
Замовник:
Національний інститут раку,
03022, Київська область, м. Київ,
вул. Ломоносова,33/43
Заявник:
Товариство з обмеженою
відповідальністю «СТЕРІМЕД»
65006, Одеська обл., м. Одеса,
вул. Пассіонарії, буд. 17-А

ВИМОГА
щодо необґрунтованого вибору переможця

Відповідно до інформації Розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником «Національний інститут раку» було проведено закупівлю ID UA-2019-07-25-000547–с від 25.07.2019, предмет закупівлі за Кодом згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021-2015 (CPV) : 33100000-1-Медичне обладнання.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників.
За результатами тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ТД "ВОЛЕС".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі встановлено невідповідність вимогам тендерної документації Замовника:
1) Учасник ТОВ "ТД "ВОЛЕС" надав: цінову пропозицію (позиція 7), Декларацію про відповідність № 1 Ейч Ті Ейл –СТРЕФА С.А., Додаток до сертифікату про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів № UA.MD.085-17 від 01 вересня 2017 року, де зазначено: «HAEMOLANCE PLUS NORMAL FLOW, Ланцети безпечні стерильні одноразового використання, Голка 21G глибина проникнення 1,8 мм, тип 420, № 200.»
Позиція 7 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (Медико-технічні вимоги)» вказано – «ланцет безпечний, що контактно активується, 2 Х 1,5 мм або еквівалент, G 21».
Пропозиція учасника ТОВ «ТД «ВОЛЕС» не відповідає умовам тендерної документації. Не підтверджено вимогу щодо надання ланцету, який контактно активується.
2) Окрім цього, згідно п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника – «учасник повинен надати копію інструкції з використання або офіційної друкованої документації виробника (каталог, проспект тощо)»
Учасником ТОВ «ТД «ВОЛЕС» не надано інструкцію з використання на позицію 7 Додатку 2 ТД, як вимагалося Замовником.
Також, вищезазначеним п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника – вказано «тендерна пропозиція, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі буде відхилена, як така, що не відповідає умовам ТД.»
Згідно пункту 4 ч. 1 ст. 30. «Відхилення тендерних пропозицій» ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами і доповненнями (далі Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
3) На відповідність вимогам ст. 16 Закону Учасник ТД "ВОЛЕС" надав договір оренди №3218 щодо оренди складських приміщень, в тому числі сукупність нерухомого майна і технологічного обладнання, комунікацій, меблів та інших матеріальних цінностей.
Відповідно п. 4.1. Договору Орієнтовний термін оренди складає 11 (одинадцять) місяців з моменту прийняття Орендарем об’єкту оренди за Актом приймання передачі, тобто до 30 червня 2019 року включно. Термін оренди приміщення по вищезазначеного договору сплив 30 червня 2019 року.
Згідно пункту 1 ч. 1 ст. 30. «Відхилення тендерних пропозицій» Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно ч. 2 ст 38. «Відповідальність за порушення вимог цього Закону» Розділу VIII ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Закону - За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Тендерна документація Учасника ТОВ "ТД "ВОЛЕС" не відповідає умовам Тендерної документації.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника.
Керуючись п.п. 1,4 ч. 1 ст. 30, ст. 18 «Порядок оскарження процедури закупівлі» Закону, та на підставі викладеного,
просимо :
1. Прийняти Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Стерімед» до розгляду, вжити заходів щодо усунення порушень.
2. Розглянути Вимогу та надати відповідь у встановлений Законом строк.
3. Визначити переможця згідно чинного Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 09:06
Тендерна пропозиція ТОВ "ТД "ВОЛЕС" , відповідає вимогам тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам) та статтям 16, 17 Закону.
На підставі вищевикладеного в задоволенні вимоги відмовлено.

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 14:48
Оскарження.pdf

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 17:03
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-25-000547-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТД "ВОЛЕС", Код ЄДРПОУ:41828137
Дата подання: 30 липня 2019 10:52
ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Доброго дня! В проекті договору вказано, що на момент поставки товару термін придатності має становити не менше 12 місяців. Але позиція№3 - вакуумна пробірка з цитратом натрію має строк придатності не більше 9 місяців ( особливість наповнювача). Просимо переглянути вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково
Дата: 30 липня 2019 11:54
рішення від 01.08.2019 №10484.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 21:27

Документи Органу Оскарження

01 серпня 2019 21:27
рішення від 01.08.2019 №10484.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 162 907,50
UAH з ПДВ
162 907,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 197 341,12
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 215 790,00
UAH з ПДВ
215 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕксімКаргоТрейд" 387 002,95
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 299 900,00
UAH з ПДВ
299 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП" 405 850,00
UAH з ПДВ
405 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 14:28
Електронний підпис
07 серпня 2019 14:18
Letter of guarantee-20190807.jpg
07 серпня 2019 14:18
Demophorious_letterhead.pdf
07 серпня 2019 13:28
Статья 17.pdf
07 серпня 2019 13:28
Статут.pdf
07 серпня 2019 13:28
Проект договору 07,08.pdf
07 серпня 2019 13:28
МТВ 07,08.pdf
07 серпня 2019 13:28
Документи к товару 07,08.pdf
07 серпня 2019 13:28
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 14:54
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:38
Свідоцтво ФУ.PDF.rar
09 серпня 2019 13:38
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
09 серпня 2019 13:38
18 Каталог продукції BD.PDF
09 серпня 2019 13:38
16 Проект договору.pdf
09 серпня 2019 13:38
14 Статут.pdf
09 серпня 2019 13:38
13 Паспорт Литвиненко.pdf
09 серпня 2019 13:38
12 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2019 13:38
10 Витяг від 29.07.2019 року.pdf
09 серпня 2019 13:38
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

ТОВ СТЕРІМЕД

ТОВ "ЕксімКаргоТрейд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Відхилено 162 907,50
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 09:17
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 17:07
Ду до договору 242 (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 17:06
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 10:07
Договір 242.pdf укладений
03 вересня 2019 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення Специфікації до Договору у відповідність без зміни кількості (обсягу) товару та без зміни суми договору.
Номер договору про закупівлю: 242
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 775,70 UAH)