Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машина підігріву повітряних суден
Аircraft heating unit
Аircraft heating unit
Очікувана вартість
232 000,00 EUR
UA-2019-07-25-000400-a ● 4b4625cb7f0d426eba2b801b1859c3f1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Бєляєва Марина Володимирівна 281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Bieliaieva Maryna Volodimirivna 281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 232 000,00 EUR без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 160,00 EUR |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 липня 2019 14:10 |
Enquiries until: | 17 серпня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 232 000 EUR excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 160 EUR |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 Тендерної документації
A detailed description of the procurement is given in Annex 1 of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Машина підігріву повітряних суден (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
Аircraft heating unit (Own funds)
CPV: 34130000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Товар - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Послуги - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичного надання Послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг. В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару/надання Послуг. The Goods - The Customer, within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods, shall transfer 100% of the price of the actually delivered Goods to the Supplier's current account. The Services - The Customer, within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Services, shall transfer 100% of the price of the actually delivered Services to the Supplier's current account. In the event, at the time of payment the financial plan of Boryspil International Airport State Enterprise has not been approved (not agreed upon) for the year, when financing is made, payment shall be effected within 10 working days after the official publication of the information on approval of the financial plan of Boryspil International Airport State Enterprise for the year, when financing is made, provided that the documents confirming the fact of Goods/Services delivery have been signed. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 14:07 |
Тендерна документація__Машина підігріву ПС.docx | |
25 липня 2019 14:07 |
Оголошення_англ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 14 серпня 2019 17:37
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:12
в ДОДАТОК 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ замовник зазначає - Бензиновий двигун внутрішнього згоряння потужністю не менше 135 к.с.. Просимо надати пояснення для чого і з якою метою замовником вимагається саме бензиновий двигун, а не дизельний двигун, який є набагато економічнішим та ефективнішим? Просимо надати обгрунтоване пояснення вимаганій потужності бензинового двигуна (не менше 135 к.с.), На аналогічних машинах підігріву повітряних суден використовуються ДВЗ значно меншої потужності, які в свою чергу забезпечують потужність машини в режимі нагріву (що є основною характеристикою опалювача) на рівні 750000 BTU/год. Відповідно ДВЗ меншої потужності є більш економічним з огляду на витрату пального та більш екологічним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник встановлюючи вимоги до предмета закупівлі керується законами України, підзаконними нормативними актами, розпорядженнями виконавчих органів влади, власним досвідом, пов’язаним з експлуатаційними умовами предмета закупівлі враховуючи сучасні тенденції та новітні технології. Рішення про вибір двигуна опирається на зазначені вище фактори, а більше всього були враховані експлуатаційні особливості двигунів. Бензинові двигуни, у порівнянні з дизельними, менш примхливі в обслуговуванні, що для Замовника дуже важливо.
Щодо другої частини питання, звичайно, забезпечити потужність в режимі нагріву 750000 BTU/hr здатний двигун і з меншою потужністю. Але в вимогах чітко зазначено «не менше 220 кВт (750000 BTU/hr)», тобто це є мінімальний показник до даної характеристики машини, і потужність 135 к.с необхідна для забезпечення оптимального для Замовника режиму нагріву.
Щодо другої частини питання, звичайно, забезпечити потужність в режимі нагріву 750000 BTU/hr здатний двигун і з меншою потужністю. Але в вимогах чітко зазначено «не менше 220 кВт (750000 BTU/hr)», тобто це є мінімальний показник до даної характеристики машини, і потужність 135 к.с необхідна для забезпечення оптимального для Замовника режиму нагріву.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000400-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Код ЄДРПОУ:0000691137
Дата подання: 16 серпня 2019 17:46
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
В ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено - Бензиновий двигун внутрішнього згоряння потужністю не менше 135 к.с. На запит Учасника замовником не надано обгрунтування саме таких технічних параметрів ДВЗ. Як повідомляв замовнику скаржник на аналогічних машинах підігріву повітряних суден використовуються ДВЗ значно меншої потужності які в свою чергу забезпечують потужність машини в режимі нагріву що є основною характеристикою опалювача на рівні 750000 BTU/год. Саме потужність установки що визначається в кВт або BTU/год є основним параметром і має значення для забезпечення функції підігріву повітря з опцією вентиляції. Відповідно ДВЗ меншої потужності є більш економічним з огляду на витрату пального та більш екологічним. ДВЗ на машині підігріву повітряних суден є вспоміжним а не основним компонентом установки і потужність необхідного ДВЗ визначається конкретною конструкцією машини підігріву повітряних суден що в свою чергу залежить від конкретної моделі конкретного виробника. Так навіть ще один важливий параметр машини підігріву повітряних суден повітряний потік, який не зазначено замовником залежить від потужності ДВЗ лише частково, а здебільшого визначається саме особливостями конструкції всієї машини підігріву повітряних суден. На всі інші параметри машини підігріву повітряних суден потужність ДВЗ не має жодного впливу. Так у сучасних машинах завдяки іноваційному дизайну потужність ДВЗ зменшена розробниками при значному підвищенні якісних характеристик всієї машини, а саме потужність машини в режимі нагріву та повітряний потік. При виробництві сучасних машин використовують дефорсовані промислові двигуни які працюють на обмежених обертах, за рахунок чого обмежується і їх потужність. При цьому менша потужність відповідно означає меншу витрату пального, що призводить до значного економічного ефекту користувача, зменшення обертів забезпечує біль тривалий час експлуатації та зменшує витрати на обслуговування і ремонт такого ДВЗ, а також зменшує емісійні викиди з двигуна. З огляду на вищенаведене не зрозуміла логіка замовника який бажає придбати машину із ДВЗ більшої потужності ніж може бути потрібно для забезпечення якісних характеристик машини і відповідно не приймає до відома такі чинники як економія та екологія.Вивчення ринку виробників машин підігріву повітряних суден надає інформацію, що серед всіх відомих виробників аналогічних машин всім без винятку технічним вимогам відповідає лише один виробник із конкретною моделлю, а саме TLD ACU-2075-GMP 750K-BTU Heating Unit. Технічною специфікацією саме цього виробника визначено, що він використовує бензиновий ДВЗ Ford V6 4.2L, який за даними виробника ДВЗ дійсно має потужність 146 HP (109 kW) на 3600об\хв. За інформацією виробника цих ДВЗ Ford V6 4.2L типу ESG-642 вони зняті з виробництва. Тобто машини підігріву повітряних суден з встановленими ДВЗ Ford V6 4.2L або вироблені заздалегідь і знаходяться на складському зберіганні, або ж на них буде встановлено ДВЗ із старих запасів, які не відповідають сучасним екологічним нормам та можливо мають обмеження щодо технічної підтримки з боку виробника таких ДВЗ.Із наведеного вище вбачається, що замовник можливо не достатньо ретельно вивчив світовий ринок виробників машин підігріву повітряних суден, не знайомий з новітніми технологіями та дизайном інших світових виробників окрім компанії TLD і тому підготував закупівлю без урахування штучно створеного їм обмеження в конкуренції, шляхом визначення технічного параметру який не має прямого відношення до якісних характеристик предмета закупівлі та є приналежністю лише одного виробника.Просимо внести в тендерну документацію зміни виклавши в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: «Бензиновий двигун внутрішнього згоряння потужністю не менше 90 к.с», або взагалі виключити вимогу щодо потужності двигуна як таку що не впливає на якісні та кількісні показники предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2019 17:14
При встановленні вимог до технічних характеристик замовник керується насамперед власним досвідом з експлуатації аналогічних машин враховуючи закони України, підзаконні нормативні акти, розпорядження виконавчих органів влади.
Аеропорт Бориспіль динамічно розвивається протягом багатьох років, постійно збільшується пасажиропотік та кількість перевізників, як наслідок зростають обсяги обслуговування літаків. Щоб забезпечити швидке та якісне обслуговування, встановлюється дуже високий рівень вимог до техніки, яка безпосередньо задіяна в цих процесах. Машина підігріву з бензиновим двигуном високої потужності швидше досягає оптимального режиму роботи, що особливо важливо в зимовий період. В даному випадку збільшена потужність позитивно впливає на ресурс двигуна, забезпечує стабільну роботу, а отже збільшує строк корисного використання машини.
З огляду на викладене, умови Тендерної документації залишаються незмінними.
Аеропорт Бориспіль динамічно розвивається протягом багатьох років, постійно збільшується пасажиропотік та кількість перевізників, як наслідок зростають обсяги обслуговування літаків. Щоб забезпечити швидке та якісне обслуговування, встановлюється дуже високий рівень вимог до техніки, яка безпосередньо задіяна в цих процесах. Машина підігріву з бензиновим двигуном високої потужності швидше досягає оптимального режиму роботи, що особливо важливо в зимовий період. В даному випадку збільшена потужність позитивно впливає на ресурс двигуна, забезпечує стабільну роботу, а отже збільшує строк корисного використання машини.
З огляду на викладене, умови Тендерної документації залишаються незмінними.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000400-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Код ЄДРПОУ:0000691137
Дата подання: 19 вересня 2019 18:20
рішення замовника про відхилення пропозиції учасника
Учасник не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин.
1)В Довідці «ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА» (пункт 1 РОЗДІЛ ІІ «ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ», що надана Учасником в складі його пропозиції зазначено: «Відомості про AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA (АЕРАТУС товариство з обмеженою відповідальністю командитне товариство) до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення», але дійсно відсутні слова «внесено» чи «не внесено». Це спричинено формальною, а саме технічною помилкою, що не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Відсутність слів
«внесено» чи «не внесено» не може вплинути на зміст пропозиції так як є взаємовиключаючими.
В п.2.1. Оцінка тендерної пропозиції Замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Ця позиція відображена також в ч.4.ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі.
Сама технічна помилка винила з причини неповного розуміння Учасником щодо якого конкретно Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення йде мова, так як в країні Учасника реєстр з такою назвою відсутній і законодавством не передбачений, про що було зроблено зауваження в РОЗДІЛІ ІІІ «ІНШЕ». Також причина помилки полягає в некоректному формулюванні питання Замовником, яким вимагалося зазначити «внесено» чи «не внесено». Зокрема, при спробі перевірити внесення інформації про Учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення України за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua, реєстр надає повідомлення «Результатів, що відповідають Вашому запиту, не знайдено» (Скріншот зображення додається). Таким чином неможливо вибрати достовірну відповідь на питання «внесено» чи «не внесено» Учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Проте Учасник вважає, що його не може бути внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення України і надає Замовнику Довідку «ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА» з виправленням помилки, зазначивши, що «Відомості про AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA (АЕРАТУС товариство з обмеженою відповідальністю командитне товариство) не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення» і просить прийняти це до уваги.2)Ст.17 ч.3. Закону України Про публічні закупівлі визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, загалом вимога Замовника зазначати «внесено» чи «не внесено» інформацію про Учасника в відкриті реєстри не відповідає вимогам Закону України Про публічні закупівлі, а подана Учасником будь яка інформація як за формою так і за змістом у довільній формі, що стосується підстав, визначених у частинах першій і другій Ст.17 Закону України Про публічні закупівлі відповідає вимогам Закону і відповідно відповідає вимогам Тендерної документації та не може бути підставою для відхилення пропозиції Вимагаємо скасувати рішення і винести нове яким допустити учасника до аукціону
Розгорнути
Згорнути
1)В Довідці «ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА» (пункт 1 РОЗДІЛ ІІ «ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ», що надана Учасником в складі його пропозиції зазначено: «Відомості про AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA (АЕРАТУС товариство з обмеженою відповідальністю командитне товариство) до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення», але дійсно відсутні слова «внесено» чи «не внесено». Це спричинено формальною, а саме технічною помилкою, що не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Відсутність слів
«внесено» чи «не внесено» не може вплинути на зміст пропозиції так як є взаємовиключаючими.
В п.2.1. Оцінка тендерної пропозиції Замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Ця позиція відображена також в ч.4.ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі.
Сама технічна помилка винила з причини неповного розуміння Учасником щодо якого конкретно Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення йде мова, так як в країні Учасника реєстр з такою назвою відсутній і законодавством не передбачений, про що було зроблено зауваження в РОЗДІЛІ ІІІ «ІНШЕ». Також причина помилки полягає в некоректному формулюванні питання Замовником, яким вимагалося зазначити «внесено» чи «не внесено». Зокрема, при спробі перевірити внесення інформації про Учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення України за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua, реєстр надає повідомлення «Результатів, що відповідають Вашому запиту, не знайдено» (Скріншот зображення додається). Таким чином неможливо вибрати достовірну відповідь на питання «внесено» чи «не внесено» Учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Проте Учасник вважає, що його не може бути внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення України і надає Замовнику Довідку «ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА» з виправленням помилки, зазначивши, що «Відомості про AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA (АЕРАТУС товариство з обмеженою відповідальністю командитне товариство) не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення» і просить прийняти це до уваги.2)Ст.17 ч.3. Закону України Про публічні закупівлі визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, загалом вимога Замовника зазначати «внесено» чи «не внесено» інформацію про Учасника в відкриті реєстри не відповідає вимогам Закону України Про публічні закупівлі, а подана Учасником будь яка інформація як за формою так і за змістом у довільній формі, що стосується підстав, визначених у частинах першій і другій Ст.17 Закону України Про публічні закупівлі відповідає вимогам Закону і відповідно відповідає вимогам Тендерної документації та не може бути підставою для відхилення пропозиції Вимагаємо скасувати рішення і винести нове яким допустити учасника до аукціону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 14:49
Пропозиція Учасника AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA відхилена правомірно та відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника (номер вимоги: UA-2019-07-25-000400-a.a2).
Відповідь на вимогу Учасника AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA детально наведено в прикріпленому файлі (додається).
Відповідь на вимогу Учасника AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA детально наведено в прикріпленому файлі (додається).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-25-000400-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Код ЄДРПОУ:0000691137
Дата подання: 24 вересня 2019 16:32
Дата подання: 24 вересня 2019 16:32
СКАРГА на рішення прекваліфікації по учаснику "AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA"
Скаржник (Суб’єкт оскарження) AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA (АЕРАТУС товариство з обмеженою відповідальністю командитне товариство), як Учасник подав свою пропозицію на участь в закупівлі «Мототранспортні вантажні засоби (Машина підігріву повітряних суден)» (код ДК 021:2015 - 34130000-7). Замовником прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника, про що в системі електронних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-25-000400-a/print/qualifications/pdf/4b4625cb7f0d426eba2b801b1859c3f1 розміщено Протокол розгляду тендерних пропозицій (назва документу - «ФОРМА ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій» UA-2019-07-25-000400-a-qualifications) дата публікації: 19 вересня 2019 UA-2019-07-25-000400-a●4b4625cb7f0d426eba2b801b1859c3f1. Підстави відхилення «Не відповідає вимогам тендерної документації
- в наданій Учасником Довідці «ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА» (пункт 1 РОЗДІЛ ІІ «ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ») не зазначено інформацію «внесено» чи «не внесено» відомості про Учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення та не надано жодних роз’яснень з цього приводу, що не відповідає вимогам пункту 1 РОЗДІЛУ ІІ Додатку 5 Тендерної документації від 24.07.2019 № 15-03-348 (редакція 01)».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин.
1) В Довідці «ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА» (пункт 1 РОЗДІЛ ІІ «ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ», що надана Учасником в складі його пропозиції зазначено: «Відомості про AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA (АЕРАТУС товариство з обмеженою відповідальністю командитне товариство) до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення», але в цьому реченні дійсно відсутні слова «внесено» чи «не внесено». Це спричинено формальною, а саме технічною помилкою, що не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Відсутність слів «внесено» чи «не внесено» не може вплинути на зміст пропозиції, так як ці слова є взаємовиключаючими і відсутність одночасно обох слів у реченні не впливає на зміст самого речення та зміст пропозиції в цілому.
В п.2.1. Оцінка тендерної пропозиції Замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Ця позиція відображена також в ч.4.ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі.
Сама технічна помилка виникла з причини неповного розуміння Учасником щодо якого конкретно Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення йде мова, так як в країні Учасника реєстр з такою назвою відсутній і законодавством не передбачений, про що було зроблено зауваження в РОЗДІЛІ ІІІ «ІНШЕ». Також причина помилки полягає в некоректному формулюванні питання Замовником, яким вимагалося зазначити «внесено» чи «не внесено» відомості в реєстр. Зокрема, при спробі перевірити внесення інформації про Учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення України за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua, реєстр надає повідомлення «Результатів, що відповідають Вашому запиту, не знайдено» (Скріншот зображення додається). Вираз «результатів не знайдено» може свідчити як про наявність так і про відстутність запитуванних даних в певному реєстрі, доступ до яких є неможливим з якихось незалежних від Учасника причин. Таким чином неможливо вибрати достовірну відповідь на питання «внесено» чи «не внесено» Учасника до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Учаснику, навіть на момент подання цієї
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2019 17:39
рішення від 27.09.2019 № 13810 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 17:39
Інформація про перенесення розгляду скарги 24.09.2019 UA-2019-07-25-000400-a.a3.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 23:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2019 № 14818.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 17:20
рішення від 16.10.2019 № 14818 .pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Дата виконання рішення замовником: 24 жовтня 2019 10:19
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 жовтня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Baltic Sky OÜ | Документи |
Допущено до аукціону
|
AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA |
206 000,00
EUR
|
206 000,00
EUR
|
Документи |
Baltic Sky OÜ |
230 930,00
EUR
|
230 930,00
EUR
|
Документи |
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» |
231 850,00
EUR
|
231 850,00
EUR
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA #0000691137 |
Рішення скасоване |
206 000,00
EUR
|
15 листопада 2019 15:17
|
AERATUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA #0000691137 |
Відхилено |
206 000,00
EUR
|
15 листопада 2019 15:18
|
Baltic Sky OÜ #14146167 |
Переможець |
230 930,00
EUR
|
21 листопада 2019 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 09:50
|
Договір 35.1-14_2.1-31.pdf | укладений |
12 грудня 2019 09:50
|