Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Очікувана вартість
586 800,00 UAH
UA-2019-07-25-000395-c ● 66c4025a4cad4e48890912a211af24af
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 38817874 |
Місцезнаходження: | 93304, Україна , Луганська обл., ПОПАСНА, вул. Дніпровська, буд. 89 |
Контактна особа: |
Тавадян Левон Робертович 0504196454 snabkpprv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 586 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 868,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163 посл.
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93310, Україна, Луганська область, БІЛОГОРІВКА, вул. Водопровідна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 11:17 |
Додаток 2 .doc | |
02 серпня 2019 11:17 |
Перелік змін до тендерної документації .docx | |
25 липня 2019 14:53 |
Специфікація Додаток 1 до договору.doc | |
25 липня 2019 14:53 |
Додаток 3..doc | |
25 липня 2019 14:52 |
Додаток 2.doc | |
25 липня 2019 14:52 |
Додаток 1.docx | |
25 липня 2019 14:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
02 серпня 2019 11:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 серпня 2019 11:17 |
Додаток 2 .doc
|
||||||
02 серпня 2019 11:17 |
Перелік змін до тендерної документації .docx
|
||||||
25 липня 2019 14:53 |
Специфікація Додаток 1 до договору.doc
|
||||||
25 липня 2019 14:53 |
Додаток 3..doc
|
||||||
25 липня 2019 14:52 |
Додаток 2.doc
|
||||||
25 липня 2019 14:52 |
Додаток 1.docx
|
||||||
25 липня 2019 14:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кількості постів та строку надання послуг
Дата подання: 31 липня 2019 15:38
Дата відповіді: 02 серпня 2019 13:09
Доброго дня, вивчивши тендерну документацію виникли деякі питання:
1. Яка кількість постів, графік роботи кожного посту, кількість охоронників на кожному посту?
2. Яка орієнтовна дата початку надання послуг (це потрібно для чіткого підрахунку кількості годин та іншого, оскільки якщо чітко зазначена дата початку надання послуг кожен учасник вирахує різний строк і відповідно різну вартість за годину надання послуг).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо, на ваше запитання яке надійшло до системи прозоро по закупівлі UA-2019-07-25-000395-с, повідомляємо наступне.
Щодо питання кількості постів, графіку роботи кожного посту, кількості охоронців на кожному посту. Ваше зауваження прийнято, до Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Щодо питання стосовно орієнтовної дати початку надання послуг. Пояснюємо, що строки проведення відкритих торгів регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», в окремих випадках зазначеним законом строк проведення процедури відкритих торгів може бути подовжено, при цьому передбачати настання таких випадків в замовника немає можливості, саме тому визначення чіткої дати початку надання послуг є неможливим. У випадку якщо не відбудеться жодних випадків які призведуть до подовження строку відкритих торгів, то орієнтовний період протягом якого надаватимуться послуги з охорони вересень - грудень 2019 р.
Щодо питання кількості постів, графіку роботи кожного посту, кількості охоронців на кожному посту. Ваше зауваження прийнято, до Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Щодо питання стосовно орієнтовної дати початку надання послуг. Пояснюємо, що строки проведення відкритих торгів регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», в окремих випадках зазначеним законом строк проведення процедури відкритих торгів може бути подовжено, при цьому передбачати настання таких випадків в замовника немає можливості, саме тому визначення чіткої дати початку надання послуг є неможливим. У випадку якщо не відбудеться жодних випадків які призведуть до подовження строку відкритих торгів, то орієнтовний період протягом якого надаватимуться послуги з охорони вересень - грудень 2019 р.
Щодо кількості постів та початку надання послуг
Дата подання: 31 липня 2019 15:41
Дата відповіді: 02 серпня 2019 13:09
Доброго дня, вивчивши тендерну документацію виникли деякі питання: 1. Яка кількість постів, графік роботи кожного посту, кількість охоронників на кожному посту? 2. Яка орієнтовна дата початку надання послуг (це потрібно для чіткого підрахунку кількості годин та іншого, оскільки якщо чітко НЕ зазначена дата початку надання послуг кожен учасник вирахує різний строк і відповідно різну вартість за годину надання послуг).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо, на ваше запитання яке надійшло до системи прозоро по закупівлі UA-2019-07-25-000395-с, повідомляємо наступне.
Щодо питання кількості постів, графіку роботи кожного посту, кількості охоронців на кожному посту. Ваше зауваження прийнято, до Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Щодо питання стосовно орієнтовної дати початку надання послуг. Пояснюємо, що строки проведення відкритих торгів регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», в окремих випадках зазначеним законом строк проведення процедури відкритих торгів може бути подовжено, при цьому передбачати настання таких випадків в замовника немає можливості, саме тому визначення чіткої дати початку надання послуг є неможливим. У випадку якщо не відбудеться жодних випадків які призведуть до подовження строку відкритих торгів, то орієнтовний період протягом якого надаватимуться послуги з охорони вересень - грудень 2019 р.
Щодо питання кількості постів, графіку роботи кожного посту, кількості охоронців на кожному посту. Ваше зауваження прийнято, до Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Щодо питання стосовно орієнтовної дати початку надання послуг. Пояснюємо, що строки проведення відкритих торгів регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», в окремих випадках зазначеним законом строк проведення процедури відкритих торгів може бути подовжено, при цьому передбачати настання таких випадків в замовника немає можливості, саме тому визначення чіткої дати початку надання послуг є неможливим. У випадку якщо не відбудеться жодних випадків які призведуть до подовження строку відкритих торгів, то орієнтовний період протягом якого надаватимуться послуги з охорони вересень - грудень 2019 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
438 848,64
UAH з ПДВ
|
409 685,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Управління поліції охорони в Луганській області |
585 600,00
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" #34604145 |
Рішення скасоване |
409 685,76
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 10:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" #34604145 |
Переможець |
409 685,76
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 10:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 вересня 2019 11:26 |
Коментар щодо відміни: | Відхилення всіх тендерних пропозицій |
Документи:
04 вересня 2019 11:26
|
Протокол.pdf |