Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 (CPV 2008) –30210000-4 машини для обробки даних (Навчальне обладнання та приладдя для кабінету фізики;Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики; Інтерактивні комплекси; Обладнання для кабінету Робототехніки; Обладнання для кабінету Інклюзії) - 5 найменування
Очікувана вартість
1 815 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000383-b ● 2bb32f99d863461ebd0deb30b6109d07
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ПРЕДМЕТІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23279996 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, вул. ДОБРОВОЛЬСЬКОГО, 27 |
Контактна особа: |
Ольга Сень +380534844515 shenk1_buhgal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 1 815 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
код ДК 021:2015 (CPV 2008) –30210000-4 машини для обробки даних (Навчальне обладнання та приладдя для кабінету фізики;Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики; Інтерактивні комплекси; Обладнання для кабінету Робототехніки; Обладнання для кабінету Інклюзії) - 5 найменування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39803, Україна, Полтавська область, місто Горішні Плавні, вулиця Добровольського, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | післяоплата (семи робочих днів після поставки Товару) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 10:09 |
Додаток 4.doc | |
25 липня 2019 10:09 |
Додаток 6.doc | |
25 липня 2019 10:09 |
Додаток 2.doc | |
25 липня 2019 10:09 |
Додаток 5.doc | |
25 липня 2019 10:09 |
Додаток 1.doc | |
25 липня 2019 10:09 |
Додаток 3.doc | |
25 липня 2019 10:09 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 10:24
Дата відповіді: 31 липня 2019 15:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.В Додатку №1 тендерної документації чітко визначено,що всі посилання на конкретну марку,виробника,фірму,патент,конструкцію або тип предмета закупівлі,джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент".Технічні характеристики еквіваленту не повинни бути гіршими.
2.Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.Ціна пропозиції учасника зазначається з урахувнням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку.Жодних обмежень що до участі ФОП документацією не встановлено.
3.В Додатку №1 тендерної документації чітко визначено,що Учасник повинен надати, в складі Пропозиції конкурсних торгів,розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання,яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника згідно Таблиць №1,2,3,4,5.(обов'язково зазначається виробник,модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технинічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)
2.Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.Ціна пропозиції учасника зазначається з урахувнням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку.Жодних обмежень що до участі ФОП документацією не встановлено.
3.В Додатку №1 тендерної документації чітко визначено,що Учасник повинен надати, в складі Пропозиції конкурсних торгів,розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання,яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника згідно Таблиць №1,2,3,4,5.(обов'язково зазначається виробник,модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технинічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000383-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 29 липня 2019 16:45
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 2. Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 14001 на інтерактивну дошку і мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 2. Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 14001 на інтерактивну дошку і мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом
Розгорнути
Згорнути
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 2. Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 14001 на інтерактивну дошку і мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 2. Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 14001 на інтерактивну дошку і мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 16:19
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено,що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства,яку замовник вважає за необхідне до неї включити.Згідно до умов визначених пункту 3 частини 2 розділу статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну спеціфікацію (у разі потреби -плани,креслення,малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціфікація повинна містити: детальний опис товарів,робіт,послуг,що закуповуються,у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами , роботами чи послугами , що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.На виконання визначених Законом вимог, замовником установлено умови щодо підтвердження якості кожного окремого найменування предмета закупівлі, із обо'язковим наданням учасниками у складі тендерних пропозицій документального підтвердження вимог відносно якості пропонуємих товарів.
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000383-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 29 липня 2019 16:46
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 16:31
Сертіфікація проводиться органами сертифікації , які акредитовані Національним Агенством з Акредитації України (НААУ). Повноваженного органу з сертифікації підтвержуються атестатом акредитації відповідно до вимог, визначених процедур та схем сертифікації. Реєстр акредитованих органів сертифікації розміщений на сайті НААУ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
1 806 364,00
UAH з ПДВ
|
1 806 364,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович |
1 811 000,00
UAH з ПДВ
|
1 811 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" #30668603 |
Переможець |
1 806 364,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2019 09:06
|
Специфікація.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2019 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 13:35
|
договір 66.PDF | укладений |
06 вересня 2019 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення.технічна помилка Додаток 2 до Договору №66 Специфікація |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |