Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – код 33120000-7- системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (40761-Загальноприйнятна ультразвукова система візуалізації)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000290-c d12888a25d614dcc9e8eff2606dc1d06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ларченко Тетяна Вікторівна

+380552482271 byh-gb-ks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04850391
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул Нестерова 1а
Контактна особа: Ларченко Тетяна Вікторівна
+380552482271
byh-gb-ks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 13:21
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 13:21
Початок аукціону: 21 серпня 2019 15:08
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Джерела фінансування (кошти Державного Фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
ДК 021:2015 – код 33120000-7- системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (40761-Загальноприйнятна ультразвукова система візуалізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73034, Україна, Херсонська область, Херсон, вул.Нестерова 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Учаснику може бути надано аванс у розмірі 30% відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 15:17
ТД відкриті торги нова редакція УЗД 05.08.2019.pdf
05 серпня 2019 15:17
Перелік змін до ТД УЗД 05.08.2019.pdf
25 липня 2019 13:17
ТД відкриті торги УЗД.pdf
05 серпня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 15:17
ТД відкриті торги нова редакція УЗД 05.08.2019.pdf
05 серпня 2019 15:17
Перелік змін до ТД УЗД 05.08.2019.pdf
25 липня 2019 13:17
ТД відкриті торги УЗД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-26-000013 ● e760c99102e54937974f763325d7b5dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 липня 2019 15:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


26.07.2019 № 190

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-25-000290-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-29 11:13:14

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі легкового автомобіля, що проводить Комунальний заклад «Обласна лікарня відновного лікування» Херсонської обласної ради» (далі – Замовник) за номером UA-2019-07-25-000290-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що у формі оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не наведена обов’язкова для заповнення інформація щодо визначення джерела фінансування закупівлі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-30 08:22:44

Пояснення

На Ваш запит від 26.07.2019 року щодо проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – код 33120000-7- системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (40761-Загальноприйнятна ультразвукова система візуалізації), що проводить Комунальний заклад «Обласна лікарня відновного лікування» Херсонської обласної ради повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» з змінами та доповненнями, форма оголошення про проведення відкритих торгів містить поле «Джерело фінансування закупівлі» котре заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами, закупівля за номером UA-2019-07-25-000290-c - це відкриті торги.

Надання інформації про усунення порушення замовником

05.08.2019 року тендерним комітетом КЗ "Обласна лікарня відновного лікування" ХОР було внесено зміни до ТД та оголошення до предмету закупівлі ДК 021:2015 – код 33120000-7- системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (40761-Загальноприйнятна ультразвукова система візуалізації).

2019-08-06 09:24:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сажин Юрій Євгенович 947 700,00
UAH з ПДВ
947 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Деменков Віталій Олександрович 949 950,00
UAH з ПДВ
949 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 22:45
Електронний підпис
14 серпня 2019 22:41
18_Авторизація SUMSUNG Medison.pdf
14 серпня 2019 22:41
17_Інструкція SONOACE R5.pdf
14 серпня 2019 22:41
16_Відповідність МТВ.pdf
14 серпня 2019 22:41
11_Сертифiкат_iнженера.pdf
14 серпня 2019 22:41
5_Паспорт ІПН.pdf
14 серпня 2019 22:41
3_Витяг_Деменков.pdf
14 серпня 2019 22:41
2_Виписка ФОП Деменков.pdf
14 серпня 2019 22:41
1_Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 22:41
_Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сажин Юрій Євгенович

ФОП Деменков Віталій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сажин Юрій Євгенович
#2942903931
Переможець 947 700,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сажин Юрій Євгенович
#2942903931
947 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 11:39
Договір 58 укладений
11 вересня 2019 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 947 700,00
UAH