Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Універсальна комунальна машина
Universal communal auto
Очікувана вартість
32 000 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000282-a 3399e21777734151bd33d288eedfda8e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Причина Олена Григорівна

281-71-82 o.prychyna@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Причина Олена Григорівна
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Prychyna Olena
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 12:31
Очікувана вартість: 32 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 960000 UAH
Publication date: 25 липня 2019 12:14
Enquiries until: 31 серпня 2019 12:00
Complaints submission until: до 06 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 вересня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 32 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,16 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 тендерної документації
A detailed description of the procurement is given in Annex 1 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Універсальна комунальна машина (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Бориспіль-7, с. Гора, Київська обл., 08300, Україна
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Universal communal auto (own funds)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Товар - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. або Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника авансовий платіж. Авансовий платіж здійснюється з розрахунку 30 % ціни Товару, зазначеного у конкретній письмовій заявці Замовника. The Customer, within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods, shall transfer 100% of the price of the actually delivered Goods to the Supplier's current account. Within 5 (five) calendar days from the date on which the Provider provides a bank guarantee for the advance payment in the amount of the advance payment, the Customer shall transfer to the settlement account of the Provider an advance payment. The advance payment is made at the rate of 30% of the cost of the Goods specified in the specific written application of the Customer. Аванс 5 Календарні 30
Iнша подія Решту 70% ціни Товару Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної та Акта приймання-передачі на поставлений Товар. The Customer transfers the remaining 70% of the value of the Goods to the Supplier's settlement account within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and signing by the parties of the invoice and the Acceptance-Transfer Act on the delivered Goods. Послуги - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичного надання Послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг. The Services: The Customer, within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Services, shall transfer 100% of the price of the actually delivered Services to the Supplier's current account. В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару/надання Послуг In the event, at the time of payment the financial plan of Boryspil International Airport State Enterprise has not been approved (not agreed upon) for the year, when financing is made, payment shall be effected within 10 working days after the official publication of the information on approval of the financial plan of Boryspil International Airport State Enterprise for the year, when financing is made, provided that the documents confirming the fact of Goods/Services delivery have been signed. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предоплата
Дата подання: 29 липня 2019 10:32
Дата відповіді: 01 серпня 2019 09:42
Ми, як дистриб’ютор багатьох європейських виробників звертаємось до Вас з проханням внести зміни до умов Тендерної документації. До закупівлі планується автомобіль, що є досить дорогим продуктом, він будується на шасі стороннього виробника, а виробництво відбувається індивідуально під специфічні технічні умови Замовника, до того ж автомобіль не являється технікою масового вжитку. Згідно п.14.6.4 Договору За відмову від поставки Товару частково або повністю, Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 25% від ціни Договору. Проте згідно умов договору, що викладено у додатку 8 тендерної документації фактично відсутня відповідальність Замовника в разі відмови від постачання після підписання договору чи старту виробництва. До того ж замовник фактично зняв з себе відповідальність за оплату не в строк згідно п.14.7.2 договору: «Штрафні санкції не застосовуються до Замовника у разі, якщо на момент здійснення оплати не затверджено Фінансовий план ДП МА «БОРИСПІЛЬ» на поточний рік». З огляду на фактичні строки постачання розрахунки можуть припасти на 2020 рік, на який, невідомо учасникам, чи затверджений фінансовий план, та жоден переможець тендерної закупівлі не може впливати на його затвердження. Нормальна європейська практика – фінансування початку виробництва з боку Замовника для закупівлі матеріалів та воно ж служить гарантією можливості компенсувати Виробнику свої витрати, в разі якщо Замовник відмовиться від замовлення вже після старту виробництва. З огляду на вищезгадане, просимо внести зміни в умови тендерної документації стосовно порядку оплати і внести пункт про передплату 30% до початку виробництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення авансового платежу. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення авансового платежу з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
 відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
 покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2019
UA-2019-07-25-000282-a3399e21777734151bd33d288eedfda8e
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП НВФ "ВЕМА-К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

10 вересня 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 вересня 2019 18:05
Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 18:05
Витяг ЄП.pdf
09 вересня 2019 18:05
17521_ВЕМА_К_Гарантія_09_09_19.rar
09 вересня 2019 18:05
9. Статут.pdf
09 вересня 2019 18:05
8. Рішення тендер.pdf
09 вересня 2019 18:05
5. Лист авторизація.pdf
09 вересня 2019 18:05
2. ТП.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС" #37250878

№ рішення у справі

63/38- р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

10 вересня 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2019 09:51
Статут завірений.pdf
10 вересня 2019 09:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НВФ "ВЕМА-К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС" 24 850 000,00
UAH з ПДВ
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НВФ "ВЕМА-К" 25 800 000,00
UAH з ПДВ
24 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 09:51
Статут завірений.pdf
10 вересня 2019 09:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 18:05
Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 18:05
Витяг ЄП.pdf
09 вересня 2019 18:05
17521_ВЕМА_К_Гарантія_09_09_19.rar
09 вересня 2019 18:05
9. Статут.pdf
09 вересня 2019 18:05
8. Рішення тендер.pdf
09 вересня 2019 18:05
5. Лист авторизація.pdf
09 вересня 2019 18:05
2. ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС"

ПП НВФ "ВЕМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС"
#37250878
Переможець 24 750 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 09:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС" #37250878

№ рішення у справі

63/38- р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС"
#37250878
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 09:43
35.1-14_2.1-25.pdf укладений
30 жовтня 2019 17:01
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 16:30
35.1-14.1_2.1-25,2.pdf укладений
19 листопада 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 15:47
ДУ№1_35.1-14_2.1-25 (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі документально підтвердженних обставин, що спричинили зміну істотних умов, які сторони не могли передбачити на момент укладання договору, керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" ( у редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) та пп.4 п.13.11 Договору, Сторони домовились подовжити строк дії Договору та виконання зобов'язань, щодо передання Товару , за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/2.1-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в договір відповідно до п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/2.1-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 27 246 731,24
UAH (в тому числі ПДВ 4 541 121,87 UAH)