Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Універсальна комунальна машина
Universal communal auto
Universal communal auto
Очікувана вартість
32 000 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000282-a ● 3399e21777734151bd33d288eedfda8e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Причина Олена Григорівна 281-71-82 o.prychyna@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Prychyna Olena 281-71-82 o.prychyna@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 12:31 |
Очікувана вартість: | 32 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,16% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 960000 UAH |
Publication date: | 25 липня 2019 12:14 |
Enquiries until: | 31 серпня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 32 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,16 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 тендерної документації
A detailed description of the procurement is given in Annex 1 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Універсальна комунальна машина (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Universal communal auto (own funds)
CPV: 34140000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Товар - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. або Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника авансовий платіж. Авансовий платіж здійснюється з розрахунку 30 % ціни Товару, зазначеного у конкретній письмовій заявці Замовника. The Customer, within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods, shall transfer 100% of the price of the actually delivered Goods to the Supplier's current account. Within 5 (five) calendar days from the date on which the Provider provides a bank guarantee for the advance payment in the amount of the advance payment, the Customer shall transfer to the settlement account of the Provider an advance payment. The advance payment is made at the rate of 30% of the cost of the Goods specified in the specific written application of the Customer. | Аванс | 5 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Решту 70% ціни Товару Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної та Акта приймання-передачі на поставлений Товар. The Customer transfers the remaining 70% of the value of the Goods to the Supplier's settlement account within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and signing by the parties of the invoice and the Acceptance-Transfer Act on the delivered Goods. Послуги - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичного надання Послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг. The Services: The Customer, within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Services, shall transfer 100% of the price of the actually delivered Services to the Supplier's current account. В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару/надання Послуг In the event, at the time of payment the financial plan of Boryspil International Airport State Enterprise has not been approved (not agreed upon) for the year, when financing is made, payment shall be effected within 10 working days after the official publication of the information on approval of the financial plan of Boryspil International Airport State Enterprise for the year, when financing is made, provided that the documents confirming the fact of Goods/Services delivery have been signed. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 15:17 |
2019_Оголошення_Універсальна_комунальна_машина_Eng_03.docx | |
23 серпня 2019 15:17 |
Тендерна документація _універсальна машина_03.docx | |
23 серпня 2019 15:17 |
Перелік змін_комунальна машина від 23.08.2019.docx | |
15 серпня 2019 12:41 |
Перелік змін_комунальна машина від 14.08.2019.docx |
23 серпня 2019 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 серпня 2019 15:17 |
2019_Оголошення_Універсальна_комунальна_машина_Eng_03.docx
|
||||||
23 серпня 2019 15:17 |
Тендерна документація _універсальна машина_03.docx
|
||||||
23 серпня 2019 15:17 |
Перелік змін_комунальна машина від 23.08.2019.docx
|
||||||
15 серпня 2019 12:41 |
Перелік змін_комунальна машина від 14.08.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предоплата
Дата подання: 29 липня 2019 10:32
Дата відповіді: 01 серпня 2019 09:42
Ми, як дистриб’ютор багатьох європейських виробників звертаємось до Вас з проханням внести зміни до умов Тендерної документації.
До закупівлі планується автомобіль, що є досить дорогим продуктом, він будується на шасі стороннього виробника, а виробництво відбувається індивідуально під специфічні технічні умови Замовника, до того ж автомобіль не являється технікою масового вжитку.
Згідно п.14.6.4 Договору За відмову від поставки Товару частково або повністю, Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 25% від ціни Договору.
Проте згідно умов договору, що викладено у додатку 8 тендерної документації фактично відсутня відповідальність Замовника в разі відмови від постачання після підписання договору чи старту виробництва. До того ж замовник фактично зняв з себе відповідальність за оплату не в строк згідно п.14.7.2 договору: «Штрафні санкції не застосовуються до Замовника у разі, якщо на момент здійснення оплати не затверджено Фінансовий план ДП МА «БОРИСПІЛЬ» на поточний рік». З огляду на фактичні строки постачання розрахунки можуть припасти на 2020 рік, на який, невідомо учасникам, чи затверджений фінансовий план, та жоден переможець тендерної закупівлі не може впливати на його затвердження.
Нормальна європейська практика – фінансування початку виробництва з боку Замовника для закупівлі матеріалів та воно ж служить гарантією можливості компенсувати Виробнику свої витрати, в разі якщо Замовник відмовиться від замовлення вже після старту виробництва.
З огляду на вищезгадане, просимо внести зміни в умови тендерної документації стосовно порядку оплати і внести пункт про передплату 30% до початку виробництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення авансового платежу. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення авансового платежу з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення авансового платежу. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення авансового платежу з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України:
відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги.
Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 вересня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП НВФ "ВЕМА-К" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС" |
24 850 000,00
UAH з ПДВ
|
24 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП НВФ "ВЕМА-К" |
25 800 000,00
UAH з ПДВ
|
24 810 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАХ СІСТЕМС" #37250878 |
Переможець |
24 750 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 16:30
|
35.1-14.1_2.1-25,2.pdf | укладений |
19 листопада 2020 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2020 15:47
|
ДУ№1_35.1-14_2.1-25 (1).pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 09:43
|
35.1-14_2.1-25.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі документально підтвердженних обставин, що спричинили зміну істотних умов, які сторони не могли передбачити на момент укладання договору, керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" ( у редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) та пп.4 п.13.11 Договору, Сторони домовились подовжити строк дії Договору та виконання зобов'язань, щодо передання Товару , за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення ціни Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 35.1-14/2.1-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни в договір відповідно до п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 35.1-14/2.1-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |