Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
475 500,00 UAH
UA-2019-07-25-000270-c cbd5336524164ec79866f66843336aea
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Людмила Олександрівна

+380731502389 010185dzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Вебсайт: http://zhodkl.zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Міщенко Людмила Олександрівна
+380731502389
010185dzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 12:55
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 12:55
Очікувана вартість: 475 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, село Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару протягом 7 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок, але не пізніше 31.12.2019 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 12:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
25 липня 2019 12:51
ДОДАТОК 4.doc
25 липня 2019 12:51
ДОДАТОК 3.doc
25 липня 2019 12:51
ДОДАТОК 2.doc
25 липня 2019 12:51
ДОДАТОК 1.doc
25 липня 2019 12:51
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість Товару
Дата подання: 25 липня 2019 14:51
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:03
Шановний замовник! Просимо внести інформацію до тендерної документації про кількість Товару
Відповідь: Доброго дня! В Тендерній документації в Розділі І "Загальні положення", п.4 "Інформація про предмет закупівлі"- інформація вказана.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 10:03
Дата відповіді: 26 липня 2019 17:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до додатку 2 Тендерної документації, у разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
2)До участі в закупівлі допускаються Фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до Розділу 5 тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та у випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скоркіна М.В. 441 180,00
UAH з ПДВ
441 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2019 17:23
Електронний підпис
10 серпня 2019 17:22
Технічна частина.pdf
10 серпня 2019 17:22
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2019 17:22
Проект договору.pdf
10 серпня 2019 17:22
Паспорт.pdf
10 серпня 2019 17:22
Ідентифікаційний код.pdf
10 серпня 2019 17:22
Iнструкцiя_ПК_Technic-Pro.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скоркіна М.В.

Інформація про відміну

Дата відміни
12 серпня 2019 12:55
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій