Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектної документації за об'єктом: «Реконструкція інженерних мереж дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Енергія» смт. Ворзель»
Очікувана вартість
1 997 721,18 UAH
UA-2019-07-25-000044-b ● 7ab32df50b01478faf0451e9d50e9c9f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Дехтяренко Наталія Борисівна 380442076176 vtp.kte@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 08:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 16:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 16:46 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 1 997 721,18 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 977,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектної документації за об’єктом: «Реконструкція інженерних мереж дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Енергія» смт. Ворзель» (ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт. Ворзель, Київська обл., смт. Ворзель, вул. Артема, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 08:35 |
ДКТ.doc |
25 липня 2019 08:35 |
Додаток 1 до ДКТ (Технічні вимоги).docx |
25 липня 2019 08:35 |
Додаток 2 до ДКТ (Цiнова пропозицiя).doc |
25 липня 2019 08:35 |
Додаток 3 до ДКТ (Проект договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виконання аналогічних договорів за останні 2 роки
Дата подання: 25 липня 2019 09:40
Дата відповіді: 29 липня 2019 11:20
Замовник вимагає: "Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів за останні 2 роки, копії відгуків колишніх замовників та дотримання наданих гарантій. Заповнити Довідку про виконання аналогічних договорів за останні 2 роки (за Формою 1)."
Які договори замовник відносить до аналогічних? Договори на розробку проектно-кошторисної документації?
Що означає "та дотримання наданих гарантій"? Як Учасник повинен це підтвердити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під «Аналогічними договорами» мається на увазі виконання робіт з реконструкції котельної (котлів, газоходів, димової труби) та реконструкції інженерних мереж (теплових, водопостачання, водовідведення, електричних).
«Дотримання наданих гарантій» необхідно підтвердити шляхом надання актів виконаних робіт, оформлених належним чином.
«Дотримання наданих гарантій» необхідно підтвердити шляхом надання актів виконаних робіт, оформлених належним чином.
Плани
Дата подання: 25 липня 2019 09:47
Дата відповіді: 29 липня 2019 11:22
Просимо надати плани об'єкту проектування. Замовник має плани в електронному вигляді у форматі dwg?
Відповідь: Плани приміщень будуть надані в форматі PDF за відповідним запитом (див. контактна особа з технічних питань, що зазначено в інформації для проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель).
Клас наслідків
Дата подання: 25 липня 2019 09:52
Дата відповіді: 29 липня 2019 11:23
Яка кількість осіб, які постійно перебувають на об'єкті проектування?
Яка кількість осіб, які періодично перебуває на об'єкт проектування?
Яка кількість осіб, які знаходяться ззовні об'єкту?
Відповідь: Дана інформація буде надана переможцю тендеру за відповідним запитом.
Оплата
Дата подання: 25 липня 2019 10:05
Дата відповіді: 29 липня 2019 11:23
1 Чи можливе отримання попередньої оплати з урахуванням Постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23 квітня 2014 р. № 117 ?
2. Чи можлива поетапна оплата? Виконали вишукування, передали замовнику по одному екземпляру звітів - замовник оплатив вартість вишукувань згідно кошторисів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Попередня оплата не передбачена основними умовами Договору.
Оплата за виконані проектні роботи здійснюється Замовником частинами за окремими видами виконаних проектних робіт та розділів проектних робіт, після підписання обома Сторонами відповідних Актів здачі-приймання виконаних проектних робіт, протягом 10 банківських днів.
Оплата за виконані проектні роботи здійснюється Замовником частинами за окремими видами виконаних проектних робіт та розділів проектних робіт, після підписання обома Сторонами відповідних Актів здачі-приймання виконаних проектних робіт, протягом 10 банківських днів.
Просимо надати додаткову технічну інформацію необхідну для складання кошторисів та розрахунку ціни
Дата подання: 29 липня 2019 14:09
Дата відповіді: 30 липня 2019 15:37
Для визначення попередніх об’ємів проектних робіт для складання кошторисів та розрахунку ціни тендерної пропозиції просимо надати:
- загальну площу території дитячого закладу;
- тип грунтових умов (по раніш виконаним інженерно-геологічним вишукуванням);
- загальний технічний стан (візуально) будівельних конструкцій;
- необхідність зовнішнього утеплення будівель корпусів;
- необхідність перепланування приміщень корпусів;
- уточнити – реконструкція внутрішніх інженерних мереж та обладнання, в тому числі і їдальні - в повному об’ємі заміна?;
- протяжність інженерних мереж, які підлягають реконструкції, в тому числі, від артезіанської свердловини водопроводу та міського колектору побутової каналізації;
- технічний стан теплових мереж, необхідність їх реконструкції та в якому об’ємі;
- по можливості, для попередньої уяви про об’єкт – зведений план інженерних мереж, за відсутністю, генеральний план або зйомка території.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На етапі розрахунку ціни пропозиції вартість робіт визначається відповідно до технічних вимог.
Щодо оплати за технічні умови, узгодження проектів, одержання експертного звіту
Дата подання: 29 липня 2019 14:13
Дата відповіді: 30 липня 2019 15:38
Просмо пояснити оплата за технічні умови від інженерних служб міста, узгодження проектів з інженерними службами та АПУ міста та одержання експертного заключення – оплата виконавцям - обов’язок Замовника чи Підрядника?
Відповідь: Отримання та оплата рахунків за погодження проектної документації у компетентних органах здійснюється Підрядником та компенсується Замовником на підставі документів, що обґрунтовують ці витрати, та входить в обсяг виконаних робіт, зазначений у актах здачі - приймання виконаних проектних робіт.
Щодо заключення спеціалізованої організації про технічний стан будівельних конструкцій
Дата подання: 29 липня 2019 14:23
Дата відповіді: 30 липня 2019 16:38
Чому не вказана у Технічних вимогах умова одержання заключення спеціалізованої організації про технічний стан будівельних конструкцій?
Обстеження будівельних конструкцій та складання Акту недостатньо для виконання проекту реконструкції. Просимо внести зміни або надати обгрунтовану відповідь.
Відповідь: Обстеження будівельних конструкцій необхідно виконувати відповідно до вимог нормативних документів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інноваційне будівництво" |
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-виробничий центр"СЕРВІТ" |
1 950 529,09
UAH з ПДВ
|
1 950 529,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інноваційне будівництво" #39424157 |
Відхилено |
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 16:12
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-виробничий центр"СЕРВІТ" #39074813 |
Переможець |
1 950 529,09
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №2177-31-19 частина 3.pdf | укладений |
30 серпня 2019 16:20
|
Договір №2177-31-19 частина 2.pdf | укладений |
30 серпня 2019 16:20
|
Договір №2177-31-19 частина 1.pdf | укладений |
30 серпня 2019 16:20
|