Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи протипожежного захисту
Очікувана вартість
308 761,00 UAH
UA-2019-07-24-001915-b 7b7cbea54801439cb46bb7504e983b88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кропивянський Володимир Віталійович

+380563062290 ptu76@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно- технічний навчальний заклад "Межівське професійно - технічне училище"
Код ЄДРПОУ: 02541831
Місцезнаходження: 52900, Україна , Дніпропетровська обл., Межова, Сонячна , 2
Контактна особа: Кропивянський Володимир Віталійович
+380563062290
ptu76@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 18:30
Очікувана вартість: 308 761,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Тендерна документація

26 липня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:32
робочий проект Садова 79.pdf
26 липня 2019 09:13
робочий проект Соборна 16.pdf
25 липня 2019 17:22
Робочий проект вул.Садова 79_ система пожежної сигналізації _2.pdf
25 липня 2019 17:22
Робочий проект вул.Миру 54 _1.pdf
25 липня 2019 15:22
Дефектний акт.doc
24 липня 2019 18:25
ТД по протипожежній сигналізації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по предмету
Дата подання: 25 липня 2019 16:55
Дата відповіді: 26 липня 2019 09:15
Добрий день! Просимо надати проект встановлених систем. Дякуємо
Відповідь: Проекти опубліковані. Дякуємо за запитання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000030 ● 2172005f44a14e3fbda3ae2d4ddfb1dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.11.2019 № 191

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-07-24-001915-b 24.07.2019 Державний професійно-технічний навчальний заклад «Межівське професійно-технічне училище» (код за ЄДРПОУ 02541831) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-19 12:20:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Встановлення системи протипожежного захисту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-24-001915-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно абзацу 9 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору від 12.09.2019 №1, а дані зміни опубліковані в системі 20.09.2019 року, тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди від 12.09.2019 №1?
2. Згідно з абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю публікується протягом двох днів з дня його укладання.
Відповідно до розділу XVII «Додатки до договору» Договору від 23.08.2019 року №60, невід’ємною частиною договору є: локальний кошторис, відомість ресурсів, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником з договором опублікував лише Календарний графік виконання та Специфікацію. Інші перелічені додатки опубліковано не було, що є порушенням абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
Чому Замовником опубліковано лише частину договору, а не договір в повному обсязі?
3. Згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації необхідно надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди автотранспорту.
Згідно з частиною 2 статті 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно частини 1 статті 220 ЦКУ у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Переможець у складі пропозиції за лотами №1 та №3 надано копію договору оренди автомобіля №07/12/18 від 07.12.2018 року без додержання норми частини 2 статті 799 ЦКУ, отже договір №07/12/18 є нікчемним.
Таким чином, Переможець не задовольнив вимогу Замовника щодо надання договору оренди автотранспорту.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
4. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації необхідно було надати кольорову скановану копію укладеного договору за останні два роки та кольорову скановану копію відгуку на надання послуги (з зазначенням № договору, дати його укладання, суми договору та обсягу виконання) згідно наданого договору.
Переможець за лотами №1 та №3 було надано відгуки від замовників щодо надання аналогічних послуг, в яких відсутня інформація стосовно номеру договору, його дати укладання та суми, що не відповідає вимозі до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" надав документи, що не відповідають тендерній документації Замовника та згідно до статті 30 Закону повинен був бути відхиленим.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-25 12:51:20

Пояснення по ЛОТ 1

Згідно Вашої вимоги про надання пояснення по Моніторингу до закупівлі «Встановлення системи протипожежного захисту» (UA-2019-07-24-001915-b) навчальний корпус №1 вул. Миру, 54 повідомляємо наступне:
1. «Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди від 12.09.2019 №1?»
Порушення строку оприлюднення Додаткової угоди від 12.09.2019 №1 сталося зв’язку з тим, що оригінал Додаткової угоди від 12.09.2019 №1 надійшов через відділення «Нова Пошта» тільки 20.09.2019 і тому не було можливості відсканувати оригінал додаткової угоди. Додаткову угоду було опубліковано в день її отримання у відділенні «Нова Пошта».

2. «Замовником з договором опублікував лише Календарний графік виконання та Специфікацію. Інші перелічені додатки опубліковано не було, що є порушенням абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону. Чому Замовником опубліковано лише частину договору, а не договір в повному обсязі?»
Під час сканування та публікації договору та додатків до договору сталася технічна помилка, а саме файл з локальним кошторисом, відомістю ресурсів, договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва не було доєднано до договору про закупівлю, та не було перевірено чи дійсно опубліковані вказані додатки. Станом на 13.11.2019р, після виявлення вказаних недоліків, додатки опубліковані.

3. «Переможець у складі пропозиції за лотами №1 та №3 надано копію договору оренди автомобіля №07/12/18 від 07.12.2018 року без додержання норми частини 2 статті 799 ЦКУ, отже договір №07/12/18 є нікчемним».
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації необхідно було надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди автотранспорту. В складі своєї пропозиці ТОВ «Системи протипожежного захисту» надали копію договору оренди спеціалізованого автомобіля PEGEOT BOXER д/н АЕ8760РА, який належить директору та засновнику ТОВ «Системи протипожежного захисту» Гур’єву Олександру Васильовичу. В зв’язку з тим, що в тендерній документації не було вимоги про нотаріальне посвідчення договору оренди автомобіля тому і було прийняте рішення про відповідність пропозиції ТОВ «Системи протипожежного захисту» тендерній документації.
4. «Переможець за лотами №1 та №3 було надано відгуки від замовників щодо надання аналогічних послуг, в яких відсутня інформація стосовно номеру договору, його дати укладання та суми, що не відповідає вимозі до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації.»
Переможцем торгів ТОВ «Системи протипожежного захисту» в складі своєї пропозиції було надано скан договору №41 від 19.02.2019 про надання послуг з встановлення пожежної сигналізації на суму 20181,66 грн без ПДВ. та скан договору №39 від 19.02.2019 на суму 9324, 55 грн без ПДВ. та листи рекомендації з зазначенням № договору, дати його укладання, суми договору та обсягу виконання)

При проведенні моніторингу закупівлі прохаємо врахувати, що:
1. Основним критерієм визначення переможця торгів по даній закупівлі була ціна, а ТОВ «Системи протипожежного захисту» надав пропозицію з найнижчою ціною.
2. Після визначення переможця не надійшло жодної скарги від учасників процедури на рішення про визначення переможця.
3. Тендерним комітетом було проведено моніторинг в телефонному режимі з замовниками аналогічних послуг, які їм надало ТОВ «Системи протипожежного захисту». І від замовників скарг на якість виконання послуг наданих не було.


Голова тендерного комітету В.В.Кропив’янський

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-19 12:20:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Встановлення системи протипожежного захисту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-24-001915-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно абзацу 9 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору від 12.09.2019 №1, а дані зміни опубліковані в системі 20.09.2019 року, тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди від 12.09.2019 №1?
2. Згідно з абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю публікується протягом двох днів з дня його укладання.
Відповідно до розділу XVII «Додатки до договору» Договору від 23.08.2019 року №60, невід’ємною частиною договору є: локальний кошторис, відомість ресурсів, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником з договором опублікував лише Календарний графік виконання та Специфікацію. Інші перелічені додатки опубліковано не було, що є порушенням абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
Чому Замовником опубліковано лише частину договору, а не договір в повному обсязі?
3. Згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації необхідно надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди автотранспорту.
Згідно з частиною 2 статті 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно частини 1 статті 220 ЦКУ у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Переможець у складі пропозиції за лотами №1 та №3 надано копію договору оренди автомобіля №07/12/18 від 07.12.2018 року без додержання норми частини 2 статті 799 ЦКУ, отже договір №07/12/18 є нікчемним.
Таким чином, Переможець не задовольнив вимогу Замовника щодо надання договору оренди автотранспорту.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
4. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації необхідно було надати кольорову скановану копію укладеного договору за останні два роки та кольорову скановану копію відгуку на надання послуги (з зазначенням № договору, дати його укладання, суми договору та обсягу виконання) згідно наданого договору.
Переможець за лотами №1 та №3 було надано відгуки від замовників щодо надання аналогічних послуг, в яких відсутня інформація стосовно номеру договору, його дати укладання та суми, що не відповідає вимозі до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" надав документи, що не відповідають тендерній документації Замовника та згідно до статті 30 Закону повинен був бути відхиленим.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-25 12:54:21

Пояснення по ЛОТ3

Згідно Вашої вимоги про надання пояснення по Моніторингу до закупівлі «Встановлення системи протипожежного захисту» (UA-2019-07-24-001915-b) навчальний корпус №2 вул. Садова, 79 повідомляємо наступне:
1. «Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди від 12.09.2019 №1?»
Порушення строку оприлюднення Додаткової угоди від 12.09.2019 №1 сталося зв’язку з тим, що оригінал Додаткової угоди від 12.09.2019 №1 надійшов через відділення «Нова Пошта» тільки 20.09.2019 і тому не було можливості відсканувати оригінал додаткової угоди. Додаткову угоду було опубліковано в день її отримання у відділенні «Нова Пошта».

2. «Замовником з договором опублікував лише Календарний графік виконання та Специфікацію. Інші перелічені додатки опубліковано не було, що є порушенням абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону. Чому Замовником опубліковано лише частину договору, а не договір в повному обсязі?»
Під час сканування та публікації договору та додатків до договору сталася технічна помилка, а саме файл з локальним кошторисом, відомістю ресурсів, договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва не було доєднано до договору про закупівлю, та не було перевірено чи дійсно опубліковані вказані додатки. Станом на 13.11.2019р, після виявлення вказаних недоліків, додатки опубліковані.

3. «Переможець у складі пропозиції за лотами №1 та №3 надано копію договору оренди автомобіля №07/12/18 від 07.12.2018 року без додержання норми частини 2 статті 799 ЦКУ, отже договір №07/12/18 є нікчемним».
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації необхідно було надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди автотранспорту. В складі своєї пропозиці ТОВ «Системи протипожежного захисту» надали копію договору оренди спеціалізованого автомобіля PEGEOT BOXER д/н АЕ8760РА, який належить директору та засновнику ТОВ «Системи протипожежного захисту» Гур’єву Олександру Васильовичу. В зв’язку з тим, що в тендерній документації не було вимоги про нотаріальне посвідчення договору оренди автомобіля тому і було прийняте рішення про відповідність пропозиції ТОВ «Системи протипожежного захисту» тендерній документації.
4. «Переможець за лотами №1 та №3 було надано відгуки від замовників щодо надання аналогічних послуг, в яких відсутня інформація стосовно номеру договору, його дати укладання та суми, що не відповідає вимозі до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації.»
Переможцем торгів ТОВ «Системи протипожежного захисту» в складі своєї пропозиції було надано скан договору №41 від 19.02.2019 про надання послуг з встановлення пожежної сигналізації на суму 20181,66 грн без ПДВ. та скан договору №39 від 19.02.2019 на суму 9324, 55 грн без ПДВ. та листи рекомендації з зазначенням № договору, дати його укладання, суми договору та обсягу виконання)

При проведенні моніторингу закупівлі прохаємо врахувати, що:
1. Основним критерієм визначення переможця торгів по даній закупівлі була ціна, а ТОВ «Системи протипожежного захисту» надав пропозицію з найнижчою ціною.
2. Після визначення переможця не надійшло жодної скарги від учасників процедури на рішення про визначення переможця.
3. Тендерним комітетом було проведено моніторинг в телефонному режимі з замовниками аналогічних послуг, які їм надало ТОВ «Системи протипожежного захисту». І від замовників скарг на якість виконання послуг наданих не було.


Голова тендерного комітету В.В.Кропив’янський


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016р. установлено порушення вимоги абзацу 2 Розділу ІІ)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Встановлення системи пожежної сигналізації і системи оповіщування про пожежу та управління евакуювання людей
Опис предмету закупівлі:
навчальний корпус №2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 109 327,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 093,27 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 серпня 2019 15:34
Закінчення: 09 серпня 2019 16:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Встановлення системи пожежної сигналізації і системи оповіщування про пожежу та управління евакуювання людей
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52700, Україна, Дніпропетровська область, смт Петропавлівка, вул. Садова, 79
Дата доставки: 31 серпня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 62 340,00
UAH з ПДВ
49 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 96 149,57
UAH з ПДВ
58 296,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХИСТ СПЕКТР" 74 796,89
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС" 81 319,20
UAH з ПДВ
81 319,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 84 672,00
UAH з ПДВ
84 672,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 66 000,00
UAH з ПДВ
51 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САЛАМАНДР 92 703,49
UAH з ПДВ
92 703,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПГ ФЕНІКС 91 214,54
UAH з ПДВ
91 214,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 14:23
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:21
Довідка МВС на 12.07.19.pdf
12 серпня 2019 14:20
Електронний підпис
09 серпня 2019 18:21
Електронний підпис
08 серпня 2019 17:34
Електронний підпис
08 серпня 2019 17:33
копія статуту.pdf
08 серпня 2019 17:33
Договір монтаж СПС.pdf
08 серпня 2019 17:32
Посвідчення.rar
08 серпня 2019 17:32
кошторис ЛОТ 3.pdf
08 серпня 2019 17:32
копія паспорту та ІПН.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 16:25
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:24
фінансова завітність.pdf
08 серпня 2019 16:24
трудові.pdf
08 серпня 2019 16:24
Технічні вимоги.pdf
08 серпня 2019 16:24
Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 16:24
ст.17.pdf
08 серпня 2019 16:24
спр 1.pdf
08 серпня 2019 16:24
спд 3.pdf
08 серпня 2019 16:24
сертифікати інженерів.pdf
08 серпня 2019 16:24
сертифікат.pdf
08 серпня 2019 16:24
сертифікат акб.pdf
08 серпня 2019 16:24
проект.pdf
08 серпня 2019 16:24
працівники.pdf
08 серпня 2019 16:24
повноваження підпису.pdf
08 серпня 2019 16:24
Обладнання.pdf
08 серпня 2019 16:24
машини ох-004.pdf
08 серпня 2019 16:24
лот 3.pdf
08 серпня 2019 16:24
лот 2.pdf
08 серпня 2019 16:24
лот 1.pdf
08 серпня 2019 16:24
ліцензія.pdf
08 серпня 2019 16:24
Лист про п.pdf
08 серпня 2019 16:24
кошториси 3.pdf
08 серпня 2019 16:24
кошториси 2.pdf
08 серпня 2019 16:24
кошториси 1.pdf
08 серпня 2019 16:24
Копія-Статут.pdf
08 серпня 2019 16:24
Копія-Сертифікат.pdf
08 серпня 2019 16:24
календарні графіки.pdf
08 серпня 2019 16:24
ду 439.pdf
08 серпня 2019 16:24
Договір оренди Ох 004.pdf
08 серпня 2019 16:24
Договір (копія).pdf
08 серпня 2019 16:24
відгук 439 Голосієво.pdf
08 серпня 2019 16:24
аналогічний досвід.pdf
08 серпня 2019 16:24
акти до 439 голос.pdf
08 серпня 2019 16:24
акт в експлуатацію.pdf
08 серпня 2019 16:24
sert_tiras_p.pdf
08 серпня 2019 16:24
sert_os.pdf
08 серпня 2019 16:24
sert_os (1).pdf
08 серпня 2019 16:24
sert_opovishchennya.pdf
08 серпня 2019 16:24
sert_opovishchennya (1).pdf
08 серпня 2019 16:24
sert_dj_1230_1220.pdf
08 серпня 2019 16:24
sert_2019_2022_9.pdf
08 серпня 2019 16:24
sert_2019_202 (1).pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 16:30
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:28
тех.умови 02.pdf
07 серпня 2019 16:28
тех.умови 01.pdf
07 серпня 2019 16:28
пропозиція.pdf
07 серпня 2019 16:28
ЛС 06.pdf
07 серпня 2019 16:28
ЛС 05.pdf
07 серпня 2019 16:28
ЛС 04.pdf
07 серпня 2019 16:28
ЛС 03.pdf
07 серпня 2019 16:28
ЛС 02.pdf
07 серпня 2019 16:28
ЛС 01.pdf
07 серпня 2019 16:28
Звед. кошт. 02.pdf
07 серпня 2019 16:28
Звед. кошт. 01.pdf
07 серпня 2019 16:28
ДЦ 02.pdf
07 серпня 2019 16:28
ДЦ 01.pdf
07 серпня 2019 16:28
договір 08.pdf
07 серпня 2019 16:28
договір 07.pdf
07 серпня 2019 16:27
договір 06.pdf
07 серпня 2019 16:27
договір 05.pdf
07 серпня 2019 16:27
договір 04.pdf
07 серпня 2019 16:27
договір 03.pdf
07 серпня 2019 16:27
договір 02.pdf
07 серпня 2019 16:27
договір 01.pdf
07 серпня 2019 16:27
ВР 03.pdf
07 серпня 2019 16:27
ВР 02.pdf
07 серпня 2019 16:27
ВР 01.pdf
07 серпня 2019 16:27
Труд. кн..pdf
07 серпня 2019 16:27
про ст. 17.pdf
07 серпня 2019 16:27
Посвідчення.pdf
07 серпня 2019 16:27
паспорт код.pdf
07 серпня 2019 16:27
Ліцензія.pdf
07 серпня 2019 16:27
лист згода.pdf
07 серпня 2019 16:27
інфа.pdf
07 серпня 2019 16:26
дов. про штат.pdf
07 серпня 2019 16:26
дов. про повноваження.pdf
07 серпня 2019 16:26
Дов. МТБ з додатком.pdf
07 серпня 2019 16:26
ВИТЯГ з ЄДРЮОФОП ТА ГФ.pdf
07 серпня 2019 16:26
виписка ЄДРЮОФОП.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 07:46
Електронний підпис
08 серпня 2019 07:46
Цінова пропозиція Лот3.pdf
08 серпня 2019 07:46
Кошторис Лот3.rar
08 серпня 2019 07:46
Ліцензія завір.pdf
08 серпня 2019 07:46
лист судимість.pdf
08 серпня 2019 07:46
Протокол_зборів.pdf
08 серпня 2019 07:46
Фін_звіт 2017.PDF
08 серпня 2019 07:46
Навчання.rar
08 серпня 2019 07:46
Фін_звіт 2018.pdf
08 серпня 2019 07:46
статут.pdf
08 серпня 2019 07:46
лист персональні дані.pdf
08 серпня 2019 07:46
Трудовые.rar
08 серпня 2019 07:46
Ліцензія кол.pdf
08 серпня 2019 07:46
Технічні вимоги.pdf
08 серпня 2019 07:46
лист навчання.pdf
08 серпня 2019 07:46
Свідоцва транспорт.rar
08 серпня 2019 07:46
лист податки.pdf
08 серпня 2019 07:46
Довідка ст. 17.pdf
08 серпня 2019 07:46
Звіт 1ДФ 2018.pdf
08 серпня 2019 07:46
довідка працівники.pdf
08 серпня 2019 07:46
Витяг_ЕДРП.pdf
08 серпня 2019 07:46
дипломи.rar
08 серпня 2019 07:46
Витяг_статистика.pdf
08 серпня 2019 07:46
лист конкуренция.pdf
08 серпня 2019 07:46
Договора АПС.rar
08 серпня 2019 07:46
Графік_вик_робіт.pdf
08 серпня 2019 07:46
Акт приема-перед_офис.pdf
08 серпня 2019 07:46
Дод 6_проект Договора.pdf
08 серпня 2019 07:46
Акт приема_перед_склад.pdf
08 серпня 2019 07:46
довідка досвiд робiт.pdf
08 серпня 2019 07:46
Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2019 07:46
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 16:46
розрахунокЗП.pdf
08 серпня 2019 16:46
розрахунок витрати.pdf
08 серпня 2019 16:46
поснювальна записка.pdf
08 серпня 2019 16:46
підсумкова відомість.pdf
08 серпня 2019 16:46
об'єктний кошторис.pdf
08 серпня 2019 16:46
локальний кошторис.pdf
08 серпня 2019 16:46
календарний графік3.pdf
08 серпня 2019 16:46
зведений кошторис.pdf
08 серпня 2019 16:46
договірна ціна.pdf
08 серпня 2019 16:46
дефектний акт садова,79.pdf
08 серпня 2019 16:46
цпх Порщай.pdf
08 серпня 2019 16:46
цпх Лісовський.pdf
08 серпня 2019 16:46
цпх Кетрушка.pdf
08 серпня 2019 16:46
тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 16:46
статут СКМ МОНТАЖ.pdf
08 серпня 2019 16:46
ст.17.pdf
08 серпня 2019 16:46
ст 17.pdf
08 серпня 2019 16:46
сертифікат.pdf
08 серпня 2019 16:46
проект договору.pdf
08 серпня 2019 16:46
наказ на призначення.pdf
08 серпня 2019 16:46
наказ ДСНС.pdf
08 серпня 2019 16:46
лист згода Порощай.pdf
08 серпня 2019 16:46
лист згода Лісовський.pdf
08 серпня 2019 16:46
лист згода Кетрушка.pdf
08 серпня 2019 16:46
лист відгук.pdf
08 серпня 2019 16:46
договір оренди.pdf
08 серпня 2019 16:46
договір оренди на ТЗ.pdf
08 серпня 2019 16:46
договір №91.pdf
08 серпня 2019 16:46
довідка працівники.pdf
08 серпня 2019 16:46
довідка МТБ.pdf
08 серпня 2019 16:46
довідка довкілля.pdf
08 серпня 2019 16:46
Витяг.pdf
08 серпня 2019 16:46
Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2019 16:46
Виписка.pdf
08 серпня 2019 16:46
баланс.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 17:51
Електронний підпис
08 серпня 2019 17:49
Кошторис лот 1.pdf
08 серпня 2019 17:49
Кошторис Лот2.pdf
08 серпня 2019 17:49
Кошторис Лот 3.pdf
08 серпня 2019 17:49
Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 17:49
Стаття 17.pdf
08 серпня 2019 17:49
Про працівників.pdf
08 серпня 2019 17:48
Пояснювальна записка.pdf
08 серпня 2019 17:48
МТБ.pdf
08 серпня 2019 17:48
Лист-гарантія про акт.pdf
08 серпня 2019 17:48
Копія Статуту.pdf
08 серпня 2019 17:48
Копія протоколу.pdf
08 серпня 2019 17:48
Копія оренди будівлі.pdf
08 серпня 2019 17:48
Копія ліцензії.pdf
08 серпня 2019 17:48
Копія витягу ПДВ.pdf
08 серпня 2019 17:47
Копії свідоцтв.pdf
08 серпня 2019 17:47
Довідка-пояснення.pdf
08 серпня 2019 17:47
Довідка про трудові.pdf
08 серпня 2019 17:47
Довідка про досвід.pdf
08 серпня 2019 17:47
До ліцензії.pdf
08 серпня 2019 17:47
Дефектний акт 3.pdf
08 серпня 2019 17:47
Дефектний акт 2.pdf
08 серпня 2019 17:47
Дефектний акт 1.pdf
08 серпня 2019 17:46
Договір.pdf
08 серпня 2019 17:46
Відгук.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 15:55
Електронний підпис
08 серпня 2019 15:24
пропозиція всі лоти2.pdf
08 серпня 2019 15:24
пропозиція всі лоти.pdf
08 серпня 2019 15:24
кошторис лот 3.PDF
08 серпня 2019 15:24
пропозиція лот3.pdf
08 серпня 2019 15:23
7. інші документи.rar
08 серпня 2019 15:23
3. Відповідність ТЗ.rar
08 серпня 2019 15:23
2. Відповідність ст 17.rar
08 серпня 2019 15:23
Працівники.rar
08 серпня 2019 15:23
Аналогічний д-р.rar

Публічні документи

08 серпня 2019 16:51
Технічні вимоги.pdf
08 серпня 2019 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 16:51
Статут2.pdf
08 серпня 2019 16:51
Статут1.pdf
08 серпня 2019 16:51
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 16:51
Лицензия пож.pdf
08 серпня 2019 16:51
Лист-згода.pdf
08 серпня 2019 16:51
кошторис Лот 3.pdf
08 серпня 2019 16:51
Звітність.pdf
08 серпня 2019 16:50
договор аренды.pdf
08 серпня 2019 16:50
Довідки.pdf
08 серпня 2019 16:50
Витяг1.pdf
08 серпня 2019 16:50
Витяг з реєстру.pdf
08 серпня 2019 16:50
Виписка1.pdf
08 серпня 2019 16:50
анкета.pdf
08 серпня 2019 16:50
8 смета аналог.pdf
08 серпня 2019 16:50
8 смета аналог дог.pdf
08 серпня 2019 16:50
8 лист-відгук.pdf
08 серпня 2019 16:50
8 аналог договір.pdf
08 серпня 2019 16:50
8 акт аналог дог .pdf
08 серпня 2019 16:50
6 трудові.pdf
08 серпня 2019 16:50
5 працівники.pdf
08 серпня 2019 16:50
4 обладнання.pdf
08 серпня 2019 16:50
2 Наказ про директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ЗАХИСТ СПЕКТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС"

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВ САЛАМАНДР

ТОВ СПГ ФЕНІКС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 49 990,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2019 16:54

Документи

10 серпня 2019 16:54
Електронний підпис
10 серпня 2019 16:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
49 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2019 16:54
Електронний підпис
10 серпня 2019 16:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 09:00
Локальний кошторис Садова 79.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 11:42
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 09:31
ДУ сигналізація.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 10:30
ДУ сигналізація.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 10:23
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 12:09
договір укладений
23 серпня 2019 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження сроку виконання
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Локальний кошторис Садова 79
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 990,00
UAH