Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики)
Очікувана вартість
713 300,00 UAH
UA-2019-07-24-001777-b ● fb3746049a9442f0a499e8e98de0b910
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Вебсайт: | http://podilruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 13:03 |
Очікувана вартість: | 713 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 566,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 17:02 |
ТД від 19.07.19 № 147.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-24-001777-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 29 липня 2019 16:28
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій (при наявності).Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій (при наявності).
Розгорнути
Згорнути
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій (при наявності).Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій (при наявності).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 14:59
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 01.08.2019 № 156 повідомляємо.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Затверджена та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39180000-7 «Лабораторні меблі» (Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики) підготовлена з урахуванням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням основних принців здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Затверджена та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39180000-7 «Лабораторні меблі» (Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики) підготовлена з урахуванням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням основних принців здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону.
Відповідь на вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а1.
Номер вимоги: UA-2019-07-24-001777-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 29 липня 2019 16:32
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 15:00
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 01.08.2019 № 156 повідомляємо.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Затверджена та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39180000-7 «Лабораторні меблі» (Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики) підготовлена з урахуванням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням основних принців здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Затверджена та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39180000-7 «Лабораторні меблі» (Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики) підготовлена з урахуванням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням основних принців здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону.
Відповідь на вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
673 020,00
UAH з ПДВ
|
673 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Cкуловатов Олександр |
711 000,00
UAH з ПДВ
|
711 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
673 020,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 20:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 12:25
|
Договір 348.PDF | укладений |
30 серпня 2019 12:24
|