Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики)
Очікувана вартість
713 300,00 UAH
UA-2019-07-24-001777-b fb3746049a9442f0a499e8e98de0b910
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:03
Очікувана вартість: 713 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 566,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 17:06
Електронний підпис
24 липня 2019 17:02
ТД від 19.07.19 № 147.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-001777-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 29 липня 2019 16:28
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій (при наявності).Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій (при наявності).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 14:59
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 01.08.2019 № 156 повідомляємо.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Затверджена та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39180000-7 «Лабораторні меблі» (Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики) підготовлена з урахуванням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням основних принців здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а1.
Номер вимоги: UA-2019-07-24-001777-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 29 липня 2019 16:32
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 15:00
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 01.08.2019 № 156 повідомляємо.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Затверджена та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39180000-7 «Лабораторні меблі» (Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики) підготовлена з урахуванням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням основних принців здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 673 020,00
UAH з ПДВ
673 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 711 000,00
UAH з ПДВ
711 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 18:15
Електронний підпис
19 серпня 2019 18:14
Документи 17ст.pdf
09 серпня 2019 13:50
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:49
Пропозиція.part1.rar
09 серпня 2019 13:49
Пропозиція.part2.rar
09 серпня 2019 13:49
Пропозиція.part3.rar
09 серпня 2019 13:49
Пропозиція.part4.rar
09 серпня 2019 13:49
Реєстр.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 14:13
ч1 та ч.2 ст. 17 Закону.pdf
07 серпня 2019 14:13
Ціна (3).pdf
07 серпня 2019 14:13
Уповноважена особа.pdf
07 серпня 2019 14:13
СУбпідряд.pdf
07 серпня 2019 14:13
Строк дії.pdf
07 серпня 2019 14:13
Проект.pdf
07 серпня 2019 14:13
про ліцензію.pdf
07 серпня 2019 14:13
Погодження.pdf
07 серпня 2019 14:13
кваліф вимоги1.pdf
07 серпня 2019 14:13
Документи на товар.pdf
07 серпня 2019 14:13
Додаток 7.pdf
07 серпня 2019 14:13
довкілля1.pdf
07 серпня 2019 14:13
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 673 020,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
673 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 12:25
Договір 348.PDF укладений
30 серпня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 673 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 170,00 UAH)