Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики)
Очікувана вартість
713 300,00 UAH
UA-2019-07-24-001777-b fb3746049a9442f0a499e8e98de0b910
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:03
Очікувана вартість: 713 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 566,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-001777-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 29 липня 2019 16:28
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій (при наявності).Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), дійсних на дату розкриття пропозицій (при наявності).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 14:59
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 01.08.2019 № 156 повідомляємо.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Затверджена та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39180000-7 «Лабораторні меблі» (Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики) підготовлена з урахуванням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням основних принців здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а1.
Номер вимоги: UA-2019-07-24-001777-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 29 липня 2019 16:32
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 15:00
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 01.08.2019 № 156 повідомляємо.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Затверджена та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39180000-7 «Лабораторні меблі» (Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики) підготовлена з урахуванням вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням основних принців здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-07-24-001777-b.а2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 673 020,00
UAH з ПДВ
673 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 711 000,00
UAH з ПДВ
711 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 18:15
sign.p7s
19 серпня 2019 18:14
Документи 17ст.pdf
09 серпня 2019 13:50
sign.p7s
09 серпня 2019 13:49
Пропозиція.part1.rar
09 серпня 2019 13:49
Пропозиція.part2.rar
09 серпня 2019 13:49
Пропозиція.part3.rar
09 серпня 2019 13:49
Пропозиція.part4.rar
09 серпня 2019 13:49
Реєстр.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 14:13
ч1 та ч.2 ст. 17 Закону.pdf
07 серпня 2019 14:13
Ціна (3).pdf
07 серпня 2019 14:13
Уповноважена особа.pdf
07 серпня 2019 14:13
СУбпідряд.pdf
07 серпня 2019 14:13
Строк дії.pdf
07 серпня 2019 14:13
Проект.pdf
07 серпня 2019 14:13
про ліцензію.pdf
07 серпня 2019 14:13
Погодження.pdf
07 серпня 2019 14:13
кваліф вимоги1.pdf
07 серпня 2019 14:13
Документи на товар.pdf
07 серпня 2019 14:13
Додаток 7.pdf
07 серпня 2019 14:13
довкілля1.pdf
07 серпня 2019 14:13
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 673 020,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
673 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 серпня 2019 12:25
Договір 348.PDF укладений
30 серпня 2019 12:24
sign.p7s укладений
03 січня 2020 20:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 673 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 170,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку