Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для інклюзивно-ресурсного центру (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001772-b b78fe9e314be465ebaff32ab946814ff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тимцуник Олена Дмитрівна

+380434921482 irc_pischanka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Піщанської районної ради
Код ЄДРПОУ: 42861609
Місцезнаходження: 24700, Україна , Вінницька обл., Піщанка, вул.Центральна,46
Контактна особа: Тимцуник Олена Дмитрівна
+380434921482
irc_pischanka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 17:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:04
Очікувана вартість: 59 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 од
Комп’ютерне обладнання для інклюзивно-ресурсного центру (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24700, Україна, Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Центральна,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі на рахунок Учасника за фактично поставлений товар на підставі накладної та акту приймання-передачі. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:48
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання:
1. Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути кращим) усім вимогам та характеристикам наведеним у додатку № 4 до ТД.
2. Відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» розлілу 1. «Загальні положення», в пункті 1.2. зазначено «У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях, оголошених Замовником відповідно до цього Порядку».
3.Внесені зміни в ТД. Роздул 4. Кваліфікаційні вимоги, подання та ранжування пропозицій .4.1 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Доповнено пунктом: 11. Інформацію, у вигляді порівняльної таблиці, відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник, його місцезнаходження, марка, модель, технічна характеристика та фото ілюстрації запропонованого обладнання для можливості перевірки товару технічним вимогам Замовника).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 17:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 57 924,00
UAH з ПДВ
57 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 57 924,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:55

Документи

06 серпня 2019 14:55
Протокол № 11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
57 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 14:55
Протокол № 11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
13 серпня 2019 17:23