Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання для інклюзивно-ресурсного центру (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001772-b ● b78fe9e314be465ebaff32ab946814ff
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Піщанської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42861609 |
Місцезнаходження: | 24700, Україна , Вінницька обл., Піщанка, вул.Центральна,46 |
Контактна особа: |
Тимцуник Олена Дмитрівна +380434921482 irc_pischanka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 17:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 17:04 |
Очікувана вартість: | 59 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 од
Комп’ютерне обладнання для інклюзивно-ресурсного центру (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Центральна,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі на рахунок Учасника за фактично поставлений товар на підставі накладної та акту приймання-передачі. Джерело фінансування - бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 14:58 |
Внесені зміни в ТД від 26.07.2019.docx |
26 липня 2019 14:58 |
ТД із змінами.docx |
26 липня 2019 14:58 |
Внесені зміни в ТД від 26.07.2019.docx
|
||
26 липня 2019 14:58 |
ТД із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:48
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання:
1. Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути кращим) усім вимогам та характеристикам наведеним у додатку № 4 до ТД.
2. Відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» розлілу 1. «Загальні положення», в пункті 1.2. зазначено «У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях, оголошених Замовником відповідно до цього Порядку».
3.Внесені зміни в ТД. Роздул 4. Кваліфікаційні вимоги, подання та ранжування пропозицій .4.1 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Доповнено пунктом: 11. Інформацію, у вигляді порівняльної таблиці, відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник, його місцезнаходження, марка, модель, технічна характеристика та фото ілюстрації запропонованого обладнання для можливості перевірки товару технічним вимогам Замовника).
1. Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути кращим) усім вимогам та характеристикам наведеним у додатку № 4 до ТД.
2. Відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» розлілу 1. «Загальні положення», в пункті 1.2. зазначено «У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях, оголошених Замовником відповідно до цього Порядку».
3.Внесені зміни в ТД. Роздул 4. Кваліфікаційні вимоги, подання та ранжування пропозицій .4.1 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Доповнено пунктом: 11. Інформацію, у вигляді порівняльної таблиці, відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник, його місцезнаходження, марка, модель, технічна характеристика та фото ілюстрації запропонованого обладнання для можливості перевірки товару технічним вимогам Замовника).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
57 924,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
13 серпня 2019 17:23
|