Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV 42110000-3 по ДК 021-2015: — Турбіни та мотори (Система трубна модернізована конденсаторів ТЖН )
Очікувана вартість
30 772 800,00 UAH
UA-2019-07-24-001316-b de61d1cda21a434ea242c707b29f1a84
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довганюк Ирина Григорьевна

380513642286 dovganyuk@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК «Енергоатом»
Код ЄДРПОУ: 20915546
Вебсайт: http://www.sunpp.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Миколаївської обл., м. Южноукраїнськ
Контактна особа: Довганюк Ирина Григорьевна
380513642286
dovganyuk@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Додатки:

1. «Технічне обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі конденсаторів ТЖН для енергоблоку №3 ВП ЮУАЕС», затверджене ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» 02.04.2019р - 1 прим. на 4-х арк.
2. «Експертний висновок» Інституту проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного від 08.04.2019 - 1 прим. на 4-х арк.
3. Лист Інституту проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного від 09.04.2019 року №52/257 на адресу першого віце-президента - технічного директора ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» щодо експертного висновку на конденсатор типу КП-1650/1М парової турбіни ОК-12А турбоустановки К-1000-60/3000 енергоблоку №3 ВП «Южно-Українська АЕС» - 1 прим. на 1-ом арк.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 15:08
Оскарження наміру укласти договір: 04 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42110000-3: Турбіни та мотори


код CPV 42110000-3 по ДК 021-2015: — Турбіни та мотори (Система трубна модернізована конденсаторів ТЖН )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
товар-код CPV 42110000-3 по ДК 021:2015 - Турбіни та мотори (Система трубна модернізована конденсаторів ТЖН). Джерело фінансування закупівлі: відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 01.02.2020р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП СГ ДП "НАЕК Енергоатом"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020
ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): з моменту постачання до 20.02.2020р. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

24 липня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-27-000019 ● f351d9ba23394922bfda8cba9ea966c6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021 14:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.10.2021 № 675

Одеса


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 27.10.2021.


Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 675

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 5 UA-2019-07-24-001316-b 24.07.2019

Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ «Турбоатом»
#05762269
Переможець 30 772 800,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 15:08

Документи

24 липня 2019 15:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 15:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ «Турбоатом»
#05762269
30 772 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2019 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 15:01
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 09:10
Зар. ДУ до дог.05676.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 14:36
Зареєстрований ПУ-44218.pdf укладений
14 серпня 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди, а саме у зв’язку зі зміною назви підприємства була обрана причина внесення змін до договору - «Покращення якості предмета закупівлі» .
Номер договору про закупівлю: 53-123-04-19-05676
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 772 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 128 800,00 UAH)