Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові рушники згідно вимог
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001283-b 7bc5d07e7b184f2d967992a871cc6601
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Медвідь Дар'я Артурівна

380445159170 yuristdaria@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 02064116
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського, 32-Б
Контактна особа: Медвідь Дар'я Артурівна
380445159170
yuristdaria@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 14:10
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Паперові рушники згідно вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
Паперові рушники згідно вимог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, місто Київ, Київ, проспект Маяковського, 32-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2019  —  09 серпня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 14:31
договір поставки.doc
24 липня 2019 14:31
СПЕЦИФІКАЦІЯ .xlsx
24 липня 2019 14:31
Паперові рушники.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:10
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У товарі торгова марка не зазначана. 2) ФОП допускаються, ціна буде остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-001283-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2672920650
Дата подання: 31 липня 2019 11:51
Щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-24-001283-b.
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Олександр Марущак
mars-tender@ukr.net
+380968574193
До Комунальне некомерційне підприємство
"Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1"
Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 02064116
Адреса: 02222, Україна, Київська область, Київ, проспект Маяковського, 32-Б

Вимога.
Щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-24-001283-b.

Замовником електронної закупівлі кандидатом-переможцем закупівлі визначено ПАВЛОВСЬКУ ЛЮДМИЛУ МИХАЙЛІВНУ.
Замовником електронної закупівлі було чітко визначено предмет закупівлі, а саме: «Паперові рушники, рольові (рулонні)
Паперові рушники, рольові (рулонні). Целюлозні паперові рушники рулонного типу використовуються в туалетних кімнатах медичних установ.
Гільза: невитяжна .
Кількість шарів: 2.
Діаметр рулону: 12 см.
Довжина рулону: не менше 11 м
Висота рулону: 23 см
Перфорація: є
Розмір аркушу: не менше 20 х 23см».
Також, під час етапу уточнення (ставлення питань), 25.07.2019 року Замовнику було поставлено питання, цитуємо: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?», на яке, Замовником надана відповідь, цитуємо: «У товарі торгова марка не зазначана.». То ж, прийняття аналогів чи еквівалентів - замовником не передбачалося.
Стверджуємо, що ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА (далі – Учасник) подала пропозицію, яка не відповідає вимогам Замовника, зокрема: Учасник запропонував рушники паперові ТМ Обухівський рушник, які мають 38 відривів, довжина кожного відриву 22 см, отже: загальна довжина рулону 38*22=836 см або 8,36 метрів, тоді як замовник вимагав довжину рулону не менше 11 метрів.
Зауважуємо, що п.6 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року визначено, що, цитуємо: «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає
доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.
ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію
до закінчення строку її подання, встановленого замовником.». Тож, внесення будьяких змін Учасником, якого визнали переможцем закупівлі – неможливе.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця був недотриманий принцип здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій якій є обов’язковими до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».

Виходячи із викладеного,
ПРОСИМО:
Розглянути питання про дискваліфікацію ПАВЛОВСЬКОЇ ЛЮДМИЛИ МИХАЙЛІВНИ як такої, яка подала пропозицію, що не відповідає вимогам замовника.
31 липня 2019 року.
Олександр Марущак
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 липня 2019 14:36
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 6 600,00
UAH з ПДВ
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 7 999,00
UAH з ПДВ
7 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КС СЕРВІС ПЛЮС" 8 316,00
UAH з ПДВ
8 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 12:46
довідка 6.pdf
29 липня 2019 12:46
гарантійний лист 2.pdf
29 липня 2019 12:46
довідка2.pdf
29 липня 2019 12:46
дані про ФОП.pdf
29 липня 2019 12:46
довідка 4.pdf
29 липня 2019 12:46
довідка 5.pdf
29 липня 2019 12:46
гарантійний лист 3.pdf
29 липня 2019 12:46
гарантійний лист 1.pdf
29 липня 2019 12:46
довідка3.pdf
29 липня 2019 12:46
довідка 1.pdf
29 липня 2019 12:46
паспортні дані.pdf
29 липня 2019 12:46
цінова.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 13:56
Згода з Договором.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 12:39
Цінова пропозиція.PDF
29 липня 2019 12:39
Свідоцтво ПДВ.PDF
29 липня 2019 12:39
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 липня 2019 12:39
Виписка 2 стор..PDF
29 липня 2019 12:39
Виписка 1 стор..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КС СЕРВІС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА
#3095515380
Рішення скасоване 6 600,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 14:36
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА
#3095515380
Відхилено 6 600,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:09
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
Переможець 7 999,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:16

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
7 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір рушники.pdf укладений
07 серпня 2019 09:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 999,00
UAH