Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери і ноутбуки за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 501 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001166-c 984e0ae11e9445e4a45b7fac1a719cb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Проніна

+380673475741 zosh4779@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 47 маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031598
Місцезнаходження: 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЛУТА, 32
Контактна особа: Наталія Проніна
+380673475741
zosh4779@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 1 501 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ПК вчителя – 7шт., ПК учня – 30шт., ноутбук вчителя – 13шт., ноутбук учня – 31шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
ПК вчителя за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
30 штука
ПК учня за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
13 штука
ноутбук вчителя за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
31 штука
ноутбук учня за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:47
пр-л зміни ПК.pdf
31 липня 2019 16:47
Перелік змін.doc
31 липня 2019 16:47
ТД ноутбук+ПК зі змінами.doc
31 липня 2019 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:47
пр-л зміни ПК.pdf
31 липня 2019 16:47
Перелік змін.doc
31 липня 2019 16:47
ТД ноутбук+ПК зі змінами.doc
24 липня 2019 18:03
ТД ноутбук+ПК школа 47.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:37
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів принципу «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Уточнення
Дата подання: 26 липня 2019 11:22
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:43
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно Додатку № 3 "Технічне завдання" Замовник не вимогає від учасників монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію ПК та ноутбуків.
Проект Договору
Дата подання: 29 липня 2019 11:43
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:23
Шановний Замовник в п. 4.4. проекту Договору зазначено: "Оплата здійснюється з поточного рахунку «Покупця» «Платником» в розмірі повної варто-сті Товару на підставі видаткової накладної шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у цьому Договорі." Проте, відповідно до преамбули проекту договору, сторони називаються - Замовник та Постачальник. Прохання внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 4 Тендерної документації розміщено проект договору про закупівлю, який може бути відкоригований на стадії укладання без зміни істотних умов договору, що вказані в п. 4. Розділу 6 Тендерної документації. Ваші зауваження будуть враховані під час укладання договору з обраним постачальником.
Проект Договору
Дата подання: 29 липня 2019 11:47
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:23
Шановний Замовнику! Пунктом 4.8. проекту Догговору встановлено: "Ціна договору містить в собі витрати на транспортування, страхування Товару, сплату по-датків, мита, зборів та інших обов’язкових платежів." Прохання надати роз’яснення щодо страхування товару, що саме Ви маєте на увазі - Договір добровільного страхування майна?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 4 Тендерної документації розміщено проект договору про закупівлю, який може бути відкоригований на стадії укладання без зміни істотних умов договору, що вказані в п. 4. Розділу 6 Тендерної документації. Ваші зауваження будуть враховані під час укладання договору з обраним постачальником.
Проект Договору
Дата подання: 29 липня 2019 11:53
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:23
Шановний Замовник! Враховуючи, що зобов’язання за договором поділяються між Постачальником (поставити), Замовником (отримати) та Платником (сплатити), чи не доцільніше в проекті Договору обов’язок щодо оплати за поставлений товар покласти на Платника, а не на Замовника? Прохання внести відповідні зміни до проекту договору!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 4 Тендерної документації розміщено проект договору про закупівлю, який може бути відкоригований на стадії укладання без зміни істотних умов договору, що вказані в п. 4. Розділу 6 Тендерної документації. Ваші зауваження будуть враховані під час укладання договору з обраним постачальником.
Додаток №3
Дата подання: 29 липня 2019 18:24
Дата відповіді: 31 липня 2019 10:06
Шановний Замовнику, стосовно Вашої закупівлі UA-2019-07-24-001166-c, зазначаємо наступне: зважаючи на вимоги до обладнання, яке Ви плануєте закупити, вважаємо, що Вами свідомо порушено ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, з метою обмеження конкуренції між учасниками та недотримано обов’язкові вимоги для таких закупівель. Відповідно до п. 3 Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (https://ips.ligazakon.net/document/view/re33580?an=1) зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 30 травня 2019 року N 752) департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів мають керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної)освіти. В додатку № 3 «Технічне завдання» до ТД Вами зазначено вимоги, які не відповідають вищевказаним нормативним документам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше питання розглянуто та прийнято рішення її задовільнити. найближчим часом зміни до тендерної документації будуть опубліковані у системі
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-001166-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 12 серпня 2019 17:52
Невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 3 Тендерної документації учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці. Вищезазначений лист Учасником не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку 3 Тендерної документації Час реакції матриці на запропонований монітор для ПК вчителя повинен становити не менше 5 мс. Натомість, Учасником запропоновано монітор з часом реакції 1 мс, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку 3 Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції має надати документ, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network. Учасником не надано документ, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, виходячи з вищезазначеного, Учасник ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2019 15:50
Шановний учаснику! Дякуємо за небайдужість. На сьогоднішній день тендерний комітет розглядає пропозиції учасників. Ваші зауваження будуть враховані при розгляді пропозицій. Про результати розгляду повідомимо учасників закупівлі найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2019-07-24-001166-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 19 серпня 2019 09:58
Невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації
Учасником запропоновано ПК вчителя виробником якого є ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», ПК учня виробником якого є ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», ноутбук вчителя виробництва Lenovo PC HK Limited, ноутбук учня Dell Technologies Inc. Згідно Вимог до операційної системи та програмного забезпечення Додатку №3 тендерної документації учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці. Учасником не надано вищезазначений лист від авторизаційний лист від виробників Lenovo PC HK Limited та Dell Technologies Inc що не відповідає вимогам тендерної документації
Згідно Додатку 3 Тендерної документації Час реакції матриці на запропонований монітор для ПК вчителя повинен становити не менше 5 мс. Натомість, Учасником запропоновано монітор з часом реакції 4 мс. Дану інформацію можна перевірити за посиланням на сайті виробника запропонованого обладнання що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Додатку 3 Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції має надати документ, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network. Учасником не надано документ, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2019 15:45
Шановній учаснику! Стосовно Вашого запиту повідомляємо наступне:
1. Щодо авторизаційних листів від виробників Lenovo PC HK Limited та Dell Technologies Inc.
ТОВ «ПРОТЕХ-IT-Україна» у своїй пропозиції надав лист-пояснення щодо авторизаційних листів та гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці. Замовником була підтверджена дана інфомрація на сайт виробників
Ноутбук Lenovo V130-15 (81HN00N3RA): https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-v130-15-iron-grey-81hn00n3ra.html
Ноутбук Dell Inspiron 3582 Black (3582N54S1IHD_WBK): https://www.dell.com/ua/business/p/inspiron-15-3582-laptop/pd#TechSpec
2. Щодо часу реакції матриці на запропонований монітор
Згідно з вимогами, що зазначені у технічному завданні, в кожній з бажаних характеристик вказані додаткові параметри «не гірше», «не менш», та ін. метою яких є те, що запропоноване учасниками обладнання має бути не гірше за всіма технічними характеристиками за параметри обладнання, вказані у технічному завданні. В даному випадку в характеристиці монітору «Час реакції матриці – не менше 5 мс» уточнення «не менше» слід вважати, як «не гірше», тому, запропонований ТОВ «ПРОТЕХ-IT-Україна» монітор Acer R231bid (UM.VR1EE.005) з параметром «Час реакції матриці – 4 мс» та за іншими технічними характеристиками є не гіршим, ніж вказаний у технічному завданні до закупівлі, що є покращенням якості предмету закупівлі.
3. Щодо документу, що підтверджує статус учасника як партнера Microsoft Partner Network
У пропозиції постачальника у файлі «Сертифікати, Декларації, СЕС, ISO 9001,14001, Партнерські сертифікати.pdf» надано сертифікат, в якому вказано, що ТОВ «ПРОТЕХ IT УКРАЇНА» було авторизоване, як Microsoft Authorized Education Partner –Academic Volume Licensing. Так як ТОВ «ПРОТЕХ IT УКРАЇНА» отримало цю авторизацію, воно отримало право на продаж програмного забезпечення за академічними програмами ліцензування.
Дякуємо за увагу до даної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 1 181 477,70
UAH з ПДВ
1 173 959,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 295 698,32
UAH з ПДВ
1 181 475,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 1 497 900,00
UAH з ПДВ
1 476 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 1 489 978,00
UAH з ПДВ
1 489 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 17:16
Електронний підпис
08 серпня 2019 17:16
Acer_монитор_UA.060.D.1200-16.pdf
08 серпня 2019 17:16
Acer_монитор_UA.060.D.1199-16.pdf
08 серпня 2019 17:16
ACER 2 001.jpg
08 серпня 2019 17:16
ACER 1 001.jpg
08 серпня 2019 17:16
ноутбук Dell 3567.pdf
08 серпня 2019 17:16
Лист Софтіко.pdf
08 серпня 2019 17:16
Інформаційний лист.pdf
08 серпня 2019 17:16
3. Статут.pdf
08 серпня 2019 17:16
26. Технічне завдання.pdf
08 серпня 2019 17:16
25. Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 17:15
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
08 серпня 2019 17:15
19. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
08 серпня 2019 17:15
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 10:47
Електронний підпис
16 серпня 2019 10:47
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:33
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 18:10
Електронний підпис
08 серпня 2019 18:07
цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2019 18:05
документи.pdf
08 серпня 2019 18:05
Технічна частина.pdf
08 серпня 2019 18:05
кваліфікація.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 18:45
2. Довідка ч1, 2 ст. 17.pdf
08 серпня 2019 18:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 1 173 959,10
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 15:46
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 1 181 475,72
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
1 181 475,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 14:19
звіт про вик. дог. ПК.pdf укладений
27 березня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 16:47
повд доп ПК.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 16:35
доп ПК.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:45
дог. ПК.pdf укладений
28 серпня 2019 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.1. розділу II договору № 47/26 від 28.08.2019 та викласти у наступній редакції: «2.1. Строк (термін) поставки: до 20.12.2019».
Номер договору про закупівлю: 47/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 181 475,72
UAH (в тому числі ПДВ 196 912,62 UAH)