Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015: 30190000-7 (Канцелярські набори до школи дітям, батьки яких є учасниками антитерористичної операції)
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001127-c d085f57e016b4a20b81b61801d483316
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Блінова

+380672012449
+380459841550
fev10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Наталія Блінова
+380672012449,+380459841550
fev10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 15:00
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні (якісні) вимоги до товару згідно додатку 1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 найменувань
Канцелярські набори до школи дітям, батьки яких є учасниками антитерористичної операції згідно специфікації (додаток1 до документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевського М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:41
Дата відповіді: 26 липня 2019 06:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Звертаємо Вашу увагу,що торгова марка товарів не зазначається Замовником,в той же час усі показники товару,що пропонуються Учасником мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Обов’язковою є умова - заповнення ТАБЛИЦІ технічних характеристик із зазначеннят ТМ товару та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 41 142,64
UAH з ПДВ
41 142,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 44 429,64
UAH з ПДВ
44 429,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 18:25
згода з договором.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 11:49
Лист-гарантія.pdf
31 липня 2019 11:49
РН Оперний театр.jpg
31 липня 2019 11:49
Протокол ЮЛИС.pdf
31 липня 2019 11:49
Нотариус.pdf
31 липня 2019 11:49
Копия паспортаpdf(1).pdf
31 липня 2019 11:49
Спец-ция.pdf
31 липня 2019 11:49
Статут pdf.pdf
31 липня 2019 11:49
Витяг платник ПДВpdf.pdf
31 липня 2019 11:49
Витяг pdf.pdf
31 липня 2019 11:49
Додаток4.pdf
31 липня 2019 11:49
Договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 41 142,64
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
41 142,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 17:08
Договір №167 від 08.08.2019.pdf укладений
08 серпня 2019 17:00