Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015: 30190000-7 (Канцелярські набори до школи дітям, батьки яких є учасниками антитерористичної операції)
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001127-c ● d085f57e016b4a20b81b61801d483316
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 36263776 |
Місцезнаходження: | 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39 |
Контактна особа: |
Наталія Блінова +380672012449,+380459841550 fev10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 62 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Технічні (якісні) вимоги до товару згідно додатку 1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 найменувань
Канцелярські набори до школи дітям, батьки яких є учасниками антитерористичної операції згідно специфікації (додаток1 до документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевського М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 17:42 |
Оголошення.docx | |
24 липня 2019 17:42 |
Додаток №1 -Технічні(якісні) вимоги.docx | |
24 липня 2019 17:42 |
Додаток №3-Проект Договіру на закупівлю.docx | |
24 липня 2019 17:42 |
Додаток №2-Форма Цінова пропозиція.docx | |
24 липня 2019 17:42 |
Додаток №4-Лист-згода на обробку персональних даних.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:41
Дата відповіді: 26 липня 2019 06:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Звертаємо Вашу увагу,що торгова марка товарів не зазначається Замовником,в той же час усі показники товару,що пропонуються Учасником мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Обов’язковою є умова - заповнення ТАБЛИЦІ технічних характеристик із зазначеннят ТМ товару та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
41 142,64
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 17:08
|
Договір №167 від 08.08.2019.pdf | укладений |
08 серпня 2019 17:00
|