Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ в частині заміни КРП-0,4 кВ систем безпеки, 1 етап
Очікувана вартість
15 291 442,23 UAH
UA-2019-07-24-001079-a 605fb91e064647cfb3e390df62f1182d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 15:50
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 15:50
Початок аукціону: 21 серпня 2019 11:43
Очікувана вартість: 15 291 442,23 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Заступник начальника ЕЦ – Філін Юрій Володимирович, тел.(05136) 4-22-45, y_filin@sunpp.atom.gov.ua; Начальник дільниці ЕЦ – Жолубак Віталій Мар’янович, тел. (05136) 4-14-64, v_zholubak@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 1 кат ВВ СМтаР – Сліпенчук Сергій Григорович, тел. (05136) 4-22-09, s_slipenchuk@sunpp.atom.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ в частині заміни КРП-0,4 кВ систем безпеки, 1 етап. Джерело фінансування закупівлі: короткострокові кредити
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення - 12.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виконання зобов’язань ЗАМОВНИКА за Договором забезпечується авансом. Сума авансу становить 30 % від загальної вартості робіт по договору, а саме ____ грн, (______________________грн) у т.ч. ПДВ 20% та сплачується через 15 днів після укладання договору Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
12 серпня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 14:20
Перелік змін.doc
12 серпня 2019 14:20
Кошториси.rar
24 липня 2019 15:46
Кошториси.rar
12 серпня 2019 14:20
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf
24 липня 2019 15:46
Додаток 4. Технічні вимоги.PDF
12 серпня 2019 14:20
45454000-4 Тендерна документація.docx
05 серпня 2019 14:04
45454000-4 Тендерна документація.docx
24 липня 2019 15:46
45454000-4 Тендерна документація.docx
05 серпня 2019 14:04
Перелік змін.doc
24 липня 2019 15:46
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
24 липня 2019 15:46
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
24 липня 2019 15:46
Додаток 2 Проект договору.doc
24 липня 2019 15:46
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замечания к смете № 2-1-1/02-01-07 по пусконаладочным работам
Дата подання: 29 липня 2019 11:28
Дата відповіді: 31 липня 2019 09:39
1. Не в полном объеме посчитаны автоматические выключатели NSX. Резервные автоматические выключатели необходимо также учитывать. 2. Необходимо включить в объем пункт П1-18-2 или П1-18-1 согласно ДСТУ-Н Б Д.2.6-10:2012 раздел 4.3 «Схемы вторичной коммутации» в количестве соответствующих дистанционному или местному управлению автоматических выключателей NSX напряжением до 1кВ. 3. Согласно ДСТУ-Н Б Д.2.6-10:2012 раздел 3 «Силовые и измерительные трансформаторы» пункта 3.1.1 в смете не учтены испытания повышенным напряжением силовых и измерительных трансформаторов тока и напряжения. 4. Не учтена настройка и проверка тепловых реле силовых трансформаторов. 5. Не учтена проверка автоматических выключателей защит автоматики до 50А. 6. Не учтена проверка выходных реле и магнитных пускателей релейных блоков. 7. Не учтена проверка цепей вторичной коммутации релейных блоков. 8. Не учтены в наладке шкафы ОСУ и Вводные шкафы. (проверка цепей вторичной коммутации, проверка реле, проверка автоматических выключателей, проверка АВР питания шкафа ОСУ) 9. Не учтено испытание силового кабеля необходимо применение расценки П1-70-1 согласно Д.2.6-10:2012 раздела 13. 10. В каждом релейном блоке присутствует модуль программируемый логический необходимо включить в объем согласно ДСТУ-Н Б Д.2.6-10:2012 раздела 5 вводных указаний пункта 5.1.8 проверку входов и выходов данных модулей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо наступне: відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасник має право запропонувати еквівалентну продукцію з додаванням документів згідно п.п.11.п1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «У разі пропозиції учасником торгів типу чи марки товару відмінного від замовленого в додатку 1 «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами» (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації): - файли у форматі pdf, відскановані з технічних характеристик товару.». Технічною комісією буде розглянуто відповідність запропонованої продукції та прийнято рішення, щодо еквівалентності продукції під час оцінки пропозиції учасника закупівлі.
Стосовно приймання участі у закупівлі товару повідомляємо, що згідно чинного законодавства України будь який учасник має право приймати участь у процедури закупівлі. Стосовно оцінки пропозиції торгів повідомляємо, що порядок оцінки пропозиції викладено у розділі «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Управління механізованих робіт 15 285 429,98
UAH
15 285 429,98
UAH
1.1111111111 13 756 886.98 Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 15 290 482,95
UAH
15 290 482,95
UAH
1 15 290 482.95 Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:30
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:28
довідка ДФС
30 серпня 2019 11:28
довідка про банкрутство
30 серпня 2019 11:28
довідка МВС
20 серпня 2019 10:59
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:58
20-Страхова гарантія.rar
20 серпня 2019 10:58
18-Декларація та дозвіл.pdf
20 серпня 2019 10:58
14-Про санкції.PDF
20 серпня 2019 10:58
9-Про реквізити.PDF
20 серпня 2019 10:58
6-Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2019 10:58
5-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 12:24
Електронний підпис
16 серпня 2019 12:19
8 Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2019 12:19
7 IMD.rar
16 серпня 2019 12:19
6 Договірна ціна.rar
16 серпня 2019 12:19
9 Технічні вимоги.pdf
16 серпня 2019 12:19
13 Лист-погодження.pdf
16 серпня 2019 12:19
12 Витяг.pdf
16 серпня 2019 12:19
3.1 Відгуки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Управління механізованих робіт

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Управління механізованих робіт
#37630654
Переможець 15 285 429,98
UAH
28 серпня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Управління механізованих робіт
#37630654
15 285 429,98
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2024 09:51
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 лютого 2024 09:50
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 09:12
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 липня 2023 09:11
Електронний підпис укладений
29 березня 2023 10:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 березня 2023 10:13
Електронний підпис укладений
30 травня 2022 08:40
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
30 травня 2022 08:38
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 14:12
Додаткова угода.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 15:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 червня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:59
Д.оп угода _ 3 20-123-01-19-05765 зар.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:11
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:06
Додаткова угода.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 16:50
Додаткова угода.PDF зміни до договору
02 грудня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 12:52
Договір.pdf укладений
17 вересня 2019 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягів та термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягів робіт зі зменшенням вартості договору на 2678,16 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угда №3 20-123-01-19-05765
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування графіку виконання робіт без зміни вартості договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування графіку виконання робіт без зміни вартості договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування графіку виконання робіт без зміни вартості договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягу робіт зі зменшенням вартості договору на 80772,23 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії до 31.12.2024
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна організаційно-правової форми власності Замовника та банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05765
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML